Goruntu konusunda ben de arkadaslara katiliyorum. "Emanet" durmus. Birkac duzenleme ile daha iyi hale gelebilir. Isi ile ilgili herhangi bir problem olur mu, onu merak ettim. Sonucta motorun cikisi boyle degil. Plaka ve sinyaller motordan cok kopuk kalmis ayrica.
Not: Her halukarda bir emek harcanmis. Gule gule binmenizi dilerim.
Saygilar.