- Katılım
- 15 Şub 2011
- Mesajlar
- 644
maşaya değmez ancak 180 lik takarsan lastiklerin yanlardan parçalanmaya başlıyacak,aşırı burulacak.Jant uygun değil. O nedenle boş yere masraf yapma derim.
nasip olursa 2013 gt650 naked alacağım, sıfır motorda 16-17 bin e başka alternatif yok gibi, aradığım çift silindir güçlü atik bir motor siz ne dersiniz? sıfır motorda max 17 bin liraya başka var mı ?
hocam 2013 gt 650 alırsanız Türkiye de tek olursunuz ve bu motora para verilmez diyen bazı ukala marka hastalarına da tokat gibi bir cevap olur.Ben de o kadar nakitim olsa 2013 gt 650 r almak isterim hayırlısı olsun..