Hyosung GT250R & Kymco Xciting 250

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
artçım yok zaten,o konuda rahatım(kimseyide arkaya bindirmek istemiyorum güvenlik olayından ötürü)
aslında maddi yönden eksiğim büyük ama kafamda bitireyim olayıda maddi yönden rahatlayınca tereddütsüz bir şekilde kararımı veririm diyorum

aile race tipi motorları istemiyor,Xciting tarzı bir motoru "işte benim motorun büyüğü" diye aldırmam daha kolay

bakalım hayırlısı...
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Bence seçeneklerine gt250 gv250 modellerinide ekle zaten herhangi bi tarzda karar vermiş değilsin anladığım kadarıyla rahat ve seri motor istiyorsun bu ikisi seni baya idare eder diye düşünüyorum.Gerektiğinde güzel bi ses eşliğinde uzarsın gerektiğinde uzun yolada çıkarsın yorucu olmaz gerektiğinde börtü böceklerin içindede dolaşırsın hem dağ bayır dolaşırken allah korusun düşer müşersen zararın az olur.Kymco da güzel motor ama scooter sonuçta biraz küçüğüde olsa elinde var zaten...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Börtü böcek içinde,orman içinde gezmeyide seviyorum, spor bir motor ile keyif veren egzoz sesi eşliğinde uzamayıda...

Söylediğin iki motor da bunlar için uygun değil. Hyosungun ekzoz sesi de 2 silindir olduğundan diğer racingler gibi olmaz. Her iki motorla da araziye zor girersin.

Gel sana gt250 comet alalım bari. Araziye de girersin altı yüksek çünkü.

Ben de 250cc motor istiyordum. Arada bir araziye girince twister aldım. En azından altı yüksek. Yavaş gittikten sonra her yola giriyor. 25-30 cm lik kaldırımlardan inerken altı değecek mi düşünmüyorum bile.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Comet görünüş olarak hiç sarmıyor :) (performansı aynı ama...)
Agility'yi satmazsam direkt GT250R,satarsam biraz daha iç muhasebe yaparım

bende ne cins adamım :)

geçen buralarda geziniyordum
patikalardan tırmandım(zeminde yumuşak idi)
GT250 R ile de çıkarım (bende bu delilik olduğu sürece:))



(yol burada genişledi ama genelde keçi yolu gibi bir yoldan çıktım)

 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ben bu karşılaştırma da Scooter'dan yanayım..:wiinkk:
Çünkü İHTİYAR abimde söylemiş, çok sıkışık oldugumuz zamanlar oluyor..
Çok acil kola,ekmek,peynir alınması gerekiyor. Bunları SS motosiklette taşımak gerçekten ölüm.:) Çok zor yani..:p
Ama sen dersen ki ben Kymco Agility 125'imi satmadan alacağım, işte o zaman tek seçenek var.:cat:
HYOSUNG GT250R... :cherry:

Naked tarzı bir motosiklette işini görür kanısındayım.. :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
75
Herhangi bir satın alma önerisinde bulunmayacağım. Bence öncelikle ne istediğine karar vermelisin. Dolayısıyla bu soruna cevap bulduğunda alacağın marka modelde belirmiş olacak. Velhasıl kararsızlığın devam ederse, senin gibi istekleri çeşitlilik gösteren arkadaşlar için Enduru diye isimlendirilen motosikletlerin daha mantıklı bir seçim olacağı kanaatindeyim.
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
16
valla bana kalırsa ben hyo alırım öyle yap çünkü bende hyo alıyorum bu hafta:cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok farklı segmentler
hyo güzel duruyor tip olarak ama ss giriş motorlarından birisi
kymco hoş motor
dağ bayır için elverişsizdir ama .
büyük tekerlekli makina lazım sana ürün gamını genişlet sadece ikisi amacın için yeterli değil
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
scooter demek rahatlık demek...huzur demek...

asm o fotolar Elmadağ civarınamı ait...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Şuan motosikletini değiştirdinmi bilmiyorum ama;

Bu iki motosiklet arasında kafanın karışması çok iyi anlıyorum.İnsanların farklı beklentileri her zaman olmuştur.İmkanımız olsa zaten her birimiz en az 3 farklı tarzda makineye bineriz. Kafanı fazla karıştırmayayım ama ben bu ikisi yerine Kymco Xciting 500 önerebilirim.Rahatlığı ve gücü yaşamış olursun.Tercih ve bütçe senin.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ikisini kıyaslamak biraz garip olmamış mı?
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Ee ? Sonuç ne oldu? Ne aldın?





Ö.Z.€.R;1004519' Alıntı:
Şuan motosikletini değiştirdinmi bilmiyorum ama;

Bu iki motosiklet arasında kafanın karışması çok iyi anlıyorum.İnsanların farklı beklentileri her zaman olmuştur.İmkanımız olsa zaten her birimiz en az 3 farklı tarzda makineye bineriz. Kafanı fazla karıştırmayayım ama ben bu ikisi yerine Kymco Xciting 500 önerebilirim.Rahatlığı ve gücü yaşamış olursun.Tercih ve bütçe senin.

Epey oldu alalı :) (scooterı satmayınca ne tarz alacağımızı netleştirdik böylece)

Ama hakkaten dediğin gibi. İmkan olsa çoğusu farklı tarzda motorlara sahip olmak ister.

Şahsen bir tane de cross'a sahip olmak isterdim. Ama ikisi yeter :)



ya ikisini kıyaslamak biraz garip olmamış mı?

Hocam böyle saça böyle tarak :) Garip kıyaslama ama bende garip olduğum için hoşgörülür herhalde.


Şaka bir yana,tarz konusunda gelgitler vardı. Hallettik şimdilik...
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
hocam ben sana gt250r al derim ben senın yerınde olsam gerçekten gt250r alırdım iki seçenek arasında ama zevk meselesı
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
4
her yönden hyosung derim,scooter bir motor almak bana göre her kezin yanında ufak kalmak demektir.arkadaşın dediği gibi gençken hyosung al motorun bağıra bağıra yol alsın sende mutlu ol,yaşlanınca scooter al sakin sakin yol al başın ağrımasın sende mutlu ol motorunda :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819






Epey oldu alalı :) (scooterı satmayınca ne tarz alacağımızı netleştirdik böylece)

Ama hakkaten dediğin gibi. İmkan olsa çoğusu farklı tarzda motorlara sahip olmak ister.

Şahsen bir tane de cross'a sahip olmak isterdim. Ama ikisi yeter :)





Hocam böyle saça böyle tarak :) Garip kıyaslama ama bende garip olduğum için hoşgörülür herhalde.


Şaka bir yana,tarz konusunda gelgitler vardı. Hallettik şimdilik...


beyler arkadaş gt 250 R alalı tarih oldu...mesajlara bi bakıverin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst