jedimaster(ümit ) dealmış aynısından. hayırlu uğurlu olsun. geçenlerde tartışılıyordu, madem arkadaş aldı oan bi kaç soru soralım bakalım. hyosung gt 250 nin isim değiştirmiş hali mi? başka bir değişiklik var mı? garantisi bitmeyen hyosunları garanti kapsamına sokuyor mu, parça ihtiyacını karşılıyor mu? ve yanı soru san yukarıdaki gibi
Hayirli olsun!
Hyo 250 ilk olarak almayi dusundugum motordu ama YBR125 kismetmis. Umarim ileride o basamagi direk atlayip Fazer'a yelken acarim.
teşekkürler arkadaşlar bugün işe gelirken 150 gördüm ama kortum yavaşladım çok zevkli bir motor bu arada fiyat olarak evet 55000 ytl aldım 6000 ytlden pazarlıkla indi![]()