Hyosung GT250R & Kymco Xciting 250

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
e hade hayırlı olsun bakem,güle güle binsin.biz merak edip duruyorduk,:cherry:acaep ne aldı diye ben kymco dan yana idim ama,hyo kazanmış hayırlısı olsun.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
319
beyler arkadaş gt 250 R alalı tarih oldu...mesajlara bi bakıverin...

hala daha yok "gt 250 r al," yok " schooter al" diyen adamlar 2. sayfaya bakmayı bile, sadece ilk sayfadaki yazıları ve yorumları okuyo sonra kısaca kendi düşüncesini yazıyo kaptın mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst