Avon ile arasında 200 TL fiyat oynuyor ve ben sanırım sava alacagım.. Zira 200 tl ye konjektörü ve bazı elektrik problemlerini çözebilirim.. Sanırsam tüm bu işler bittiğin nur topu gibi olacak tokur bu sefer kıyıp satamayacagım
İlk çalıştırmada benzin kokusu alıyorum.. Bu beni rahatsız ediyor.. Birde sanki çok yakıyor arkadaş..

Elektrik problemini çözdükten sonra ilgileneceğim bu işlerle.. Lakin bu konjektör olayı patladıktan sonra şimdi motor gaz yememeye başladı.. Yani o ivmelenmesi fırtına gibi olan motor gitsemmi gitmesem mi triplerine giriyor.. Devirlenirken birden devir kesiyor.. Sanırsam elektrik sistemindeki problem ateşleme bobinlerine, kablolarına, bujilere...vb de sıçradı.. Yada garibim akü tek başına yetemiyor tüm bunlara

yani işin kısası TOKUR la bir süre daha işim var ondan sonra kim tutar bizi