- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
- Konu Yazar
- #21
artçım yok zaten,o konuda rahatım(kimseyide arkaya bindirmek istemiyorum güvenlik olayından ötürü)
aslında maddi yönden eksiğim büyük ama kafamda bitireyim olayıda maddi yönden rahatlayınca tereddütsüz bir şekilde kararımı veririm diyorum
aile race tipi motorları istemiyor,Xciting tarzı bir motoru "işte benim motorun büyüğü" diye aldırmam daha kolay
bakalım hayırlısı...
aslında maddi yönden eksiğim büyük ama kafamda bitireyim olayıda maddi yönden rahatlayınca tereddütsüz bir şekilde kararımı veririm diyorum
aile race tipi motorları istemiyor,Xciting tarzı bir motoru "işte benim motorun büyüğü" diye aldırmam daha kolay
bakalım hayırlısı...



