Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
e hade hayırlı olsun bakem,güle güle binsin.biz merak edip duruyorduk,:cherry:acaep ne aldı diye ben kymco dan yana idim ama,hyo kazanmış hayırlısı olsun.
hala daha yok "gt 250 r al," yok " schooter al" diyen adamlar 2. sayfaya bakmayı bile, sadece ilk sayfadaki yazıları ve yorumları okuyo sonra kısaca kendi düşüncesini yazıyo kaptın mı ?