- Katılım
- 24 Mar 2008
- Mesajlar
- 204
Henüz 300 km kullandığım gt650 mi satmayı düşünüyorum(7000 Km'de). Ne alaka diyenler olabilir,babamla birlikte NT 700 V Deauville ABS almak istiyoruz(daha doğrusu babam ortak almak istiyo benimle
Takasta yapabilirim. Çok farklı sınıflar ama zaten 3 tane motorumuz var 4.'ye gerek yok bencede. Aslında benim pek niyetimde yok gt 650'yi satmaya ama bakalım.. Sen ne dersin Slamdunk abi? O motor bana çok büyük gelir gibime geliyo..
Henüz ilan koymadım. Düşünenler özelden ya da buradan irtibata geçebilir..
Henüz ilan koymadım. Düşünenler özelden ya da buradan irtibata geçebilir..
