Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
74
yenı konu actım onaylayana kadar buraya bırkac resım koymak ıstedım buda bnm comet yenı yaptım on camurlurun altındakı parca sayesınde yagmurdan korunuyorsunuz bıde sekıl gorunuyo hepsını elde yaptım yorumlarızı beklıyorum
http://img23.imageshack.us/f/dsci0210r.jpg/
ön camurluk(el yapımı
http://img405.imageshack.us/i/dsci0213.jpg/
http://img268.imageshack.us/i/dsci0214z.jpg/
http://img848.imageshack.us/i/dsci0216.jpg/

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...-bilgi-paylasim-basligi-73.html#ixzz1H7c7FpT5
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cometlerde elektrik sorunu varmış.....bu comet alındığında satacak olsak neyden dolayı satılır ve almıyacaksak niye almamalıyız....
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
cometlerde elektrik sorunu varmış.....bu comet alındığında satacak olsak neyden dolayı satılır ve almıyacaksak niye almamalıyız....

sadece model yükseltmek için veya tarz değişmek için satılır
alınmama nedeni eğer benim gibi 130 km/h ı geçmiyen bir adamsanız gt 250 hayli hayli işini görür boşuna 650 lik almamış olursunuz
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
650 liğin bakımını yapan veya yapılırken gören arkadaşlara sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.bu 650 cometin bakımını(3lt yağ değişimi,yağ filtresi,hava filtresi) değişimlerini nasıl yapıorsunuz size zorluk çıkarıormu,malum motor kısmında boşluk yok çok sıkı ve dar alan.takıldığım bir nokta da şu:değiştirmek için arka silindir ve ön silindirdeki bujilere nasıl ulaşıyorsunuz,nasıl yeni bujileri takıyorsunuz.sele ve depo yu çıkarsak arka silindire çok rahat ulaşırız o kolay gibi fakat ön silindir deki bujiye nasıl ulaşacaz çok dar alan radyatörü mü yerinden oynatmamız gerekiyor..ne yol izlememiz gerekior..teşekkürler...
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
650 liğin bakımını yapan veya yapılırken gören arkadaşlara sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.bu 650 cometin bakımını(3lt yağ değişimi,yağ filtresi,hava filtresi) değişimlerini nasıl yapıorsunuz size zorluk çıkarıormu,malum motor kısmında boşluk yok çok sıkı ve dar alan.takıldığım bir nokta da şu:değiştirmek için arka silindir ve ön silindirdeki bujilere nasıl ulaşıyorsunuz,nasıl yeni bujileri takıyorsunuz.sele ve depo yu çıkarsak arka silindire çok rahat ulaşırız o kolay gibi fakat ön silindir deki bujiye nasıl ulaşacaz çok dar alan radyatörü mü yerinden oynatmamız gerekiyor..ne yol izlememiz gerekior..teşekkürler...

1 -bakım yapmak çok kolaydır
2- 3S bayilerden alışveriş yap
nedir bu 3S 1 satış 2 servis 3 yedek parça
(yani bu adamlardan malzemeyi aldığın zaman değişimi ücretsiz yaparlar)
yok kardeş ben kendim yapmak istiyorum dersen eğer yağ ve hava filtresi değişimi çok kolaydır kendin çok rahat yaparsın (motorun kitapçığında tarifi var resimli)
bujilere ulaşmak için arka silindirdeki bujiye depoyu çıkarınca hava filtresi kutusunu kaldırıp ulaşırsın
ön bujiye radyatörü yerinden sökmen yeterli somunları sökünce direk aşağı kayıyor ordan değişirsin
yanlız alacağın bujiler piyasada satılanlar olmasın ya iridyum al yada orjinal bujilerinden bul yoksa çok aşırı sıkıntı yaşarsın piyasadaki bujiler hyonun ateşleme gücüne dayanamayıp en fazla 100 km dayanıyor
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 -bakım yapmak çok kolaydır
2- 3S bayilerden alışveriş yap
nedir bu 3S 1 satış 2 servis 3 yedek parça
(yani bu adamlardan malzemeyi aldığın zaman değişimi ücretsiz yaparlar)
yok kardeş ben kendim yapmak istiyorum dersen eğer yağ ve hava filtresi değişimi çok kolaydır kendin çok rahat yaparsın (motorun kitapçığında tarifi var resimli)
bujilere ulaşmak için arka silindirdeki bujiye depoyu çıkarınca hava filtresi kutusunu kaldırıp ulaşırsın
ön bujiye radyatörü yerinden sökmen yeterli somunları sökünce direk aşağı kayıyor ordan değişirsin
yanlız alacağın bujiler piyasada satılanlar olmasın ya iridyum al yada orjinal bujilerinden bul yoksa çok aşırı sıkıntı yaşarsın piyasadaki bujiler hyonun ateşleme gücüne dayanamayıp en fazla 100 km dayanıyor

bu önemli bilgileri öğrendiğim iyi oldu..özellikle buji ile ilgili olanları :D yoksa 100 km sonra yolda kalırdım :D bir sorum daha olacak ta :D :D :D kuralkanın sayfasından baktım statör:230tl civarında,st kanuni konjektör:120tl civarında kdv dahil fiyatlar ikisi 350 tl gibi bir fiyat tutuor montaj ıyla beraber nekadar tutar bu modernizasyonun maliyeti...birde yetkili servisi değilde iskenderun veya adanada da olabilir herangi işini iyi yapan motosiklet ustası na bu işlemi yaptırmak için versek motoru bu iki parçayı temin edebilir mi malum bulunduğum ilçe ve yakınlarında böle büyük cc li motorlardan anlıyan yok onun için emin ellerde olmasını istiyorum....
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Elektrik olayını biraz fazla büyütüyorsunuz bence. Hemen her marka ve model motosikletin en kolay arıza veren parçalardır konjektör ve statör. Yani sadece Hyosung'a has bir arıza değil.

Size özelden nasıl bir modifikasyon yapabileceğinizi yazmıştım. Burada yineleyeyim.

1. Statör arızalıysa ya yeniden sardırabilir yada Kawasaki EL250/250R/EX250/EN500 modellerine uyumlu bir statörle değiştirebilirsiniz (e-bay'de satılıyor).

2. Regulatör yani konjektör arızası varsa 10-20 TL gibi fiyatlara satılan çin malı bir konjektör alın. Motosiklet ve konjektörün soketlerini uyumlu bir hale getirin ve kullanın. Yanınızda bir adet yedek konjektör de bulundurabilirsiniz.

3. Motosiklet üzerindeki tüm elektrik soketlerini kontrol edin. Korozyona uğramış bölümleri temizleyin. Mümkünse yalıtkan gres ile yalıtın.

4. Gelelim en önemli modifikasyona. Konjektörü (+) çıkışından akünün (+) ucuna araya 30 Amperlik bir sigorta koyduğunuz bir kablo ile direk bağlantı yapın. Yapılacak işlemin basit bir şemasını aşağıda veriyorum. Bahsettiğim bağlantı şemada kırmızı görünen kablo.



Tabi bütün bunları ehil kişilere yaptırın.

Son anlattığım modifikasyon ile ilgili bir Hyosung forumu olan korider.com adresinde uzun süren tartışmalar var. Bende dahil bu değişikliği yapan birçok kişi motosikletin şarj sisteminden çok memnun. Yinede hatırlatalım. Tüm anlattıklarım basit konular olmakla beraber tamamen kendi sorumluluğunuz altında denenmelidir.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi bütün bunları ehil kişilere yaptırın.
Son anlattığım modifikasyon ile ilgili bir Hyosung forumu olan korider.com adresinde uzun süren tartışmalar var. Bende dahil bu değişikliği yapan birçok kişi motosikletin şarj sisteminden çok memnun. Yinede hatırlatalım. Tüm anlattıklarım basit konular olmakla beraber tamamen kendi sorumluluğunuz altında denenmelidir.


yardımınız için sağolun bu dedikleriniz de çok önemli ve dikkate alınacak şeyler buraya kadar tamam fakat öncede dediğim gibi statörü ve konjektörü yenisi ile değiştiren arkadaşların ben fikrini almak istedim toplam nekadara malolur diye bikaç kullanıcı yeni statör ve konjektörün değişmesi ile bu sorun ortadan kalkıor dedi...işçilik de dahil nekadar tutar ben bunu merak ettim sadece...daha önce yüksek hacimli motorları kurcalamadığım için pek bu elektrik-mekanik işlere bulaşmak istemiorm..125 lik ve 200cc motorlarla uğraştık ben pek anlamam da arkadaşlar parçalıorlar makinalarını bende gözlemledim...ilerde 650 liği ben kurcalıcak olursam huyunu suyunu iyice öğrendikten sonra kendim bakımını basit tamirlerini yapmak istiorm. teşekkürler saygılar...
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
6
merhaba arkadasim gt 650 aldida buna bir Ön cam ariyoruzda bir yerden bulamadik.
nerelerden bulabiliriz acaba? yardimci olursaniz seviniriz
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bi bilgi aktarmak istedim. hyosung aradıgım zamanlarda su motora gidip bakmıstım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-nokta-hata-kusur-yok-48339761/detay/

bakmayın motorda hiçbirşey yok dediğine eski sahibi bnm arkadasımve benim arkadasım 3. sahibiydi bu adama verdi bu 4. sahibi oldu fakat ilanda 2. sahibiyim yazıyor :). ve ben yinede gidip baktım yakın diye, bir kere lastikler eski kaç senelik sertleşti artık. değişmesi gerek. manifoltlar ikiside çatlak pastel boyayla boyanmış catlakları kapatsın diye ikisininde değişmesi gerek. debriyaj tasında snrm sorun var debriyaja basınca ses kesiliyor birakınca garip bi ses geliyor. değişmesi gerekebilir. motor takır takır subap vuruyor ayar olması gerek.

yani almak isteyen olursa bilgi vermek istedim haberiniz olsun. sorunları bunlar. ilanda belirtilen ile gorulen cok farklı :).
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Sa

yardımınız için sağolun bu dedikleriniz de çok önemli ve dikkate alınacak şeyler buraya kadar tamam fakat öncede dediğim gibi statörü ve konjektörü yenisi ile değiştiren arkadaşların ben fikrini almak istedim toplam nekadara malolur diye bikaç kullanıcı yeni statör ve konjektörün değişmesi ile bu sorun ortadan kalkıor dedi...işçilik de dahil nekadar tutar ben bunu merak ettim sadece...daha önce yüksek hacimli motorları kurcalamadığım için pek bu elektrik-mekanik işlere bulaşmak istemiorm..125 lik ve 200cc motorlarla uğraştık ben pek anlamam da arkadaşlar parçalıorlar makinalarını bende gözlemledim...ilerde 650 liği ben kurcalıcak olursam huyunu suyunu iyice öğrendikten sonra kendim bakımını basit tamirlerini yapmak istiorm. teşekkürler saygılar...

elektirik konusunda sikintimiz kalmadi artik daha kaliteli ve uygun conjoktor takarak ayrica startoru sardirarak derdimize care bulduk conjoktoru ben arkadasa yurt dindan getirtirdim 150 tl mal oldu istedigimde getirtiyor startorude iyi bir usta buldum yeniden daha iyi bir sekilde sariyor orjinalinden daha iyi 150 tl de ona veriyoruz 300-400 tl ye sikinti kalmiyor elektiriginiz bol olsun isteyen olursa hallederiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst