Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
Valla hepimizin hayali temiz, modeli yüksek ve fiyatı uygun bir GT650R ama malesef böyle bir motoru düşürmek çok zor. Piyasada satılan GT650R'ler de insana güven vermiyor. Ben de temiz bir GT650R denk gelmesini bekliyorum. Ama biraz zor gibi alsan bile satması zor piyasası ölü bir motor. Bu yüzden millet GT250R alıyor. Peynir ekmek gibi gidiyor 2. el de biraz daha bekleyeceğim eğer istediğim gibi bir GT650R bulamazsam, mecbur GT250R alıcam.

haklısın.. beklemekte fayda var..allah herseyın hayırlısını nasıp etsın kardesım..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hyosung st kanuni 650 cc devirdaim pompasi.

Devirdaim (su) pompasi sorunu olanlara ...

Pompa olayini dun hallettim. Kece presli degil . Seyrantepe sanayide rulmanci Erdal abi sagolsun bi cay icene kadar . Rulman , yag kecesi , su kecesi , oring , hepsini yeniledi verdi 5 dakikada. Ben ozellikle porselen olayini iptal ettirdim . Standart keceye cevirttim ama isteseydim orjinali ile ayni kecede vardi. Istersen gonder kargoyla halledip gonderir. Ozellikle sordum olur tabi yardimci olurum dedi. Muhtesem birisidir. Bir arkadasimi rulman almasi icin yonlendirmistim ( forumdan spartakus) adam 10 dkk da iki lastigide sokup rulmanlari degisip iscilik bile almadan adamin isini gormustu. Ayricada yillarin motorcusu ve motorcu dostudur.

Bilgi olmasi acisindan . Kece salmastra kece , mekanik kece , seramik kece gibi isimlerle aniliyor. Ayrica biraz daha para veririm ayni kece olsun derseniz suzuki servisinden dl1000 v strom seramik kece diye isteyin 50 tl karsiliginda hemen alabilirsiniz. Bircogunun stogunda var. Motorun geneli v strom ile ayni oldugu gibi pompasida ayni. Hatta vstromdan bir adim onde bir tasarimi var. Suzukide kece buzulunca su bloga gidiyorken hyosungda tahliye kanali sayesinde blogun disina akiyor ve sizi hemen uyariyor.

Sorunuz olursa burdan cevaplayabilirim.

Erdal rulman tel : 0.212 282 71 92
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
gt 650 r sahıbı olanlar tecrubelerını yazabılırler mı acaba?
motorla ılgılı en sevdıklerı , en cok sıkıntı cektıklerı ...
yanı bu motorla ılgılı bılgı ve tecrubelerını paylasacak arkadaslar arıyorum cevap atarlarsa sevınırım..
 
Katılım
15 Eyl 2012
Mesajlar
213
Motoru 600km dir kullanıyorum daha cok erken belkide ama binince insana bi güven veriyor özellikle torku aşırı derecede yüksek bir 600rr ile baş edebilecek derecede gidebiliyor emin olun torku onu yeri geldimi duman edebilir. Ara hızlanmalarda yalan yok 1000rr ile yürüyebiliyoruz tabi biyere kadar. Benim motorum 4500km de belkide yeni oluşu buna etken ufaktan bi yoklayayım dedim 246km/h kadar çıkabildi dahada zorlasam 250 göreceğinden eminim, ama gerek duymadım. yakıt yönünden çok komik belkide gülebilirsiniz ama otobanda ortalama 150-200 km hızlarda 100km de 4.5lt bu fiyata bundan iyisi yok emin olun:). 250 fiyatına varsın 2 yaş eski olsun temiz bir 650lik makinaya binebilirsiniz. Benim motorum ikinci seri siyah şasilerden mutlaka alırken buna özen gösterin hyosungdaki kronik sorunların hepsinin düzeltilmiş versiyonudur bu. Ben bu motora uzun süre binmek istiyorun en az bi 3-4 yıl satmam bundan sonra anca 1000lik makina paklar çünkü eger benim gibi titizlikle binerseniz yagını gerektiği zaman değiştirirseniz bu v-twin size çook uzun zaman hizmet edebilir. Bu arada benimki turuncu heryerde göremessiniz kızlar ona aşık:cherry:
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
1
hyosung debriyaj balatasını nasıl temin edebilirm arkadaslar bana önerisi olan varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

var hocam bende iletişime geçersen görüşebiliriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bin-lira-fazla-olsun-650-cc-olsun-125149986/detay
satılıktır ilgilenenlere duyrulur
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
2
ARKADASLAR BENDE 2006 GT650 R VAR SATIYORUM İLGİLENEN VARSA 0535 705 7317 RENK KIRMIZI

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

BENDE 2006 650R VAR ISTERSENIZ RENK KIRMIZI 0535 705 73 17
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
beyler bana enjeksiyonlu model için termostat lazım. elinde olan varsa bana mesaj atarsa sevınırım. hadı ıyı bayramlar..
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
hayırlı pazarlar arkadaşlar... gt250comette 1 ay kadar kullanılmış gt650comet-gt650r amortisörü var elimde isteyen olursa uygun rakama verilecektir... gt250cometime takmışlardı boy1.78 ama balet değilim mecburen gt250 amortisörüne döndük :)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
hayırlı pazarlar arkadaşlar... gt250comette 1 ay kadar kullanılmış gt650comet-gt650r amortisörü var elimde isteyen olursa uygun rakama verilecektir... gt250cometime takmışlardı boy1.78 ama balet değilim mecburen gt250 amortisörüne döndük :)

Aynı amortisörü 250lik motosiklette kullanan 163 -164 bi arkadaşım var çok da sıkıntı etmiyor.

Senin yakıt durumu ne oldu ?
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
bana o amortisör ile çok yüksek ve sert gelmişti ikinci el 250ninkinden buldum taktım sv nin yakıt durumu şu oldu hiç birşey yapmadım kullandığım istasyonu değiştirdim 100km-36tl oldu :) hemde hiç kasmadım alt devir kullanayım diye
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Abi yinede 7.4lt/100km olduğunun farkındasın değil mi? Neredeyse benim 2 katım yakmışsın
Bizim arkadaşın 3 ay önce birine sattığı makinayı mı aldın sen ya? O da bu civarlarda yakıyordu.
Adam 100ü geçmeden kullandı 6.5lt /100km yakmıştı.
Tamam bu motosikletlere çok yakıyor diyorlardı ama bukadarı çok abartı. Ben 150 ile giderken bile 4.5lt/100km yakıyorum.
Enjeksiyonlu sendeki değil mi?
Silindirlerin senkron ayarını bir ölçtürsene. Çok basit bir işlem iki hortum takıyorlar 40tl -50tl ye baktırırsın. Eğer bundan sebep çok yakıyorsa zaten 2 depoda parasını çıkarır kara geçersin :)
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
Abi yinede 7.4lt/100km olduğunun farkındasın değil mi? Neredeyse benim 2 katım yakmışsın
Bizim arkadaşın 3 ay önce birine sattığı makinayı mı aldın sen ya? O da bu civarlarda yakıyordu.
Adam 100ü geçmeden kullandı 6.5lt /100km yakmıştı.
Tamam bu motosikletlere çok yakıyor diyorlardı ama bukadarı çok abartı. Ben 150 ile giderken bile 4.5lt/100km yakıyorum.
Enjeksiyonlu sendeki değil mi?
Silindirlerin senkron ayarını bir ölçtürsene. Çok basit bir işlem iki hortum takıyorlar 40tl -50tl ye baktırırsın. Eğer bundan sebep çok yakıyorsa zaten 2 depoda parasını çıkarır kara geçersin :)
farkındayım genede fazla yakıt ama işlerden çanakkaleye servise inecek zamanıda bulamıyorum... niyetim bugün akşamüzeri havafilitresi vs söküp bir bakınmak... birde ş.içine takılınca bu 105derecelere ulaşıyor ve fanda açmıyor... aldığım arkadaş 115derecede açılıyor dahada çıkmıyor dedi bu değer bana göre çok gibi sanki...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
hocam kesin arıza var o sıcaklık meselesinde aman 3 kuruşluk meseleden başına büyük sorunlar çıkmasın. 104-105 de fan açması lazım. 125 derecede üst kapak contası yanar aman !
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
üzerinde hiflo performance filitresi var 5000-5500 arası depo altından bir gurultu geliyor karnım aç der gibi :) orjinal filitresini satan adamı bir bulamadım gitti tr de hep k&n hiflo vs performance birde bir tiger trioval var ama sanki daha küçük hacimli birşeye göre üretilmiş gibi geliyor sese bakarsak...
bende bir silindirik tiger daha var ilk aldığım gt250 ile gelmişti o bile daha sağlam kükrüyordu yaz başı ona orjinalini taktım şimdi daha sıkı ivmeleniyor gibi... onunlada bir deniycem ama hyo dan çıkan boğazlı vidalı diğeri geçme sanayiye gidip açıktaki egzoza bir dümen yaptırmam lazım....
gerçi yaşta geçti unutkanlık hasıl oldu :) ama en son hatırladığım 98 sırad'ım bile 95-105 derece arası çalışıyordu :) 2004 den beri bir makinaya sahibi olarak binmeyince unutuyoruz böyle ne neydi diye...
 
Katılım
13 Eyl 2012
Mesajlar
21
Düşündüm taşındım bende GT - 650R aldım. 3.400 KM 2013 trafiğe çıkışlı. Hadi bakalım hayırlısı. :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
foto-vıdeo tecrubelerını beklıyoruz. pıyasada cogu kısının merak ettıgı ama cesaret edemedıgı bır model.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
tatlı sert alt devirleri 2.silindir v motor olması sebebiyle dolu dolu. orta devirlerinde deliren üst devirleri nispeten daha saki bir motor.
bende go pro var. bir video çekerim artık bir kaç güne.arkadaştan da bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst