BElkı tanıyanlar olur ama metehan abımle adem abım tanıyo SEyrantepede otoparkcı 1000rr ısmı recep 340 gordum dıo bı keresınde vıdıo cekmıs 326 ya kadar cekmıs sonrası yoq ama yemın ıcıo 340 gordum dıo...YAnı sıkıysa kım 340 gorebılır hadı bakalım ...
1000RR'in göstergesi 299'dan sonra birşey göstermiyor ki 340'ı nasıl görmüş:queen::queen::queen:
eet göstermiyo elektoronik gösterge zaten 299 km son hızı.. hayabusa olmasın o![]()
eet göstermiyo elektoronik gösterge zaten 299 km son hızı.. hayabusa olmasın o![]()
Babacııma ne çok yakışır bu arabalar :embe::
sağolasın kızım.Bütün babalara yakışır
ben senin önüne çıkmayayım.170 de gaz kesiyorsan
Doğru sölüyo emrah..Yanımdan geçti..Malum bizimkiler toros.Yetişemedik..Yok ki kardeşim bizde şöle İtalyan İşi POLİZE...Tabii yaparsınız..:queen::queen:Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
Valla ne yalan söyliyim benim motorun ibreler bozuk teller kopuyo habire tahmini sürat hesaplıyorum :queen:
Bikeresinde 352 falan yapmıştım
Selçuk.::alkiis:: ..Çaktırma...Çaktırmaaaaa...:bounce:BABA az basmıışsın be olmadı uzdum sende 500beklerdım off 499 olsa bıle uzerdın benı hayel kırıklıgına ugradı sıte![]()