Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
burayada yazmakta fayda var zonguldakta yollar çok kötü olması nedeniyle super sporttan vazgeçiyorum bu yüzden motosikletimi satmaya karar verdim. 2006 model tuhaf gelebilir ama orjinal 5200kmde kırmızı gt650r mi satıyorum durduğu yerde 2 tarafada yatması var ama ufak çizikler hariç hiçbir sorunu yoktur. fiyat 8200
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaşlar 2 gündür motorumu çalıştıramıyorum marşa basmamla birlikte motorun boğulması bir oluyor çözemedim bi türlü olayı
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
arkadaşlar 2 gündür motorumu çalıştıramıyorum marşa basmamla birlikte motorun boğulması bir oluyor çözemedim bi türlü olayı

Uzun süre çalışmadığında karbüratördeki rezervde filan yakıt buharlaşıyor. yakıt sistemi vakumla çalıştığı için karbüratörün yeniden yakıtla dolması oldukça gecikebiliyor.

geçenlerde benim de başıma geldi. herşey düzgün çalıştığı halde marş almıyor bir türlü. çaresini marş basmaya devam etmek olarak gördüm ben. tabi aküye de dikkat etmek lazım.

bir de soğuk hava ve bi takım oksitlenmeler de sıkıntı. özellikle hava - dereceye düşmüşse, motor 0 altında uzun süre kalmışsa, hava 4 - 5 derecenin üstüne çıkmadığı sürece çalıştırmamak en doğrusu bence.

motosikleti muhafaza şansın varsa, en azından ortam sıcaklığından biraz yalıtılmış yerde tutman iyi olur gibi.

soğukta jiglesiz çalışması pek mümkün değil zaten.

bir de alternatif olarak, ateşlemeyi tam yapamıyor olabilir. o da başıma gelmişti.

buji kablolarını çıkartıp bağlantılarına oksit temizleme spreyi sıkmak iyi oluyor. WD40 değil de, daha çok balata spreyleri gibi. wd40 temel bir yağlayıcı aynı zamanda. elektrik bağlantılarına sıkmamak gerektiğini düşünüyorum.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
çözdüm sorunu arkadaşlar bujiler sıkıntılıymış değiştim tek marşta çalıştı
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
km si doğruysa gideri var bence :).. ama sahibi orjinal lastiğin aynısından almamışsa, üstünde 7 yıllık lastik var. alır almaz 700 - 800 lira lastik masrafı var.

gerçi benimki de 5 yıllık lastikler. hala çok iyi yol tutuşu. ama çok çatlakları var. hani güvenip sürat yapamıyorum.

daha önce de inzell'in bi sözü vardı :) 650 lik makinayı da 150'lik gibi sürmenin anlamı yok :D
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
o zaman iyi bir pazarlık yapmalı :) olmassa eğer, inzell'in kulakları çınlasın, o anlar :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
benim de değiştirmem lazım lastikleri. daha 14000 km de motor ama, orjinal lastiği duruyor. tutuşundan da memnunum ama çok çatlakları var.

710 derken, 170 mi demek istedindi. fiyat da bayaa uygunmuş aslında.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
benim de değiştirmem lazım lastikleri. daha 14000 km de motor ama, orjinal lastiği duruyor. tutuşundan da memnunum ama çok çatlakları var.

710 derken, 170 mi demek istedindi. fiyat da bayaa uygunmuş aslında.
yahu klavyemde bi sorun var çözemedim harflerin yeri değişik basıyor ekrana doğrudur arkayı 170/60/17 aldım
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
benim de değiştirmem lazım lastikleri. daha 14000 km de motor ama, orjinal lastiği duruyor. tutuşundan da memnunum ama çok çatlakları var.

710 derken, 170 mi demek istedindi. fiyat da bayaa uygunmuş aslında.
benim 2. lastik değiştirişim lastiğin özelliği gitmişti yani sertleşmişti naylon çin lastikleri gibiydi yol tutmuyodu artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst