hyosunguma kavuştum

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
evet arkadaşlar zealsun 150-19 chopperla motor hayatıma başladım ve tarzımın chopper olmadığını farkederek gt250r aramaya başladım bugün itibari ile 2. el 13.000 km de kırmızı hyoma kavuştum ilk başlarda alışık olmadığım için 2. viste kullandım ve biraz zorladı bir yerde arkadaşlarla otorup çay içerken içimden garik bi burukluk vardı bumuyda yaa okadar övdükleri hyo diye acaba yanlışmı yaptım diye kara kara düşünüyordum neyse bir iki alıştırma turundan sonra alıştım ve motoru uzattım işte ozaman ağzım kulaklarıma vardı acayip bir zevkti hala etkisindeyim ve doğru kararı verdiğimi eve geldiğimde anladım belimde biraz ağrı avuç içlerimde felaket bir ağrı ağrı var ama 1-2 güne alışır diyorlar artık kırmızı şeytanımla aranızdayım ne mutlu bana :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız :rendeer:

resimde isteriz bu arada, bide sorması ayıp 5,500 aradıgın fıyatamı aldın ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli olsun!
Hyo 250 ilk olarak almayi dusundugum motordu ama YBR125 kismetmis. Umarim ileride o basamagi direk atlayip Fazer'a yelken acarim.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hayırlı olsun yenge halen motosiklet kullanmakta ısrarcıysa çift kilit ile sıkı sıkı bağla :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler arkadaşlar allah olmayanlara nasip etsin herkesin gönlüne göre versin.

hayırlı olsun yenge halen motosiklet kullanmakta ısrarcıysa çift kilit ile sıkı sıkı bağla :)

yok yok buna yanaşmıyor bile korkutuyor onu bu motor :mrgreen: kilite gerek kalmadı o chopper istiyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
@playboy_77 sağol senin motoruna bindikten sonra zaten aha budur dedim :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip etsin allah ,bende yaz sonu alıcam...inş
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
hayırlı olsun. allah kaza bela göstermez inşallah. kırmızı şeytanın resimlerinide göremek isteriz.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin, sen onu üzmezsen o da seni üzmez:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
insanın Hyo alası Geliyo Sizin Gibi Alıcıları görünce :mrgreen: Hayırlı olsun kazasız belasız ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst