Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
V-Strom statörü ihtiyacı olan bir tanıdığınız varsa sahibinden.com ilan numaram 57696981.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
otopsici, senin amortisör nasıl elden çıktı anlatmadın. kırıldı mı parça? Bu arada vstrom statörü uymadı bilginize. 1-2 mm büyük geldi. Kaldık yarım yamalak sardığım statöre. bayram sonrası ankaraya gideceğim motorla. umarım yolda kalmam.

inşallah kalmazsın ama birtane yedek startör temin etmek lazım kim sıkıntıda olsa hemen eskisini alıp yedeği göndermek isityorum bu şekilde bekleme durumu olmaz 1-2 mm dış çaptanmı büyük geldi göbektenmi torna ile uydurmak olabilirmi sen bir çaresini bulursun sanırım
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Dış çapı büyük geldi. Bu yüzden bir şekilde uydurmak imkansız gibi. 2 gündür 500 km yol yapıyorum. Sardığım statör çok stabil çalışıyor. Ama yine de yanımda bir yedek olsa daha rahat olurdum. E-bay'den bir Kawasaki EX250 statörü almayı planlıyorum.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Dış çapı büyük geldi. Bu yüzden bir şekilde uydurmak imkansız gibi. 2 gündür 500 km yol yapıyorum. Sardığım statör çok stabil çalışıyor. Ama yine de yanımda bir yedek olsa daha rahat olurdum. E-bay'den bir Kawasaki EX250 statörü almayı planlıyorum.
ben sana bişey diyimmi bence orjinal al sıfır benim orjinal 7 bin km dir hiç bir sorun vermedi konjektörüde sıfırıyla değiştim tabi
ha bu arada kısa farı devre dışı bıraktım on of düğmesi taktım arka stobu da lede çevirdim
arka stop yanarken 13.2 volt çıkan elektrik lede çevirince 13.9 a çıktı kısa farıda devre dışı bırakınca 14.5 voltun üzerine çıkıyor
emin olun ki arka stobu lede çevirdiğiniz an bütün problem bitiyor
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Arka lambayı LED yapmak fikri güzel. Elektrik yükünü mümkün olan en düşük seviyeye indirmek lazım. Konjektör üzerine 12V ile çalışan bir fan taktım. Şu arkalarıda led yapayım birde öyle deneyeyim.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
abi arka lambaları led yapınca 6000 devirde direk ön far açıkken 14 voltu görüyorum
ha bu arada led olarak şeritlerden kullandım
227.gif

3 sıra yaptım 2 tane
1. cisini normal sürekli yanana bağladım diğer 3 lü grubuda fren lambası kısmına bağladım
nani 3 tanesi sürekli yanarken frene basınca 3 tane daha yanıyor
önede 2 adet sis taktım led
1-1-1b.jpg

bundan 12 voltluk olanını buldum 38 derece 2 tanesi benim kısalardan daha iyi ışık veriyor o yüzden kısa farı iptal edip bunları kullanıyorum
en kısa sürede akşam resimlerini eklerim
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Dış çapı büyük geldi. Bu yüzden bir şekilde uydurmak imkansız gibi. 2 gündür 500 km yol yapıyorum. Sardığım statör çok stabil çalışıyor. Ama yine de yanımda bir yedek olsa daha rahat olurdum. E-bay'den bir Kawasaki EX250 statörü almayı planlıyorum.
sadece dış çap 2 mm büüüüüüyükse hasa bir şekilde tornada aldırsan olur zannederim dışından sargı lara kadar en az 5 mm pay vardır sen 1.5 mm en fazla alırsan çalışır diye düşünüyorum .ayrıca srdıgında düzgün çalışıyor ve voltmetren var conjoktörüde fanlamışın kolayla bir şey olmaz .
otopsici ledleri iyi yapmışın bizimkilerin zaten led ama sıkıntı olunca fark etmiyor fara on of da iyi olmuş ama görünürlüğüde korumak lazım led olaları devamlı açık tutman iyi olur
elektirik yükü aynı zamanda yakıtı da etkiliyor luzmsuzsa söndür
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
sadece dış çap 2 mm büüüüüüyükse hasa bir şekilde tornada aldırsan olur zannederim dışından sargı lara kadar en az 5 mm pay vardır sen 1.5 mm en fazla alırsan çalışır diye düşünüyorum .ayrıca srdıgında düzgün çalışıyor ve voltmetren var conjoktörüde fanlamışın kolayla bir şey olmaz .
otopsici ledleri iyi yapmışın bizimkilerin zaten led ama sıkıntı olunca fark etmiyor fara on of da iyi olmuş ama görünürlüğüde korumak lazım led olaları devamlı açık tutman iyi olur
elektirik yükü aynı zamanda yakıtı da etkiliyor luzmsuzsa söndür
yoo sis olarak kullandıklarım hep açık zaten onları asla kapatmam
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
GT650'ciler 2 sorum olacak:
1) Yakıt rezerve kadar düştüğünde iki ikaz lambası da yanar mı? Yani yarım deponun altına düşünce yeşil yanmaya başlıyor. Ardından rezerv seviyesinin altına düşüyor ve turuncu lamba da yanıyor. Peki bu aşamada yeşil sönüyor mu?
2) Motorunuz ilk çalıştırmadan sonra normal çalışma ısısına kısa sürede ulaşıyor mu? (hemen harekete geçersek ortalama kaç dakika) Motorumuz bu havalarda, çok zorlamasak bile sık sık fan açıyor mu? Hararet göstergesinde en çok hangi seviyelere kadar yükseldiğini gördünüz? (tam ortalarda normal seviye olarak kabul edersek, kırmızı seviyeye en çok yaklaştığınız yer)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
GT650'ciler 2 sorum olacak:
1) Yakıt rezerve kadar düştüğünde iki ikaz lambası da yanar mı? Yani yarım deponun altına düşünce yeşil yanmaya başlıyor. Ardından rezerv seviyesinin altına düşüyor ve turuncu lamba da yanıyor. Peki bu aşamada yeşil sönüyor mu?
kardeşimbenim motor için söylüyorum depoda 8.5 litre kalınca yeşil ışık yanıyor (nerden 8.5 litre diyosun dersen denedim inat edip depoyu söktüm ölçtüm)
depoda 3 litre kalınca (genelde 3.5 ile 3 litre arasında yanıyor tam 3 litre değil) kırmızı ışık ta yanmaya başlıyor yani iki ışık birden yanıyor depodaki benzin 2 litrenin altına düşünce de yeşil sönüyor ve sadece kırmızı yanıyor (bunların hepsini yolda kalmamak için denedim)
2) Motorunuz ilk çalıştırmadan sonra normal çalışma ısısına kısa sürede ulaşıyor mu? (hemen harekete geçersek ortalama kaç dakika) Motorumuz bu havalarda, çok zorlamasak bile sık sık fan açıyor mu? Hararet göstergesinde en çok hangi seviyelere kadar yükseldiğini gördünüz? (tam ortalarda normal seviye olarak kabul edersek, kırmızı seviyeye en çok yaklaştığınız yer)
hayır normal çalışma ısısına olduğu yerde gaz vermedim mi 5 dakikadan fazla bir sürede ulaşıyor
motorum şimdiye kadar 2 kere fan açtı 1. sadece deneme maksatlı olduğu yerde gaz verdim du bakim hareret yapacakmı diye 2. siirte gittiğimde (arkadaş öyle bir sıcak yok asfalttan size sıcak vuruyor soluduğunuz hava ciğerlerinize yanarak gidiyor cehennemvari)
kırmızının hemen altında fan açıyor zaten
(bu arada antifiriz seviyelerini iyi kontrol edin ben 2 senede bir komple değiştiriyorum eksikliğide tamamlayın)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Radyatore su takviyesi yapinca fan acmadi simdilik. Yalniz selenin altindan su ekledim, neresine kadar dolduracagimiz belirtilmemis. Ben baya bir doldurdum, tasmayacak sekilde. Umarim yanlis yapmamisimdir.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Radyatore su takviyesi yapinca fan acmadi simdilik. Yalniz selenin altindan su ekledim, neresine kadar dolduracagimiz belirtilmemis. Ben baya bir doldurdum, tasmayacak sekilde. Umarim yanlis yapmamisimdir.
abi sakın su ekleme radyatörüne saf antifiriz koy su hem radyatör hemde motor blağundaki kanallarda kireçlenme yapıp tıkanmalara neden oluyor
selenin altındaki depo motosiklet soğukken(en az 6 saat çalışmamış halde) minimumda olacak
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Filtre edilmis su ekledim aslinda. Duruma gore degistiririm komple.

Yalniz, minimumda dedigin kismi tam anlayamadim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
GT650'ciler 2 sorum olacak:
1) Yakıt rezerve kadar düştüğünde iki ikaz lambası da yanar mı? Yani yarım deponun altına düşünce yeşil yanmaya başlıyor. Ardından rezerv seviyesinin altına düşüyor ve turuncu lamba da yanıyor. Peki bu aşamada yeşil sönüyor mu?
2) Motorunuz ilk çalıştırmadan sonra normal çalışma ısısına kısa sürede ulaşıyor mu? (hemen harekete geçersek ortalama kaç dakika) Motorumuz bu havalarda, çok zorlamasak bile sık sık fan açıyor mu? Hararet göstergesinde en çok hangi seviyelere kadar yükseldiğini gördünüz? (tam ortalarda normal seviye olarak kabul edersek, kırmızı seviyeye en çok yaklaştığınız yer)

benim motor sıcak bi günde normal bir sürüşte beyaz çizginin 1/4'ünde oluyor. trafikte sıkışıp kaldığım zamanlar beyaz çizginin 3/4'üne gelip fan açıyor ve oralarda kalıyor. motor soğukken hemen yola çıkmıyorum. siz de çıkmayın. motora zararlı. biraz rölantide çalıştırıp hararet ibresinin hareketiyle yola çıkmanız daha iyi. yoksa motor ısınana kadar aşırı aşınmaya maruz kalacaktır. genelde motorların ölçü toleransları stabil çalışma ısısına göre tasarlanır. bildiğiniz üzere bütün metaller soğukta küçülüp sıcakta büyürler... motor soğukken daralmış parçalar birbirine daha sıkı geçip sürtünme daha fazla olur.

yakıt lambalarının yanma sırasını kontrol etmedim lakin, benim kırmızı lamba yandığında depo bazen 11 litre alıyor, bazen 13 litre alıyor. ama henüz 13 litreden fazlasını aldığını görmedim... bi keresinde tek kırmızı lamba kaldığında 30 - 40 km gittim. ardından yakıt aldığımda 13 litre aldı benim yakıt şamandırası biraz yukarda sanırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yeni nesil motosikletleri, 15-30 saniye bekledikten sonra -tamamen ısınmasını beklemeden- yola çıkarak ısıtabiliyoruz diye biliyorum. Tabii deviri minimumda tutarak.


Şamandıraların hepsi tüm GT650'lerde aynı seviyede, çünkü dijital. Ben kendi depomu söküp temizlemiştim bir ara.

Depodan yakıtın çekildiği kısımda yukarıya doğru bir serum var. Yaklaşık 3 cm uzunluğunda...
Yakıt bu hortumun ucundaki seviyeden aşağı düştüğünde motor çalışmıyor. :) Bu kısımda kalan yakıt rahatlıkla 1 litreden fazla. Yoksa kırmızı ikaz lambası yanıp, 30-40 km gittikten sonra koskoca 17 litrelik deponun 13 litreyle fullenmesi mantıksız.

Benim de 1/2 uyarı lambam yanmıyordu onu onardım. Lakin ikisi birden yanınca bir gariplik mi var diye sizlere sordum. Cevaplarınız için teşekkürler...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Seviyeleri şimdi gördüm, benimki F'nin biraz üzerinde. :) (6 saatten fazla süredir çalışmadı)
Şimdi eksiltmem gerekiyor sanırım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst