- Katılım
- 13 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,401
Teşekkürler iyi dileklerin için. GT650 başlığını boşlamam ama görüyorsunuz.
GARAJ'ın İzmir şubesi var mı ?Başlık açmıştım bir yer ayarlayalım İzmir'de, tamiratlar, bakımlar, modifiyeler için diye ama pek ilgi çekmedi.
dostum eyvallah.. Sanırsam bu tam olarak aklımdaki şeydi.. En kısa zamanda arıyor ve rahatsızlığımı veriyorum. Eyvallah tekrardan..
shu izmir şubesi henüz açılmadı ama yılbaşında burdan bir arkadaşım orda yaşamaya başlıyacak tanışır görüşürseniz birlikte bir yer ayarlarsınız şubemizde açılmış olur.
dreamkiller bekleriz rahatsızlık olmaz memnun oluruz