Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
dsc0218zh.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] Motorumun son hali.. :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
HALDUN BAŞKANIM MOTORUNDA SENİN GİBİ KARİZMATİK VE ASİL TR DE TEK GÜZEL OLMUŞ EKSOZ SESİNİ ŞİMDİDEN MERAK EDİYORUM. Bİ ARA TELEFONDA DİNLETİRSİN :)
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
HALDUN BAŞKANIM MOTORUNDA SENİN GİBİ KARİZMATİK VE ASİL TR DE TEK GÜZEL OLMUŞ EKSOZ SESİNİ ŞİMDİDEN MERAK EDİYORUM. Bİ ARA TELEFONDA DİNLETİRSİN :)

Eyvallah kardeşim..teveccühün..:wiinkk:eskisinden daha tok..ve performans daha da bir güzel oldu..:cat:
Daha önce ki eksozu ABD den getirmiştim şimdi ki yerli malı yurdum malı..süperrr..:)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
ADAŞIM MAŞALLAH GÜZEL OLMUŞ egsoz ve elçikler bir videosunu çekte millet ses duysun
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ayak pegleri ile ilgili açıklamanızı okudum. Benim üzerinde olanlar kısa. Çünkü sahibide benim gibi kısaydı. Yanlız mtorumun bir eksiğini farkettim. Nazar boncuğu :) . Tam akümü takmış motorun güzel sesini dinlerken birde baktım alt tarafta su kaçağı. Benim ellerim tamirden kurtulmayacak herhalde. Eski motorumda nazlıydı buda öyle gibi duruyor.

Arızanın keşfini yaptım. Su pompasının olduğu yerden. Büyük bir ihtimalle keçe. Keçeyi yedek parçacılarda bulamadım. Burada bu motoru bilen az. Bende söküp keçeyi o şekilde arıyacam. daha önce devirdaim pompasını sökeniniz varmı bana yazarsanız sevinirim.

Eğer hala sorununuz devam ediyorsa biraz daha sabredin o konu üzerindeyim yakın zamanda çözülmüş olucak. (pompa almanıza gerek kalmadan )
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
28
Selam millet nasılsınız ya? Facebook derken unuttum forum olayını. Bu aralar forumdan takılacağım biraz :).
Sıfır GV650 sipariş edeceklerin sorularını cevaplayabilirim, varsa tabi :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
arkadaşlar merhaba,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-cok-acil-banka-borcu-96913754/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-satilik-115535546/detay

şu motorlar için ne düşünürsünüz? ayrıntılı bilgi yanına gidince anlaşılır ama sizce çok baş ağrıtır mı? fiyatları çok uygun..

fiatı ile uygun makinalar çanakkaledeysen orda satlık temiz bir makina olacak hüseyin baharatcı onunla görüş bunlar biraz masraf isteyebilir alıp zamanla yapabilirim dersen sen bilirsin
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
sağolun arkadaşlar, vageçtim sanırım gv 650'den benim bütçe max 7000 tl civarı. küçük kardeşi gv 250 ile er5 arasında gidip gelmeye devam :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
47
Evet devam ediyor kardeşim havalar daha pek motora elvermediği için öyle bıraktım. Ama takım taklavat alıp söktüm pompayı birkaç tornacı gezdim. Keçe presli burada yaptırabileceğimi sanmıyorum. Yenilenicek gibi duruyor.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Pompa olayini dun hallettim. Kece presli degil . Seyrantepe sanayide rulmanci Erdal abi sagolsun bi cay icene kadar . Rulman , yag kecesi , su kecesi , oring , hepsini yeniledi verdi 5 dakikada. Ben ozellikle porselen olayini iptal ettirdim . Standart keceye cevirttim ama isteseydim orjinali ile ayni kecede vardi. Istersen gonder kargoyla halledip gonderir. Ozellikle sordum olur tabi yardimci olurum dedi. Muhtesem birisidir. Bir arkadasimi rulman almasi icin yonlendirmistim ( forumdan spartakus) adam 10 dkk da iki lastigide sokup rulmanlari degisip iscilik bile almadan adamin isini gormustu. Ayricada yillarin motorcusu ve motorcu dostudur.

Bilgi olmasi acisindan . Kece salmastra kece , mekanik kece , seramik kece gibi isimlerle aniliyor. Ayrica biraz daha para veririm ayni kece olsun derseniz suzuki servisinden dl1000 v strom seramik kece diye isteyin 50 tl karsiliginda hemen alabilirsiniz. Bircogunun stogunda var. Motorun geneli v strom ile ayni oldugu gibi pompasida ayni. Hatta vstromdan bir adim onde bir tasarimi var. Suzukide kece buzulunca su bloga gidiyorken hyosungda tahliye kanali sayesinde blogun disina akiyor ve sizi hemen uyariyor.

Sorunuz olursa burdan cevaplayabilirim.

Erdal rulman tel : 0.212 282 71 92
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
3
arkadaşlar ben hala gv 650 bulamadım. sahibinden de kastamonu da olan bir tane var o motor nasıldır sizce bileniniz var mı?
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
Bu motor daha önce Kütahyada idi sonra bir el de daha değiştirmiş sanırım ve şimdi Kastomonu da..Lastikler iyi yazdığına göre ama 5.500 km az geldi gözüme..el yapımı sisybar dışında çıplak bir motor ve durumu hakkında çok ta bir şey söylemek benim açımdan mümkün değil..almaya karar verirsen bu motorları tanıyan anlayan mümkünse daha önce kullanmış biri ile gidip bakmanda yarar var..tabii buda zor gibi duruyor..Renk illede gri mi olmalı..siyah da olur dersen ilana koyulmamış fakat satılması düşünülenlerden yardımcı olma şansım olabilir..
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
59
Pompa olayini dun hallettim. Kece presli degil . Seyrantepe sanayide rulmanci Erdal abi sagolsun bi cay icene kadar . Rulman , yag kecesi , su kecesi , oring , hepsini yeniledi verdi 5 dakikada. Ben ozellikle porselen olayini iptal ettirdim . Standart keceye cevirttim ama isteseydim orjinali ile ayni kecede vardi. Istersen gonder kargoyla halledip gonderir. Ozellikle sordum olur tabi yardimci olurum dedi. Muhtesem birisidir. Bir arkadasimi rulman almasi icin yonlendirmistim ( forumdan spartakus) adam 10 dkk da iki lastigide sokup rulmanlari degisip iscilik bile almadan adamin isini gormustu. Ayricada yillarin motorcusu ve motorcu dostudur.

Bilgi olmasi acisindan . Kece salmastra kece , mekanik kece , seramik kece gibi isimlerle aniliyor. Ayrica biraz daha para veririm ayni kece olsun derseniz suzuki servisinden dl1000 v strom seramik kece diye isteyin 50 tl karsiliginda hemen alabilirsiniz. Bircogunun stogunda var. Motorun geneli v strom ile ayni oldugu gibi pompasida ayni. Hatta vstromdan bir adim onde bir tasarimi var. Suzukide kece buzulunca su bloga gidiyorken hyosungda tahliye kanali sayesinde blogun disina akiyor ve sizi hemen uyariyor.

Sorunuz olursa burdan cevaplayabilirim.

Erdal rulman tel : 0.212 282 71 92

Eyüp kardeşim tebrik ediyorum seni evet benimde başıma gelmişti motoru aldığım arkadaş bu pompayla ugraşarak suyun tahliyesini silikonla kapatmış ve suyun bloga gitmesine sebep olmuştu oda başımıza büyük sıkıntılar açmıştı aynı zamanda pompayı komple olarak sipariş edip getirtmiştik oda hem zaman kaybı hemde maliyet 300 lira civarıydı ki geldiğinde alıp direk takamıyordun mil uzun geliyor onuda bir tornacıda düzeltirmen gerekiyordu ki eline sağlık bu sorunuda böylelikle aşmış oldunuz
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Eyüp kardeşim tebrik ediyorum seni evet benimde başıma gelmişti motoru aldığım arkadaş bu pompayla ugraşarak suyun tahliyesini silikonla kapatmış ve suyun bloga gitmesine sebep olmuştu oda başımıza büyük sıkıntılar açmıştı aynı zamanda pompayı komple olarak sipariş edip getirtmiştik oda hem zaman kaybı hemde maliyet 300 lira civarıydı ki geldiğinde alıp direk takamıyordun mil uzun geliyor onuda bir tornacıda düzeltirmen gerekiyordu ki eline sağlık bu sorunuda böylelikle aşmış oldunuz

Teşekkürler Engin görüşmeyeli çok uzun zaman oldu :) Bu yaz görüşelim inşallah. Bir kahvaltı , göl kenarı , balık üçlemeli gezi düzenleyeceğim. Mutlaka beklerim görmedim duymadım bilmem direk aricam seni :)

Bilen bilmeyen makineyi kurcalayınca böyle şeyler olabiliyor. Su kaçağını görünce basmıştır sıvı contayı. Keçeyi değişmek gerektiği gelmemiştir aklına yada bilmiyordur yada hiç incelememiştir belkide bu su neden geliyor diye. Allah göstermesin motoru dağıtsan altından kalkılmaz. Ne piston kalır ne krank.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
3
bilgi için çok teşekkürler. gri birinci tercihim turuncu ikinci, mavi üçüncü , en son da siyah hayırlısıysa

şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
49
Arkadaşlar motorumu acil olarak satıyorum ilgilenen varsa benimle irtibata geçsin Yalçın = 0 543 715 50 59
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502720723073027&set=pb.100000053104610.-2207520000.1361787769&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=503798669631899&set=a.503796449632121.122467.100000053104610&type=3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=503797952965304&set=a.503796449632121.122467.100000053104610&type=3&theater
*Aktarma kayışı sıfır yeni değişti
*karbüratör manifoltlar yeni değişti
*konjektör sıfır yeni değişti
*bujiler yeni iridyum
*fren hidrolikleri değiştirildi
*ön amortisör yağları yeni değiştrildi
*sele özel olarak yumuşak hale getirilip kaplandı
*koruma demiri mevcut
*led sis farları mevcut
*2 adet su geçirmez çakmaklık
*yol bilgisayarı ve kasktan müzik dinleme sistemi
*motor üzeri mavi let aydınlatma
*yağ göstergesi
*şarj göstergesi
*vites göstergesi
*motor gövde sıcaklık göstergesi
*özel yapım geniş arka bagaj demiri
*havalı korna
*akü yeni değişti sıfır takıldı
*paslanmaz plakalık
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
59
Teşekkürler Engin görüşmeyeli çok uzun zaman oldu :) Bu yaz görüşelim inşallah. Bir kahvaltı , göl kenarı , balık üçlemeli gezi düzenleyeceğim. Mutlaka beklerim görmedim duymadım bilmem direk aricam seni :)

Bilen bilmeyen makineyi kurcalayınca böyle şeyler olabiliyor. Su kaçağını görünce basmıştır sıvı contayı. Keçeyi değişmek gerektiği gelmemiştir aklına yada bilmiyordur yada hiç incelememiştir belkide bu su neden geliyor diye. Allah göstermesin motoru dağıtsan altından kalkılmaz. Ne piston kalır ne krank.

çok memnun olurum kardeşim memnuniyetle geliriz :) emeğine yüreğine sağlık tekrar görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst