Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hocam sanırım sattınız makineyi almayı düşündüğünüz model ne?

yok satmadım satmayada niyetim yok açıkçası garajda boynu bükük yatıyo garibim güneş bi parça gülümsese yüzüme hadi yavrum kalk seni bi gezdirim ama yok güneş filan 3 ay oldu
ha bu arada bulursam 650 x var ya ondan alacam yada suzuki dl650 veya bmw gs 650 almaya niyetliyim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
yok satmadım satmayada niyetim yok açıkçası garajda boynu bükük yatıyo garibim güneş bi parça gülümsese yüzüme hadi yavrum kalk seni bi gezdirim ama yok güneş filan 3 ay oldu
ha bu arada bulursam 650 x var ya ondan alacam yada suzuki dl650 veya bmw gs 650 almaya niyetliyim

Özledim diyince sattınız zannettim.
Bu arada Desenize bi naked çiyi daha kaybetmek üzereyiz. Enduro ya kayma var.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Özledim diyince sattınız zannettim.
Bu arada Desenize bi naked çiyi daha kaybetmek üzereyiz. Enduro ya kayma var.

olurmu öyle şey hocam ilk tercihime dikkat edin gt 650 x
Hyosung%20GT%20650X%2008%20%201.jpg

Hyosung%20GT%20650X%2008.jpg

diğerleri malum van'ın yol şartları ve rahatlığı ben sürekli benim hanımla geziyorum dl 650 tam artçı motosikleti
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Dl 650 ile bunun arasındaki tek fark On jant 19" gerisi cok farklı degıl Transalp desen o bolgeye daha ıyı gıder derım. DL zaten cok pahalı ıkıncı elde bıle alınmaz durumda.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
18
hepsi guzel motor fakat butceyi çok asıo benim :) ben sadece o sarı motorun kmsi orjinal mi merak ettim, güzel duruoduda.bütçeme uygun ya er-5 yada gt650 bakıom zaten :). acelem yok tok alıcımıyım neyim :p

ewt kmsi orjinal sarı civcivimin ... yaa benimde aslında hiç içim el vermiyo satmaya gayet memnunum bian diyom motoru komple giydireyim gt 650r a çevireyim yaklaşık maliyeti 1000 tl ile 1500 tl arasında tutuyor tabi çıkma parçalar ile...
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
olurmu öyle şey hocam ilk tercihime dikkat edin gt 650 x
Hyosung%20GT%20650X%2008%20%201.jpg

Hyosung%20GT%20650X%2008.jpg

diğerleri malum van'ın yol şartları ve rahatlığı ben sürekli benim hanımla geziyorum dl 650 tam artçı motosikleti

Hocam 650 X i bilmiyordum fena gözükmüyor ama artçıya pek yer yok gibi ama artçı kabul eden nakedlar da var CBF 600-1000, Fazer 600-800-1000 gibi
Neyse umarım gönlünüzdeki motora kavuşursunuz...
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
30
hepsi guzel motor fakat butceyi çok asıo benim :) ben sadece o sarı motorun kmsi orjinal mi merak ettim, güzel duruoduda.bütçeme uygun ya er-5 yada gt650 bakıom zaten :). acelem yok tok alıcımıyım neyim :p

arkadaşlar slm uzun zamandır form a giremiyordum şöyle bi göz atayım dedim...sanırım bi arkadaş benim motorun km sini merak etmiş o sarı motor bana ait.. km si kesinlikle orjinal..bu arada tşkkr ederim motoru begendiginiz için..kış nedeniyle binemesemde gözüm gibi bakıyorum..geçen hafta istanbulda güneş açtı hem bi gezineyim hemde fırsatı degerlendireyim diyerek bi bakın yaptırdım alete..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaşlar slm uzun zamandır form a giremiyordum şöyle bi göz atayım dedim...sanırım bi arkadaş benim motorun km sini merak etmiş o sarı motor bana ait.. km si kesinlikle orjinal..bu arada tşkkr ederim motoru begendiginiz için..kış nedeniyle binemesemde gözüm gibi bakıyorum..geçen hafta istanbulda güneş açtı hem bi gezineyim hemde fırsatı degerlendireyim diyerek bi bakın yaptırdım alete..

ilan numarası 29653520 buydu demi :). guzel motor slamdunkın motordu bu snrm :). bende motor arıyorum fakat senin motor benim bütceyi aştığı için bakıyorum sadece :). iyi satışlar.:cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
30
dogan88 evet kardeşim.. slamdunk un motoruydu...motoruna iyi bakmış..gerçi ben aldıgımda 1 yaşındaydı makine...şimdide ben gözüm gibi bakıyorum...sanırım er 5 den bahsetmişsin..arkadaşımda var uzak dur derim sezonda ufak bi kaza yaptı motor parça beklemekten sezonu serviste kapattı..40 45 gün yattı makinası..valla ben parça bulmakta zorlanmıyorum..gerçi bakım haricinde çok şükür bi sıkıntısı olmuyor...şu meşhur ercan usta var hani form a konu olmuştu bakıma ona gittim..onda da dl650 v-storm var abi dedim senin makine ile benim makine arasında ne fark var.sadece enjeksiyon o kadar.dedi..hyo nunda dünyada çok tutuldugunu tr de markacılık yüzünden hak ettigi yerde olmadıgını söyledi yani akıllı sürücü için evladiyelik demişti..kardeş bütçe önemli bi faktör de artık bankadan kredi olayı çok kolay..fazla dert etme sıkılmadan ödersin..zaten emsallerinden çok uzuz aletler bunlar...ama bu makinelerin tek derdi bizim gibi buna slamdunk da dahil artçılı uzun yalda hele hele bizim gibi eşleriyle binen ler için arka selenin race gibi oluşu..bende bu sebepten satıyorum yoksa allah inandırsın on numara makina çok memnunum....
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
dogan88 evet kardeşim.. slamdunk un motoruydu...motoruna iyi bakmış..gerçi ben aldıgımda 1 yaşındaydı makine...şimdide ben gözüm gibi bakıyorum...sanırım er 5 den bahsetmişsin..arkadaşımda var uzak dur derim sezonda ufak bi kaza yaptı motor parça beklemekten sezonu serviste kapattı..40 45 gün yattı makinası..valla ben parça bulmakta zorlanmıyorum..gerçi bakım haricinde çok şükür bi sıkıntısı olmuyor...şu meşhur ercan usta var hani form a konu olmuştu bakıma ona gittim..onda da dl650 v-storm var abi dedim senin makine ile benim makine arasında ne fark var.sadece enjeksiyon o kadar.dedi..hyo nunda dünyada çok tutuldugunu tr de markacılık yüzünden hak ettigi yerde olmadıgını söyledi yani akıllı sürücü için evladiyelik demişti..kardeş bütçe önemli bi faktör de artık bankadan kredi olayı çok kolay..fazla dert etme sıkılmadan ödersin..zaten emsallerinden çok uzuz aletler bunlar...ama bu makinelerin tek derdi bizim gibi buna slamdunk da dahil artçılı uzun yalda hele hele bizim gibi eşleriyle binen ler için arka selenin race gibi oluşu..bende bu sebepten satıyorum yoksa allah inandırsın on numara makina çok memnunum....
kardeş aynen senin dediğin gibi bende artçılı biniyorum sırf o yüzden dl 650 istiyorum
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
30
bu arada kardeş izmirlisin heralde....neresindensin....izmiri çok iyi bilirim..çok vakit geçirdim izmirde...gitmedigim yeri kalmadı gibi...gerçi 81 ilin 80 ine gittim ama izmir sanki 2.istanbul o kadar çok gitmişligim var
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
ewet gormustum cok temizdi motoru. parça konusunda er-5 kullanan arkadaslarada sordugumda onlarda sıkıntı cekmediğini soyledi walla anlamadım :). hyosung er-5 e gore artıları cok fazla fakat sorun olmasını hiç sevmeyen bir insanım o yuzden sorunsuzuna bakıyorum. hocam ben ogrenciyim bankalar kredi vermesi mumkun değil o kadar,sadece elimdeki nakite bakabiliyorum :). benim artçı ile hiçbir sorunum yok %70 tek biniyorum motora benim için rahat olsun yeter artçılarla çok yol yapmıyorum.

ewet hocam izmirliyim bende, bornovadanım. bende istanbula toplasan 10-15 kere gitmiştim oda hep arabayla, soyle yuksek cc bir motor alsam yazın motorla gelmek istiyorum sadece zevk için :)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
30
valla kardeşim ist gibi bi yerde kawa sahipleri hep şikayetci...hee sarf malzemelerinde sorun olmaya bilir ne bileyim balatası filitreleri gibi ama bi ön maşa bi depo gibi parçalarda beklemeyen yok gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

açılmadı müdür..

enteresan evet açılmadı....zaten sahibinden de 13 makina var..sana zahmet b i bakıver..ist sarıyer sarı olan benim makina
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
valla kardeşim ist gibi bi yerde kawa sahipleri hep şikayetci...hee sarf malzemelerinde sorun olmaya bilir ne bileyim balatası filitreleri gibi ama bi ön maşa bi depo gibi parçalarda beklemeyen yok gibi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------



enteresan evet açılmadı....zaten sahibinden de 13 makina var..sana zahmet b i bakıver..ist sarıyer sarı olan benim makina

makinan çok güzel hocam maaşallah.. özelden yazmaya devam ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst