HYOSUNG GT 250 RR kuyruk altı egzos taktım

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
KARDES oncelıkle elıne saglık ugrasmıs ugrastırmıssın ama ıs aceleye gelmıste bastan savma olmus gıbı duruyo:pr: onun uzerınde bırazdaha oynarsan şık bı goruntu kazanır makına..senın bu koydugun goruntu sıvası olmayan duvara benzıyor bıraz daha modıfıyeye gır egzos ve arka sınyal plaka vs. ıste ozaman 10 numara olur hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sankı bana orjinalıı daha güzel gibi geldı ama emek harcamısn yıne çok çirkin durmamıs
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artçıya ısı olarak zararı yoksa manyak olmuş kardeş böyle motorum olsa kesin bunun gibi uygulama yapardım.:bounce:
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Doğruyu söyleyeceğim,üstünde emanet durmuş.Arkadan fazla dışarıda,sele altını doldurmamış.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
18
öncelikle ilk baktığımda bu fotoda bişey eksik olduğunu hissettim konuya odaklanınca koskoca egzosun motorun kuyruğunda olduğunu gördüm :D:D eğer sesi daha güzel çıkıyosa güzel sesde fark yoksa bencede kendi orjinal egzosu daha güzel yada tiger :)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
acıkçası bende pek begenmedım belkıde farklı resımlerle daha ıyı görünebılır :farao:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Motor tostoparlak geldi gözüme böyle değildi GT250R ya. Bence yakışmamış çift taraflı yapsan daha şık durabilirdi.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
bikepics1640348full.jpg



Bence bu süper olmuş arka lastiğede uygulanan çamurlukta çok güzel uyum sağlamış :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst