Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
66
mrb arkadaşlar,bugün biraz can sıkıntısından olsa gerek,benim hayvanın yaza hazırlık bakımını filan yapim derken,debriyaj telini değiştıreyım dedim,vaktide gelmişti,basit bi iş gibi görünüyodu ama yenisini bi türlü takmayı beceremedim,acaba dikkat gerektiren bi ayrıntısımı var işin.eskisinide takamadım,öyle kalakaldım :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
aldığın lastiklerin fiyatı nedir bilmiyorum ama ekonomik ve fiyatına göre performansı olan sava lastiğini önerebilirim.



sava

dostum önerin için teşekkür ederim araştıracağım.. Lakin Sava markasını hiç duymadım??? Kullanıyormusun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

m405m.png
[/url][/IMG]

fena değerler almamış!!!
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hocam ne yazim bilemedim :)

Konjektör sorunsalı devam ediyor.. Yerim dar kıpırdayamıyorum bir yere.. Yurt dışındaki bir iki arkadasa haber saldım konjektörü yurt dışından getirteceğim.. Sonra şu karbüratör için gene açmak gerekecek zira çiğ benzin kokusunu hala alıyorum.. Sanırsam şamandıra siparişi vermem lazım değiştirsem iyi olacak..

Önümüzdeki ay Avon Storm Grip II ön arka lastik alıyorum. :) motoru mat fümeye kaplatacaktım lakin şimdilik vazgeçtim tokurun rengi hoşuma gitmeye başladı :)

Kapalı ortamda yada ilk çalışmada soğuk motorda benzin kokusu alman gayet normal. Bunun dışında başka bir durum mu var?
Konjektörün ebay'de ucuzları da var
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sava ve maxxis iyidir, candır..
DOT tarihlerine dikkat edin ve uygun hamuru isteyin.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Avon ile arasında 200 TL fiyat oynuyor ve ben sanırım sava alacagım.. Zira 200 tl ye konjektörü ve bazı elektrik problemlerini çözebilirim.. Sanırsam tüm bu işler bittiğin nur topu gibi olacak tokur bu sefer kıyıp satamayacagım :) :) :)

İlk çalıştırmada benzin kokusu alıyorum.. Bu beni rahatsız ediyor.. Birde sanki çok yakıyor arkadaş.. :) Elektrik problemini çözdükten sonra ilgileneceğim bu işlerle.. Lakin bu konjektör olayı patladıktan sonra şimdi motor gaz yememeye başladı.. Yani o ivmelenmesi fırtına gibi olan motor gitsemmi gitmesem mi triplerine giriyor.. Devirlenirken birden devir kesiyor.. Sanırsam elektrik sistemindeki problem ateşleme bobinlerine, kablolarına, bujilere...vb de sıçradı.. Yada garibim akü tek başına yetemiyor tüm bunlara :) yani işin kısası TOKUR la bir süre daha işim var ondan sonra kim tutar bizi :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
mrb arkadaşlar,bugün biraz can sıkıntısından olsa gerek,benim hayvanın yaza hazırlık bakımını filan yapim derken,debriyaj telini değiştıreyım dedim,vaktide gelmişti,basit bi iş gibi görünüyodu ama yenisini bi türlü takmayı beceremedim,acaba dikkat gerektiren bi ayrıntısımı var işin.eskisinide takamadım,öyle kalakaldım :)
Seninle cevahir önünde görüşmüştük kaldıydı sonra. arka amortisörünü değiştirdin mi ? Giderken bile çok sekiyordu

sava ve maxxis iyidir, candır..
DOT tarihlerine dikkat edin ve uygun hamuru isteyin.

Maxxis üzerinde NYLON yazıyor. Yumuşak ama pek güven vermedi bu sebeple
Sava aslında Bridstone (du galiba) marka olup üretimde hata olunca düzgün biçimde geri dönüştürülen lastiklerden yapılan bir lastik.
Yol gezerin ve "ben o paraya 1500km yol yaparım benzin alırım" diyenin dostu :)

Avon ile arasında 200 TL fiyat oynuyor ve ben sanırım sava alacagım.. Zira 200 tl ye konjektörü ve bazı elektrik problemlerini çözebilirim.. Sanırsam tüm bu işler bittiğin nur topu gibi olacak tokur bu sefer kıyıp satamayacagım :) :) :)

İlk çalıştırmada benzin kokusu alıyorum.. Bu beni rahatsız ediyor.. Birde sanki çok yakıyor arkadaş.. :) Elektrik problemini çözdükten sonra ilgileneceğim bu işlerle.. Lakin bu konjektör olayı patladıktan sonra şimdi motor gaz yememeye başladı.. Yani o ivmelenmesi fırtına gibi olan motor gitsemmi gitmesem mi triplerine giriyor.. Devirlenirken birden devir kesiyor.. Sanırsam elektrik sistemindeki problem ateşleme bobinlerine, kablolarına, bujilere...vb de sıçradı.. Yada garibim akü tek başına yetemiyor tüm bunlara :) yani işin kısası TOKUR la bir süre daha işim var ondan sonra kim tutar bizi :)
Benim motorun eski sahibi santel mi sanel mi nedir bi marka araba konjektörü takmıştı. Motorun çalışmasında sıkıntı yok fakat kontağı uzun süre açık bırakıp motoru çalıştırmazsan bobinleri yakabilir durumdaydı :D Bunun dışında bir problem olmuyordu çalıştırmada.
Şuanlık para ayıramam dersen sana verebilirim bu konjektörü idare edersin bir süre?

ebay de şu linkten bak ;)
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=rectifier&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R3.TR10.TRC0&_nkw=regulator+rectifier&_sacat=0
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Seninle cevahir önünde görüşmüştük kaldıydı sonra. arka amortisörünü değiştirdin mi ? Giderken bile çok sekiyordu

Benim motorun eski sahibi santel mi sanel mi nedir bi marka araba konjektörü takmıştı. Motorun çalışmasında sıkıntı yok fakat kontağı uzun süre açık bırakıp motoru çalıştırmazsan bobinleri yakabilir durumdaydı :D Bunun dışında bir problem olmuyordu çalıştırmada.
Şuanlık para ayıramam dersen sana verebilirim bu konjektörü idare edersin bir süre?

ebay de şu linkten bak ;)
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=rectifier&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R3.TR10.TRC0&_nkw=regulator+rectifier&_sacat=0

Suzuki GSXR ile aynı mı bizim konjektör? Sanırsam bunlardan sipariş edebilirim ama senin için bir sakıncası yoksa o bahsettiğin parçayı senden emanet alabilirim ben yenisini takana kadar.. Valla yavaş yavaş eski haline sokacaz oglanı.. Çok kötü bir dönem geçirdiğim için herşeyi birden yaptıramıyorum dolayısı ile bir yeri toparlarken diğer yer patlak veriyor.. Alternatörden gelen kabloları kontrol ettim kısa devre yaptırdım sıkıntı yok gibi görünüyor lakin çalışmayan konjektörle idare etmeye çalışınca onda da problem çıkmasından korkuyorum.. Şimdilik bir plan program çerçevesinde ilerliyorum :)

Nisan : Kös kös oturup motora uzaktan bakma ve ufak tefek görsel kişiselleştirmeler
Mayıs : Yeni lastik ve konjektör yenileme bunun yanısıra ufak tefek görsel kişiselleştirmeler
Haziran : Ateşleme sisteminin elden geçmesi ve karbüratör ayarı
Temmuz : Artık sıkıntı bitiyor borçlar ödeniyor :) bu saatten sonra vur dibine çelik fren hortumlarının, yeni fren kaliperleri ve fren silindiri, yeni gidon, yeni manetler :)

Uuuuu beybiii :)

Bu arada Cevahir de konuştuk demişsin diğer arkadaşla.. Bu birkaç hafta önceki prostesto için mi oradaydın sende? Bende oradaydım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

Vuuu :) ne ettin dayı sen diye pm attım sasırdı lavuk ingiliz :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Anaa herif ispanyolmus :) ondan sasırdı herhalde ingiliz olsa anlardı yoksa :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Aga bu cumartesi yedi göllere kampa gidiyoruz. İster bu hafta ister diğer hafta garajda görüşebiliriz
Engin'in motora rahat 6 8 ay önce bakmıştım. Ama nasip değilmiş
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Maxxis lastikten uzak durun. Kauçuktan hiç nasibini almamış bir arkadaştır kendisi. Benim cometin arkasına sıfır takmıştım. Hayatımda bu kadar kötü bir lastik görmedim. Bütün sürüş keyfinizin içine eder. Sava lastiği ilk kez duydum. Bence lastik işinde tanıdık markalardan şaşmamak lazım. Geçen hafta Metzeler ile neredeyse 400 km yağmurda sürüş yaptım. Marka fanatiği olmayı sevmem ama bu lastikleri hakikaten çok sevdim.

Konjektör işini bu kadar kafana takma. Fiziksel olarak yerine sığdırabildiğin her türlü konjektörü kullanabilirsin. Hatta konjektörün yerini değiştirerek sığmayanları da kullanabilirsin. Sadece soketlerini birbirine uydurmalısın. Şimdilik 10 liraya çin malı bir konjektör al kullan. Bir tane de yedek bulundur. Bu arada dediğim MOSFET konjektör işine giriş.

Motorda standardın dışında bir teçhizat kullanmaman elektrik sisteminin sağlığı açısından çok önemli. Sis farı, 100W ön far ampulü, xenon far, havalı korna, elcik ısıtma vb. Mesela bazı arkadaşlar aydınlatma daha iyi olsun için fara 100W ampül takıyorlar. Hem far tasına zarar, hem de elektrik sistemine.

Elinden geliyorsa arka stop ve fren lambaları ile sinyalleri led yapabilirsin. Elektrik tüketimi çok düşecektir. Bir tane de küçük voltmetre tak motora, her zaman önünde olsun son durum.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hacı eskiden senin yorumları korider da görüyordum nickini hatırlıyorum. O zaman seni gavur zannettiydim ya :D

Maxxis benim gt250nin arkasında var shinko kadar rezalet bir lastik. Üzerinde NYLON yazıyor yav daha ne olsun.
Sava goodyear markanın mış bridston değil. Endurocuların çok fazla kullandığı bir marka. Yani ben limitleri zorlamam orta kalite birşey olsun diyorsanız. Fiyat performansı çok iyi.

Gt650 ye michealen pilot road 1 taktım balans takma vs 720 tl fiyat verdim. 250den 650ye geçmenin acemiliği olabilir 2-3 defa kalkışta veya yavaş hızda köşe dönüşte ufaktan yanladığını hissettim.
Şuan motosiklet gayet iyi ön kafayı naked ile değiştiricem galiba böyle pek sevmedim neden bilmem çirkince geliyor gözüme.

Sinyalleri led ile değiştirince çok hızlı göz kırpıyor ara devre lazım galiba:)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Sava nın elinde lastik yok.. Sanırsam bekleyecegim haziran temmus gibi gelecekmiş.. Dün ana bayisi ile görüştüm hadımköy tarafındaymış yerleri perşembe uğrayacağım.. Ön arka takıma MC50 midir nedir ona 450 TL fiyat verdiler çok çok iyi gibi geldi bana siz ne dersiniz?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
mc50 nin 110/70-17 sini dün taktırdım henüz test edemedim 118 tl ye aldım.
http://alfamotorsiklet.com/pg/sava/moto/mc50.html

906797_505142812876542_2023599936_o.jpg


913831_505142879543202_558353830_o.jpg


Bu lastiği burdan aldım Bakırköy koşuyolunda araya getirtirler aynı fiyat hadımköye kadar gitme tam evin nerede bilmiyorum

iletişim bilgileri
Alfa Motorsiklet, Mehmet Karabaş (Ege ve Akdeniz Bölge Bayisi)
Adres : Koşuyolu Caddesi, No :30/3 Bakırköy – İstanbul
Telefon : 0212 572 79 99 Cep : 0532 424 97 73
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Ev anadolu yakasında bakalım önümüzdeki ay alacağım eğer lastik gelirse.. Hem o zamana kadar sende kullanır deneyimlerini aktarırsın iyi olur???

Bu arada Shi-bumi , UNdocab.. Bir adet deneme amaçlı Mondial konjektör satın aldım.. Bir oto elektrikçiye gittim çıkışlarını ayarlattım(?) (aldıgım konjektörde 5 kablo tek çıkış var orjinal üzerinde çıkanda 5 kablo iki ayrı soket var) lakin motora taktım kabloları yerleştirdim ama o da ne? Konjektör motor daha çalışmıyorken başladı ısınmaya.. Ayrıca kablolarda ısındı!! Hemen çıkarttım soketleri tırstım :) yalnız şöyle bir problem vardı.. Yeni aldıgım konjektördeki ikinci kablo ve ücüncü kablonun renkleri tutmadığından aldıgım yer dediki bu iki kablonun yerlerini değiştireceksin.. Oto elektrikçiye o şekilde tarif ettim.. Yani ikinci kablo ücüncü kablonun yerine üçüncü de ikincinin yerine takıldı.. Yanlıs birşey mi yaptık? Renkleri tutmasada orjinal haliyle mi takılacaktı kablolar?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bi terslik var o kesin de hangi uçlar nereye gelecek olduğu senin aldığın konjektöre göre değişir. Takacak kişinin doğru ucu ölçerek bulması gerekiyor yada diyagramdan bakacak.
Ben bilmiyorum nasıl olması gerektiğini.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
valla hep corba oldu hocam bildigin gibi degil :( kabloların sırası mı önemli rengi mi? onu bilsek çözerim olayı aslında..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

Yani rengi ve sırası tutmayan iki kablo vardı.. Eger rengi önemli ise yanlıs birşey yapmadık eskisine göre bagladık, yok efendim sırası önemli ise hemen müdahele etme şansım var..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
valla hep corba oldu hocam bildigin gibi degil :( kabloların sırası mı önemli rengi mi? onu bilsek çözerim olayı aslında..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

Yani rengi ve sırası tutmayan iki kablo vardı.. Eger rengi önemli ise yanlıs birşey yapmadık eskisine göre bagladık, yok efendim sırası önemli ise hemen müdahele etme şansım var..

İki dediğinde orjinal parça ve senin aldığının çalışma diyagramına bakar. Aslında olay çalışma diyagramlarını uydurmak fakat bazı renkler kablolalarda bazı uçlar için standarttır. Bu sebeple renkler uyar. Asıl uydurman gereken giriş ve çıkış uçları.
Bilen birisi yapsın dene yanıl yapma yoksa zarar verebilirsin başka parçalara
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:( yahu kafayı yemek üzereyim.. Tamam bu sefer oldu diyorum gene olmuyor.. Neyse durmak yok yola devam :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Sakin acele etme. Şeytan yedek kulübesinde bekliyor ona göre.
İngilizce bilgin iyi ise servis manuel indir oradan uçlara bak. Belki birşeyler çıkarırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst