Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
motorun gayet iyi activerider, yanılmıyorsam elazığ da ikamet ediyorsun oralarda parça sıkıntısı oluyormu?
benimde biraz eksiğim var onu tamamlar tamamlamaz doğru gt 650 almaya..
motor hakkında japon olmaması dışında hiç kötü bir yorum duymadım.

kardeş şimdi iyice bir bak etrafına yazılara filan
gt 650 r alacaktım burada (van da) mesut usta var dediki oğlum salak mısın gidecen grenajlı motosiklet alacan buranın iğrenç yollarında grenajlarını dökecen gel sana babalar gibi bir comet yapalım istediğin her türlü yolda sür kendi kendime lan bu herif kendi motosikletini bana kakalamaya çalışıyo dedim kendi kendime
sonra girdim abi internete videolarına filan yorumlara baktım (tabi bunları türkiyedekilerden bakmıyorum biliyosun bizdekiler olaya sadece hız yapsın kızlara hava atayaım gözüyle baktıkları için al abi süperdir filan dediler ama hiç bir teknik veri yok)
yorumların tamamında yoltutuşu torku ve hızlanması harikaya yakın deniliyordu bir kaç küçük problemi var onuda fabrika bilerek parça satmak için yapıyormuş diyorlardı
neydi bu problemler 1 konjektör kesin arıza veriyor her 2000 km olmadan konjektör arıza vermeye devam ettiği için sargı da arıza veriyor
yani basit sadece dıştan parça satın almaya yönelik arızalardı (bu 650 için 250 için farklı arızalar var) bende mesut ustanın arkadaşlarından gezi fotolarını filan aldım baktım adam resmen motosikletle enduro yapmış sordum abi bu konjektör filan arıza yaparmış (mesut usta çok kalifiye motosiklet tamircisidir çok iyi motoelektrikten anlar) dedi onu bilerek yapmışlar gittim bi tata marka otomobil konjektörü alıp onu taktım (amper voltaj ohm filan bişi anlattı anlamış gibi yaptım ama anlamadım) en uygunu o dur dedi abi sargı filan dedim dedi sıkma canını konjektör sağlam sargıya hiç bişey olmaz
aldım motosikleti tabi mesut ustadan 6 bin km yol yaptım bunun yaklaşık 4 bin km si enduro olarak (bildiğin dağa taşa tırmandım uygun lastikle) yaptım yağ değişimi ve zincir yağlama haricinde tek bir masraf yapmış değilim 1000 km sonra da yağ filtresini ve yağı yine değişecem o kadar
bu arada japon olayına hiç girmeyelim aldığım üç japon da tırt çıktı ben aldığım çinlilerden onlardan daha memnun kaldım
bu arada allah mesut ustadan razı olsun iyiki sebep olmuş o motosikleti almama
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gv650 de konjektör arızası çıkabiliyor. Statöre kalite bir sarım ve konjektör olarak Tata seçimi sorunu kökten çözüyor. Devir yükseldikçe orjinal konjektörden kaynaklı akımdaki sapma ve yetersizlik aküyü sıfırlıyor bu da statöre zarar veriyor. Ustanızın teşisi yerinde ve doğru. Başkada sorun çıkmıyor, keyfini çıkartmak kalıyor geriye :bounce:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
[/COLOR]evet arkadaşlar buda benim cengaver....






















cep telefonuyla bu kadar oldu...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Otopsici yazdıklarını okudum, grenaj konusunda ustaya katılıyorum. eger araziye çıkayım diyorsan gereksiz. geçen hafta burada (izmir) adı duyulmuş bir satıcıyla görüştüm bana kesinlikle gt 650 alma dedi. beni Er-5 e yönlendirdi. sadece japon olmasından dolayı. diğer özelliklerinin üstün olduğunu söylesemde beni dinlemedi hatta, otomobillere göre birde kıyaslama yaptı. gt 650 için hyundai accent, er-5 için honda civic dedi. aradaki farkı sen düşün dedi. şimdi ben ne yapayım? zaten piyasada olmayan bir motor birde böyle söylemiyorlar mı? resimleri güzel ama yok oğlu yok ben bu motoru izmirde göremiyorum başka yerde nasıldır kim bilir.
motorunla araziye çıktığını yazmışsın bunun için sadece lastiklerde mi değişiklik yaptın? motor için oldukça ağır diyorlar arazide zorlandın mı? bunları neden soruyorum bende hem asfalt hemde stabilize yollarda kullanmak istiyorum. arkadaşlara kazasız sürüşler..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Otopsici yazdıklarını okudum, grenaj konusunda ustaya katılıyorum. eger araziye çıkayım diyorsan gereksiz. geçen hafta burada (izmir) adı duyulmuş bir satıcıyla görüştüm bana kesinlikle gt 650 alma dedi. beni Er-5 e yönlendirdi. sadece japon olmasından dolayı. diğer özelliklerinin üstün olduğunu söylesemde beni dinlemedi hatta, otomobillere göre birde kıyaslama yaptı. gt 650 için hyundai accent, er-5 için honda civic dedi. aradaki farkı sen düşün dedi. şimdi ben ne yapayım? zaten piyasada olmayan bir motor birde böyle söylemiyorlar mı? resimleri güzel ama yok oğlu yok ben bu motoru izmirde göremiyorum başka yerde nasıldır kim bilir.
motorunla araziye çıktığını yazmışsın bunun için sadece lastiklerde mi değişiklik yaptın? motor için oldukça ağır diyorlar arazide zorlandın mı? bunları neden soruyorum bende hem asfalt hemde stabilize yollarda kullanmak istiyorum. arkadaşlara kazasız sürüşler..

kardeş motosiklet suzuki v strom dl650 in bire bir aynısı vstrom kullanıcılarının kullandığı enduro lastikler var onları kullanabilirsin ben bmw gs1200 te kullanılan michelin dişli lastiklerini kullanıyorum
aşağıdaki link sadece örnek olsun diye veriyorum lastiklerim bunun bire bir benzeri
http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=3727
ha bu arada ustana söyle er 5 alacağım motosiklete bir daha binmeye tövbe edeceğim gündür nedenini bi ara özel mesajda atarım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Selam arkadaşlar comet GT 650 motoruma 2 adet manifolt lazım çatlamalar olmuş rölanti değişiyor mecburen yeni alıp takıcam nerden ve ne kadara temin ederim yardımcı olursanız sevinirim İzmir de ikamet ediyorum şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
hlmky85 motorun çok şık güle güle kullan, ön siperliği nerden temin ettiğini sorabilirmiyim.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
kardeş motosiklet suzuki v strom dl650 in bire bir aynısı vstrom kullanıcılarının kullandığı enduro lastikler var onları kullanabilirsin ben bmw gs1200 te kullanılan michelin dişli lastiklerini kullanıyorum
aşağıdaki link sadece örnek olsun diye veriyorum lastiklerim bunun bire bir benzeri
http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=3727
ha bu arada ustana söyle er 5 alacağım motosiklete bir daha binmeye tövbe edeceğim gündür nedenini bi ara özel mesajda atarım


arkadaşım , tövbe etmemizin sebebini ben de öğrenebilirmiyim ????
özel den mesaj atabilirsiniz ....
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
Kendi görüşümce çok hastalık hastası bi model ve sürüşüde çok zevkli çeşitli sitelerde çok videosunu izledim çok süper bi sesi var ama 2.eli baya bi durgun herkezin bilgisine biraz insanlar korkuo sanırım hyosung adını duyuncada çin malı sanıollar muhtemelen ama gerçekten çok sağlam bir marka hyosung kore malıdır ve kendisi suzukinin mühendisleriyle çalışmakta gerçekten kaliteli sorunsuz marka herkez güvenle kullanabilir ve imkanım oldugumda direk 6500 comet alıorum ben hasta oldum
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
gt650 comet motorumla daha yeni döndüm yaklaşık 3000 km lik karadeniz turundan ve hiçbir sorun yaşamadım gerçekten hakkını veren bir motor gezi topiğinide en kısa zamanda açıcam ordan bakabilirsiniz... :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
28
slm arkadaslar, 600 luk japonlara bakarken birden gozume ilisti bu motorlar, kıyaslama yapmam zaten usta bir motorsiklet kullanıcısı da degilim, resimleri videolari incelerken bu motorlarin egzosu dikkatimi cekti, iki silindir yazıyor ama cıkıs yeri tek bir noktadan, sanki yolda giderken cıkacak yola savrulacak gibi duruyor, 4 silindirlere baka baka gozumuz alisti 4 boruya, ondan mı yavan geliyor anlamadim ki,
kullanıcılardan kayseri ve yakınında olan varmı acaba
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
30
slm arkadaslar, 600 luk japonlara bakarken birden gozume ilisti bu motorlar, kıyaslama yapmam zaten usta bir motorsiklet kullanıcısı da degilim, resimleri videolari incelerken bu motorlarin egzosu dikkatimi cekti, iki silindir yazıyor ama cıkıs yeri tek bir noktadan, sanki yolda giderken cıkacak yola savrulacak gibi duruyor, 4 silindirlere baka baka gozumuz alisti 4 boruya, ondan mı yavan geliyor anlamadim ki,
kullanıcılardan kayseri ve yakınında olan varmı acaba

kardeş çift çıkış var diger çıkış motorun altında oldugunda gözükmüyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

bu arada arkadaşlar motorumu satıyorum bilginize http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-650-naked-sifir-ayarinda-29653520/detay
 
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
23
Arkadaşlar hyosung GT 650 R ın 0 gibi olan 40-50 km lik parçalarının hepsi ! satılıktır... arka amortisör beyin vs. vs...

0532 492 95 66
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst