elimizden üzülmekten ve başsağlığı dilemekten başka birşey gelmiyor
işin en dramatik kısmı bu işte
gidenleri geri döndüremeyiz ama biraz önlem biraz bizi dikkat çok büyük yanlışlardan döndüre bilir.çünkü trafik başıboş sığır misali insan kaynıyor.
tüm camianın başı sağolsun
bu gece 1453 e arkadaşlara ibret olsun diye ders vermeye gittim bizim tükkan tayfasına uğradım.
gelirken e-5 te önüme kamyondan pazar tezgahı düştü kocaman bir tahta..... ileride ısuzu kamyoneti durdurdum.. adamı camdan iki eli yakasında çıkardımm bir güzelde sopaladımm sonra yoldan geçen bmw li birisi elimden aldı. senmisin benim hayatımla oynayan deyipp bir güzel hırsımı aldım. sonrada bastım geldim eve.
başkanımın arkasından denicek bişey yok.. sözün bittiği yerdeyiz tüm hyosungfanclub ve caddemotorkulübü olaraktan.. bu magandalar ve bariyerler adına biz forum olarak gerekli işlemleri başlatmayı düşünüyoruz bizim 3. kaybımız.koray,çiğdem(confi) ve son olarak MİRKO serdar başkanımız ADMİNİMİZ...herşeyimizdi...
yarın son görevini yapmak isteyen arkadaşlar lütfen motorlarıyla gelmesinler yüksek ricamızdır...