- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 387
Eski ZS 150-19 cu olarak hayırlı olsun diyorum bende güle güle kullan. Bende yeni değiştirdim motoru kawa en 500 aldım ama motora
biraz binmeden alışmadan sakına fazla basma (150 km) Biraz alış motoruna ok... Kazasız belasız keyifli sürüşler tekrar hayırlı olsun...
biraz binmeden alışmadan sakına fazla basma (150 km) Biraz alış motoruna ok... Kazasız belasız keyifli sürüşler tekrar hayırlı olsun...