Hyosungfanclub.com un admin i serdar başkan ı kaybettik.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikindi namazı kaçta..
ya da kadıköyden kaçta çıkmam gerek yetişmek için ?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
allah rahmet eğlesin,mekanı cennet olsun,söylicek bişey bulamıyorum gerçekten çok üzücü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH Ailesine tanıdıklarına sabır versin. ALLAH rahmet eylesın
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Allah rahmet eylesin, geride kalanlarına sabır versin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah gani gani rahmet eylesin.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Allah rahmet eylesin.Allah yakınlarına sabırlar versin.Bu durumların sonu gelmeyecek mi artık?..
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
elimizden üzülmekten ve başsağlığı dilemekten başka birşey gelmiyor
işin en dramatik kısmı bu işte
gidenleri geri döndüremeyiz ama biraz önlem biraz bizi dikkat çok büyük yanlışlardan döndüre bilir.çünkü trafik başıboş sığır misali insan kaynıyor.
tüm camianın başı sağolsun
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
elimizden üzülmekten ve başsağlığı dilemekten başka birşey gelmiyor
işin en dramatik kısmı bu işte
gidenleri geri döndüremeyiz ama biraz önlem biraz bizi dikkat çok büyük yanlışlardan döndüre bilir.çünkü trafik başıboş sığır misali insan kaynıyor.
tüm camianın başı sağolsun

bu gece 1453 e arkadaşlara ibret olsun diye ders vermeye gittim bizim tükkan tayfasına uğradım.

gelirken e-5 te önüme kamyondan pazar tezgahı düştü kocaman bir tahta..... ileride ısuzu kamyoneti durdurdum.. adamı camdan iki eli yakasında çıkardımm bir güzelde sopaladımm sonra yoldan geçen bmw li birisi elimden aldı. senmisin benim hayatımla oynayan deyipp bir güzel hırsımı aldım. sonrada bastım geldim eve.

başkanımın arkasından denicek bişey yok.. sözün bittiği yerdeyiz tüm hyosungfanclub ve caddemotorkulübü olaraktan.. bu magandalar ve bariyerler adına biz forum olarak gerekli işlemleri başlatmayı düşünüyoruz bizim 3. kaybımız.koray,çiğdem(confi) ve son olarak MİRKO serdar başkanımız ADMİNİMİZ...herşeyimizdi...

yarın son görevini yapmak isteyen arkadaşlar lütfen motorlarıyla gelmesinler yüksek ricamızdır...
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
Allah rahmet eylesin. inanmak istemiyorum, günlerdir başsağlığı dilekleri yazıyoruz neler oluyor yahu?

bygrm her ne başlatacaksanız destek bulacaksınız. ama bu iş sadece motorcuları ilgilendirmiyor; aklı başında araç sürücüleri de katılmalı. trafik kurallarına uyan herkesin motosiklet kullanıcılarının yaşadığı tehlikeleri görmesi/anlaması lazım artık. daha kaç can gidecek bu yüzden?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194


aklınızı başınıza alın arkadaşlar böyle tecrübeli birisi bile bugün hayata gözlerini yumuyorsa..yarın öbürgün sıra neden bizde olmasın önleminizi alın şu motorları gözünüzü seviyim daha dikkatli kullanın.. bir haberle kül olmuş yüreklerimizi bir kez daha yakmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst