Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Henüz 300 km kullandığım gt650 mi satmayı düşünüyorum(7000 Km'de). Ne alaka diyenler olabilir,babamla birlikte NT 700 V Deauville ABS almak istiyoruz(daha doğrusu babam ortak almak istiyo benimle:) Takasta yapabilirim. Çok farklı sınıflar ama zaten 3 tane motorumuz var 4.'ye gerek yok bencede. Aslında benim pek niyetimde yok gt 650'yi satmaya ama bakalım.. Sen ne dersin Slamdunk abi? O motor bana çok büyük gelir gibime geliyo..

Henüz ilan koymadım. Düşünenler özelden ya da buradan irtibata geçebilir..
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
79
merhaba arkadaşım motorla ilgilenebilirim uzun zamandır temiz bi gt 650 arıyorum.
Resimleri ve detaylı bilgisi lazım motorun,bu arada istanbulun neresindensin?
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bende motosikletimi satıyorum ilgilenen olursa mesaj atabilir.2005 model 17300 km de.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
merhaba arkadaşım motorla ilgilenebilirim uzun zamandır temiz bi gt 650 arıyorum.
Resimleri ve detaylı bilgisi lazım motorun,bu arada istanbulun neresindensin?

Ataşehir tarafındayım.. İlan koydum sahibinden'e. Henüz aktifleşmedi, linkini koyarım onunda... Ya da bir iki saat sonra görebilirsin diye düşünüyorum Gt 650'lerin içinde..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
bu motosikletin motorunun suzuki bandit motoru olduğu doğru mudur? görünüş olarak harika bir alet ama hyosung olması tereddütlere yol açıyor doğrusu...servis yedekparça sorunsuzluk olarak tavsiye eder misiniz bu motoru kullananlar olarak?
teşekkürler
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
125
arkadaşlar selam
bu makine 1.67 cm boy için yüksek mi kalır acaba niyetleneceğim fakat hiç görmedim motoru ve hiç oturmadım seleye malesef ne dersiniz.
kazasız sürüşler.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
arkadaşlar selam
bu makine 1.67 cm boy için yüksek mi kalır acaba niyetleneceğim fakat hiç görmedim motoru ve hiç oturmadım seleye malesef ne dersiniz.
kazasız sürüşler.

Benim boyum 1.68. Dururken tek ayağım komple basıyor tabanla birlikte diğer ayağımında ucuyla durabiliyorum. Bu da denge sağlamak için yeterli oluyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------

bu motosikletin motorunun suzuki bandit motoru olduğu doğru mudur? görünüş olarak harika bir alet ama hyosung olması tereddütlere yol açıyor doğrusu...servis yedekparça sorunsuzluk olarak tavsiye eder misiniz bu motoru kullananlar olarak?
teşekkürler

Bandit değilde Sv 650'nin olduğunu biliyorum. Servise,yedek parçaya hiç işim düşmediğinden bir yorum yapamayacağım.(400-500 km'dir bende motor)
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
85
arkadaşlar mart ayından beri biniyorum hyosung gt 650 comet' ime.. şimdilik 5600 km yol yaptım 2008 model. bu motoru almayı düşünenler varsa eğer, SAKIN DÜŞÜNMEYİN; DİREK ALIN ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM.. :) tek bir sorun yaşamadım. ara hızlanmaları olsun, duruşu olsun, dikkat çekmesi olsun, herşeyiyle mükemmel.... yeri geldi araziye girdim, yeri geldi otobanda son süratini gördüm(iki kişi 220 km/h cok rahat). ve kısmet olursa uzun yıllar değiştirmeyi düşünmüyorum..
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
1
Motoru dün sattım arkadaşlar:( Alalı 500 km yapmıştım henüz. İçimde bir çok şey kaldı sarıkızımla yaşayamadığım.. Yeni sahibine kazasız belasız sürüşler..

Hayırlı olsun, alan arkadaşa da kazasız belasız sürüşler. Gerçekten motor çok temiz duruyor.

Bir süredir forumu takip ediyorum, üye olmak bugüne kısmetmiş.

Yaklaşık iki senedir Vespa Lx 150 kullanıyorum ve arrtık motorumu büyütmek istiyorum. Büyük ihtimal Vespa'yı elimden çıkaracağım (motorları koyacak mekan ve maddi durumlar sebebiyle, yoksa ölene kadar satmayı düşünmezdim vespayı orası ayrı)

İlk başlarla gönlüm cruiser'lardan yanaydı fakat malum fiyatların yüksekliği, 1.90'lık boyum ve daha çok şehir içinde kullanacak olmam sebebiyle nakedlar daha mantıklı gelmeye başladı.

Nakedlar içerisinde de gt650 en öne çıkanlardan. Bir çok kişi başlangıç motoru için 650cc'lik bir naked tercihini yanlış bulacaktır fakat belirli eğitim ve bilinçle bu kısmın aşılabileceğini düşünüyorum. Gt250 ve Gt650 arasındaki fiyat farkı şaka gibi. Zaten önceki sayfalarda bu durum tartışılmış.

Benim sormak istediğim, bu iki modelin görünüm olarak farkları nelerdir? Bu forumda bir yerlerde her iki kasanında ölçü olarak aynı olduğunu okudum fakat bu pek mantıklı gelmedi.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Herşey aynı tek fark şasede. Gt 650 de guclendırılmış bır şase var. Gerı kalan hersey aynı. ( gostergeler harıc )
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Hayırlı olsun, alan arkadaşa da kazasız belasız sürüşler. Gerçekten motor çok temiz duruyor.

Bir süredir forumu takip ediyorum, üye olmak bugüne kısmetmiş.

Yaklaşık iki senedir Vespa Lx 150 kullanıyorum ve arrtık motorumu büyütmek istiyorum. Büyük ihtimal Vespa'yı elimden çıkaracağım (motorları koyacak mekan ve maddi durumlar sebebiyle, yoksa ölene kadar satmayı düşünmezdim vespayı orası ayrı)

İlk başlarla gönlüm cruiser'lardan yanaydı fakat malum fiyatların yüksekliği, 1.90'lık boyum ve daha çok şehir içinde kullanacak olmam sebebiyle nakedlar daha mantıklı gelmeye başladı.

Nakedlar içerisinde de gt650 en öne çıkanlardan. Bir çok kişi başlangıç motoru için 650cc'lik bir naked tercihini yanlış bulacaktır fakat belirli eğitim ve bilinçle bu kısmın aşılabileceğini düşünüyorum. Gt250 ve Gt650 arasındaki fiyat farkı şaka gibi. Zaten önceki sayfalarda bu durum tartışılmış.

Benim sormak istediğim, bu iki modelin görünüm olarak farkları nelerdir? Bu forumda bir yerlerde her iki kasanında ölçü olarak aynı olduğunu okudum fakat bu pek mantıklı gelmedi.

Şasesi farklı bir kere.. Lastikleri farklı(bridgestone gt 650'yle gelen). Parça kaliteleri bile farklıymış. Yani ön çatallardaki farkı iki motoru karşılaştırarak görebilirsin. Bende an 125 saymazsak gt 650'yle başladım motosiklet kullanmaya. Hiç zorlanmadım. Çok çok ufak bir kazam oldu o da benim zekalılığımdan:) Ağır ama dengeli bir motor. Sattığım için üzülüyorum açıkcası. Arada 50 beygirlik bir fark söz konusu. Cüsseleri aynıda olsa ben kesinlikle gt 650 derim. Yakıt konusunda da öyle ahım şahım bir fark olacağını zannetmiyorum. Motoru 500 km kadar kullanmış olsamda yardımcı olmak isterim..
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
hayırlı olsun mcyassin, alan arkadaşada kazasız sürüşler nasip olsun.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
merhaba arkadaşlarr cuma gününden itibaren bende gt 650 comet ciler kervanına katıldım iki günde 570 km yol yaptım bursaya gidip geldim ağvaya gidip geldim çok güzel bir motor eski motorumda gt250r dı. 1,5 sene sorunsuz kullanmıştım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------

Bu arada koruma takozu veya motor koruma demiri taktıran arkadaşlar varmı acaba...??
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
18
buda benim makina alalı belli altı ayda 6000 km yaptım gayet memnunum ve keyif verici bi makina en sevdiyim yanı viraj çıkışlarında çok çabuk toparlaması taaaarırıırrt die alıp götürüyor sonuçta 68 n/m torku var çoğu 600 cc 4 silkindir makinalardan daha yüksek son sürat olarak sorcak olursanız 225 230 u gördüm.ama rüzgarla çok debelleşiyor insan..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
motorun gayet iyi activerider, yanılmıyorsam elazığ da ikamet ediyorsun oralarda parça sıkıntısı oluyormu?
benimde biraz eksiğim var onu tamamlar tamamlamaz doğru gt 650 almaya..
motor hakkında japon olmaması dışında hiç kötü bir yorum duymadım.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
18
parça işini kuralkan dan hallediyorum bir çok kez parça sipariş etdim biraz geç geliyor ama sonuçta geliyor.onun haricinden başka bi sıkıntım yok şu an motorumun bakımı geldi yalnız yağ konusunda çok terddütlüyüm ve kararsızım castrolun magnetec 10/40 yağını eski 250 lik motorumda kullanıyodum çok ama çok memnundum bunda denemedim daha ama sanki bana debriyajda sıkıntı yaratır gibime geliyor..yine galiba castrol racing 10 /40 koyacam ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst