hyosunguma kavuştum

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler arkadaşlar bugün işe gelirken 150 gördüm ama kortum yavaşladım çok zevkli bir motor bu arada fiyat olarak evet 55000 ytl aldım 6000 ytlden pazarlıkla indi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binersin inşallah :cat:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hayırlı olsun gugukk..

kazasız belasız bin inş..

nerde hyonun resimlerii...:)resiim resimm resiimmmmm::queen::
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. :rendeer: Unutmadan, foto isteriz.. :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
valla hayırlı ugurlu olsun bendede chopper var ve kesinlikle tarzım değil biraz zorunluluktan biniyorum hehehe bunda iyice pişiyim ocak ayında aranıza katıldam tekrar gule gule kullan kazasız belasız inş nice kmlere
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
jedimaster(ümit ) dealmış aynısından. hayırlu uğurlu olsun. geçenlerde tartışılıyordu, madem arkadaş aldı oan bi kaç soru soralım bakalım. hyosung gt 250 nin isim değiştirmiş hali mi? başka bir değişiklik var mı? garantisi bitmeyen hyosunları garanti kapsamına sokuyor mu, parça ihtiyacını karşılıyor mu? ve yanı soru san yukarıdaki gibi
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
jedimaster(ümit ) dealmış aynısından. hayırlu uğurlu olsun. geçenlerde tartışılıyordu, madem arkadaş aldı oan bi kaç soru soralım bakalım. hyosung gt 250 nin isim değiştirmiş hali mi? başka bir değişiklik var mı? garantisi bitmeyen hyosunları garanti kapsamına sokuyor mu, parça ihtiyacını karşılıyor mu? ve yanı soru san yukarıdaki gibi

ümit arkadaşımız comet aldı :cherry: yanlışlık olmasın :bounce:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Hayirli olsun!
Hyo 250 ilk olarak almayi dusundugum motordu ama YBR125 kismetmis. Umarim ileride o basamagi direk atlayip Fazer'a yelken acarim.

abi o basamağa geldiğinde bi haber edersen görüşürüz ybr'yi. :)

teşekkürler arkadaşlar bugün işe gelirken 150 gördüm ama kortum yavaşladım çok zevkli bir motor bu arada fiyat olarak evet 55000 ytl aldım 6000 ytlden pazarlıkla indi :)

güzel fiyat :wiinkk:. hayırlı olsun gugukk dostum.:cat: güzel günlerde güle güle kullanman dileklerimle:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız bol kmler dilerim tekerin düz bassın kaskın grenajın asfalt yüzü görmesin..
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
dostum hayırlı olsun.kazasıs belasız bin.fakat motorunun seni kullanmasına sakın izin verme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst