Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
benim yakıt göstergesi hala aynı :( depoda fazlasıyla yakıt olduğu halde sürekli ve sadece turuncu E yanıyor.sanırım depoyu sökmeden olmucak..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Gosterge ampulleriniz led mi?(benzin icin olanlar)

Ayrica depoyu sokecekseniz, karsiniza dijital bir samandira cikacak haberiniz olsun.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Gosterge ampulleriniz led mi?(benzin icin olanlar)

Ayrica depoyu sokecekseniz, karsiniza dijital bir samandira cikacak haberiniz olsun.

dijital iyidir :D... elektroniğim var benim biraz. yakıtın kapasitans'ına göre mi bakıyo acep... artık müsait bi zamanda bakcez.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Deponun orta seviyelerine kadar uzanan bir çubuk var. Altinda ve ustunde birer sensor var iste. Eger acacak olursan deponun icini temizlemeyi de ihmal etme. Benden epey pislik cikmisti. Birde acinca goreceksin, deponun yakit alma serumu biraz yukarida kaliyor, haliyle depo dibindeki en az 1-2 litre kullanilamiyor. O serumu biraz kisatmakta bir tehlike yok bana kalirsa. Bir depo benzindeki menzil artar hic degilse...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
sökmedim ama yedek parça listelerinden baktım. 2 tane sensör var. tahminimce kapasitif sensörler. bulması kolay kendilerini. sökmeden önce 5 - 6 tane sensör alıp sanırım yakıt göstergesinin skalasını genişleticem :) :)
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
şu arka oturağın 2 yanında bulunan vidaya benzeyen şeylerin ismi ne sipariş vermem lazım kuralkandan bulamadım beyler.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
abi son durum nedir

bakamadım daha. işlerden güçlerden fırsat olmadı. ama olay şu ki, geçen depoyu doldurdum. daha önce dikkatimi çekmemişti ama, yarım depo ışığı yanıyor vakti gelince. ve gene vakti gelince de sönüyor. yani E lambasının sensörü bozuk belli ki.

müsait bi zaman da söküp hem depoyu temizleyeceğim hem de napabilirim bakacağım.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bakamadım daha. işlerden güçlerden fırsat olmadı. ama olay şu ki, geçen depoyu doldurdum. daha önce dikkatimi çekmemişti ama, yarım depo ışığı yanıyor vakti gelince. ve gene vakti gelince de sönüyor. yani E lambasının sensörü bozuk belli ki.

müsait bi zaman da söküp hem depoyu temizleyeceğim hem de napabilirim bakacağım.
E lambasının öncelikle bağlantılarını kontrol et abi benimkide yanmıştı çünkü değiştirdim
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
hyosung1.jpg

beyler şu arka koltuğun hemen alt yan tarafındaki vidaya benzer parçayı internetten nasıl temin edebilirim kuralkan sitesinde arama yaptım ama bulamadım bu arada koltuklara bakar mısınız ne kadar güzeller
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
hyosung1.jpg

beyler şu arka koltuğun hemen alt yan tarafındaki vidaya benzer parçayı internetten nasıl temin edebilirim kuralkan sitesinde arama yaptım ama bulamadım bu arada koltuklara bakar mısınız ne kadar güzeller

kuralkan'ın sitesinde görünmese de, bi bayiine gidersen yardımcı oluyorlar.

kuralkanın sitesinde yedek parça ağacından, gt650'yi seç. oradan şase ve oradan da " sele altı panel ". 3 numara olarak görünüyor.

bir arkadaşım arka kuyruk için komple vida grubu almıştı. emin değilim iki tane vidayı satarlar mı ayrıca... kuralkanın sitesinden anladığım kadarı ile
orada gördüğün kuyruk grubunu komple alırsan içinde geliyordur diye tahmin ediyorum.

illa orjinali olması şart mı? oraya yakışacak zilyon tane vida uydurabilirsin. metrik6 yada metrik 8 tipi vidadır tahminimce. vidalar standart en azından onu biliyorum :)

mesela bi tornacı onları sana 20 - 30 liraya yapar. bi alüminyumdan yapar ve ortasından vida geçcek şekilde deler. sen de metrik aldı bi vidayla sabitlersin...

http://www.hyosungsource.com/images/luggagesupportboltaftermarketred.jpg.jpg

bunun gibi de olur gayet. ki sanırım bu dediğim şekilde üretilmiş gibi.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu seleyi nereden bulabiliriz?

Az önce hassas yakıt sarfiyatı testi yaptım. (benzin bitene kadar motoru kullandım, bittikten sonra tam 1 litre benzini doldurdum)
Sonuç: Hiç dur/kalk olmadan, ortalama 120 km/h + rüzgara karşı sürüş. Tam 28 km'de tekrar stop etti. Buda demek oluyor ki (uzun yolda) 100 km'de 3,57 litre sarfiyatı olacak.
Senkron ayarı, buji ve hava filtresi değişiminin büyük faydası olmuştur diye düşünüyorum.

Bundan önceki Mondial 150 MR motosikletim 3,5 litre tüketirdi. Şaka gibi...


Aynı testi bir de trafikte uygulayacağım.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Bu seleyi nereden bulabiliriz?

Az önce hassas yakıt sarfiyatı testi yaptım. (benzin bitene kadar motoru kullandım, bittikten sonra tam 1 litre benzini doldurdum)
Sonuç: Hiç dur/kalk olmadan, ortalama 120 km/h + rüzgara karşı sürüş. Tam 28 km'de tekrar stop etti. Buda demek oluyor ki (uzun yolda) 100 km'de 3,57 litre sarfiyatı olacak.
Senkron ayarı, buji ve hava filtresi değişiminin büyük faydası olmuştur diye düşünüyorum.

Bundan önceki Mondial 150 MR motosikletim 3,5 litre tüketirdi. Şaka gibi...


Aynı testi bir de trafikte uygulayacağım.

özel yapım bi seleye benziyor.

yakıt her ne kadar lastik yol şartları gibi çok fazla değişkene bağlı olsa da :) gt650 kalıbına göre epey az yakıyor bence de.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Motor ayarsız ve bakımsızken 6 litrenin altına düşemezdim neredeyse.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
hatırlarsanız benim benzin göstergesi bozuktu... bu gün motor benzinsizlikten durana kadar kullandım. yanımda 1.5 litre hazırda vardı. lakin benzin istasyonuna o kadar yakın bitti ki :D depoyu doldurmaktansa iteklemek daha kolay oldu. fulledim depoyu. şu an gösterge olması gerektiği gibi davranıyor. ben her ihtimale karşı tripmetreyi açtım. yeşil zaten sağlıklı çalışıyodu. sadece turuncu sürekli yanıyodu. şimdi kesildi. hadi hayırlısı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst