- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
motorun gayet iyi activerider, yanılmıyorsam elazığ da ikamet ediyorsun oralarda parça sıkıntısı oluyormu?
benimde biraz eksiğim var onu tamamlar tamamlamaz doğru gt 650 almaya..
motor hakkında japon olmaması dışında hiç kötü bir yorum duymadım.
kardeş şimdi iyice bir bak etrafına yazılara filan
gt 650 r alacaktım burada (van da) mesut usta var dediki oğlum salak mısın gidecen grenajlı motosiklet alacan buranın iğrenç yollarında grenajlarını dökecen gel sana babalar gibi bir comet yapalım istediğin her türlü yolda sür kendi kendime lan bu herif kendi motosikletini bana kakalamaya çalışıyo dedim kendi kendime
sonra girdim abi internete videolarına filan yorumlara baktım (tabi bunları türkiyedekilerden bakmıyorum biliyosun bizdekiler olaya sadece hız yapsın kızlara hava atayaım gözüyle baktıkları için al abi süperdir filan dediler ama hiç bir teknik veri yok)
yorumların tamamında yoltutuşu torku ve hızlanması harikaya yakın deniliyordu bir kaç küçük problemi var onuda fabrika bilerek parça satmak için yapıyormuş diyorlardı
neydi bu problemler 1 konjektör kesin arıza veriyor her 2000 km olmadan konjektör arıza vermeye devam ettiği için sargı da arıza veriyor
yani basit sadece dıştan parça satın almaya yönelik arızalardı (bu 650 için 250 için farklı arızalar var) bende mesut ustanın arkadaşlarından gezi fotolarını filan aldım baktım adam resmen motosikletle enduro yapmış sordum abi bu konjektör filan arıza yaparmış (mesut usta çok kalifiye motosiklet tamircisidir çok iyi motoelektrikten anlar) dedi onu bilerek yapmışlar gittim bi tata marka otomobil konjektörü alıp onu taktım (amper voltaj ohm filan bişi anlattı anlamış gibi yaptım ama anlamadım) en uygunu o dur dedi abi sargı filan dedim dedi sıkma canını konjektör sağlam sargıya hiç bişey olmaz
aldım motosikleti tabi mesut ustadan 6 bin km yol yaptım bunun yaklaşık 4 bin km si enduro olarak (bildiğin dağa taşa tırmandım uygun lastikle) yaptım yağ değişimi ve zincir yağlama haricinde tek bir masraf yapmış değilim 1000 km sonra da yağ filtresini ve yağı yine değişecem o kadar
bu arada japon olayına hiç girmeyelim aldığım üç japon da tırt çıktı ben aldığım çinlilerden onlardan daha memnun kaldım
bu arada allah mesut ustadan razı olsun iyiki sebep olmuş o motosikleti almama





















