hyosunguma kavuştum

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
387
Eski ZS 150-19 cu olarak hayırlı olsun diyorum bende güle güle kullan. Bende yeni değiştirdim motoru kawa en 500 aldım ama motora

biraz binmeden alışmadan sakına fazla basma (150 km) Biraz alış motoruna ok... Kazasız belasız keyifli sürüşler tekrar hayırlı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst