Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de zamanında cok arastırdım bu motoru; fiyat olarak diğerlerinden cok düşük olmasına karsın hız konusunda tatmin edici bir motor.
Yalnız yedek parca sıkıntısı yasanmıyor değil, ayrıca mekanik aksamındaki parçaların kalitesizliği ve bir kaç parcanın kronik bir sekilde arızalanması beni sogutmustu motordan.
Yine de temiz bakılmıs bir motorun, sorun vermeyeceği kanaatindeyim.
Alınabilecek bir alternatif...
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
2
arkadaslar oncelıkle mrb lar suan elımde gt 650 r var eger almak ısteyen arkadaslar varsa uygun fıyat yada takasda olabılır fark etmez 05056810079 arayın konusalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

arkadasım ben yardımcı olayım ara ıstersen 05056810079
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
2
arkadaslar uygun gt 650 r arayan varsa yardımcı olabılırım 05056810079 2008 model

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

sahibinden .com da var fıyatı 7500 yazmıstım ılan nosunu atarım ordan bakın kırmızıı
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
24
enjeksiyonlu 2008 model gt 650r arıyorum fiyatı abartılmamış temiz bakımlı,yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ankaradayım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu motorları en çok arastıran kişilerden birisi olarak söyleyebilirim ki, Motor bölümü uzun ömürlü fakat bir japon gibi de değil. Bazı parçalar çok hassas kullanılmıs. Temiz bakımla KM ler boyunca sorun yaşatmaz tabi. Fakat Kronik olarak Hyo'larda, Konjektör sorunu mevcut. Bunu bir sekilde halledebilirseniz, Sıkıntısız güçlü bir motor binersiniz :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
100
fiyatları uygun olduğundan dolayı tercih edilebilecek motor bana göre. ön farlarını hiç beğenmem hyoların ama kendine has tarzı o da.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
bazıları ön farı beğenmiyor evet, sanırım bir honda, yamaha, kawa gibi agresif olmadığı için ama bence fena değil...
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Yazılan mesajların pek çoğunu okudum. Zaten kendim yaklaşık 1 sene GV 250 kullanmış biriyim ve motorun parça kalitesinden tutun, performansına kadar çok memnun kaldım. Şimdi ise 1-2 ay sonra GT250 R alıcam. Fakat GT650 R'nin aynı fiyat olması kafamı karıştırmıyor değil. Her iki motorun kalitesi ve performansı hakkında oldukça bilgim var. Benim öğrenmek istediğim hyosung'un 650cc ile 250cc neden? aynı fiyatta. Sahibinden'e baktığımda GT250 R'nin 111'i geçkin satış rakamı var. GT650 R nin ise 7-8 civarlarında. Acaba temiz bir GT650 R bulma ihtimalimiz var mı? Kanuninin sitesinde ''0'' GT650 R satılıyor fakat fiyat 20.000 TL ona o kadar para vereceğime gider 600rr veya R6 alırım. Ama şöyle 10-12 bin TL ye temiz modeli de biraz yüksek bir GT650 R bulabilir miyiz?
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Çeşme de bi turuncu-siyah GT 650 R vardı 9500 tl temiz. şu anda ilanı yayında değil ama motor satılmamış plakasını almıştım ben hala aynı kişi üzerinde duruyor.Muhtemelen yaza doğru ilanı tekrar koyacaktır .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazılan mesajların pek çoğunu okudum. Zaten kendim yaklaşık 1 sene GV 250 kullanmış biriyim ve motorun parça kalitesinden tutun, performansına kadar çok memnun kaldım. Şimdi ise 1-2 ay sonra GT250 R alıcam. Fakat GT650 R'nin aynı fiyat olması kafamı karıştırmıyor değil. Her iki motorun kalitesi ve performansı hakkında oldukça bilgim var. Benim öğrenmek istediğim hyosung'un 650cc ile 250cc neden? aynı fiyatta. Sahibinden'e baktığımda GT250 R'nin 111'i geçkin satış rakamı var. GT650 R nin ise 7-8 civarlarında. Acaba temiz bir GT650 R bulma ihtimalimiz var mı? Kanuninin sitesinde ''0'' GT650 R satılıyor fakat fiyat 20.000 TL ona o kadar para vereceğime gider 600rr veya R6 alırım. Ama şöyle 10-12 bin TL ye temiz modeli de biraz yüksek bir GT650 R bulabilir miyiz?

Senin mesajı görünce kanuniye baktım; yuh yaa 1000 tl bindirmişler,daha 1 hafta olmadı be.Mart nisana kadar bin lira daha koyarlar.Ulan 650 nakedı almak için nazlanarak,kendimi ikna etmiştim. Aq.... Niye satılmadığı ortada, 18-19 a 1-2 yaşında ne motorlar alınır.
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Neredeyse 20.000 TL bu paraya modeli yüksek temiz bir 600rr, R6 veya ZX6 R alınır. Bu modelin türkiyede neden tutmadığı anlaşıldı. Mecbur GT250 R alıcaz.
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
bu yaz bakmistim fiyatina 16 500 falandi sifiri simdi 20 000 olmus bravo kanuni
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
selam arkadaslar bende gt 250r deneyımınden sonra gt 650 r almak ıstıyorum. kendı motorumu cok kotu bır 2. el almıstım eskı sahıbı krank kırmıs yatırmıs motoru ve tamırcıye bırakmıs bende aldım 3 asagı 5 yukarı elımden geldıgınce ıcı dısı yaptırmıstım ve gule gule de kullandım yanı.. yok su yok bu dıyenler motordan anlamıyor daha dogrusu cogunun bı marka takıntısı var yok honda yok yamaha yok suzukı.. hyo gercekten kalıte yonunden ıyı ha evet eksıgı yok mu var.. bu her motorsıklet ıcın gecerlı tabı kullanıcı esaslı ama gercekten hyonun turkıyede olması gercekten cok ıyı oldu.
sıfır alınabılır mı evet alınır ama 650 pıyasası bu kadar azken bu kadar yuksek fıyat koymaları ıyı olmamıs. tuketıcı markaya yonelırım dıyor ee bılader sen 20 bın yaparsan ..
neyse saglıcakla allah kaza bela vermesın.

satılık temız bakımlı bı hyo 650 R gorursenız haber verın lutfen.. :)
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
selam arkadaslar bende gt 250r deneyımınden sonra gt 650 r almak ıstıyorum. kendı motorumu cok kotu bır 2. el almıstım eskı sahıbı krank kırmıs yatırmıs motoru ve tamırcıye bırakmıs bende aldım 3 asagı 5 yukarı elımden geldıgınce ıcı dısı yaptırmıstım ve gule gule de kullandım yanı.. yok su yok bu dıyenler motordan anlamıyor daha dogrusu cogunun bı marka takıntısı var yok honda yok yamaha yok suzukı.. hyo gercekten kalıte yonunden ıyı ha evet eksıgı yok mu var.. bu her motorsıklet ıcın gecerlı tabı kullanıcı esaslı ama gercekten hyonun turkıyede olması gercekten cok ıyı oldu.
sıfır alınabılır mı evet alınır ama 650 pıyasası bu kadar azken bu kadar yuksek fıyat koymaları ıyı olmamıs. tuketıcı markaya yonelırım dıyor ee bılader sen 20 bın yaparsan ..
neyse saglıcakla allah kaza bela vermesın.

satılık temız bakımlı bı hyo 650 R gorursenız haber verın lutfen.. :)

Valla hepimizin hayali temiz, modeli yüksek ve fiyatı uygun bir GT650R ama malesef böyle bir motoru düşürmek çok zor. Piyasada satılan GT650R'ler de insana güven vermiyor. Ben de temiz bir GT650R denk gelmesini bekliyorum. Ama biraz zor gibi alsan bile satması zor piyasası ölü bir motor. Bu yüzden millet GT250R alıyor. Peynir ekmek gibi gidiyor 2. el de biraz daha bekleyeceğim eğer istediğim gibi bir GT650R bulamazsam, mecbur GT250R alıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst