HYOSUNG GT 250 RR kuyruk altı egzos taktım

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yani nasıl denir ki?.... Altta kalorifer yakılan buharlı motor bacası gibi olmuş....:p

Bari eksozu biraz kibarlaştırsaydın...Kocaman çıkmış ortaya......
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
orjinalini tercih ederim ! motorla çok oynanmış gibi gözüküyor.ön maşa çok dik gözüküyor gerçektende...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
doğrusunu söylemek gerekirse çok sırıtmış biraz daha ufak olsaymış belki.şu durumda orjinali daha hoş duruyoe diyebilirim.ama emeğine sağlık bu işler deneme yanılma yöntemi ile olur:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Acil plakayı ve sinyalleri sök daha iyi görünecek:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
142
çok asırı olmus yazık bence werdiin paraya egsoz asırı biçimde ben burdayım diyo
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
onca masrafa yazık ki ne yazık. biraz içine gömseydin ve bir de güzel bir dayanıklı boyayla geçseydin üzerinden ( turuncu veya siyah) sonracııma sinyallere de azıcık harcayıp direk şaseye yanlardan montaj yapsaydın ve plakaya da bir çözüm üretseydin keşke. belki o zaman hyo senden patent bile alırdı. neyse bunları yapabilirsin hala. bağlantı borularını biraz kısaltıp bir elektrikçiye de uğrarsan halleder sana. çok tutmaz bence. deveyi yutmuşsun kulağı kalmış sadece
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
8
bencede emanet duruyor gibi ama sen begendiysen osrum yok:farao:

bencede emanet duruyor gibi ama sen begendiysen sorun yok :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Goruntu konusunda ben de arkadaslara katiliyorum. "Emanet" durmus. Birkac duzenleme ile daha iyi hale gelebilir. Isi ile ilgili herhangi bir problem olur mu, onu merak ettim. Sonucta motorun cikisi boyle degil. Plaka ve sinyaller motordan cok kopuk kalmis ayrica.

Not: Her halukarda bir emek harcanmis. Gule gule binmenizi dilerim.
Saygilar.
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
31
arkadasim naptin sen yaaaa en sevdigim motoru ne hale getirmissin cabuk sok onu lutfen .... motora baktiginda motor degil egzos gorunyo Su egzosu daha kibar yaptiramadinmi egzos motordan buyuk Bi kere kuyrugun disina cikmis olmasi hic hos olmamis birde egzos araba egzosu gibi lutfen duzelt yeni resim koy please bence egzoslari arastirmamissin alel acele hefesinden bi egzos bulup taktirmissin yenisini bekliyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence güzel olurmusda sen yapmayı becerememişsin acıkcası :) daha kibar bi ekzost photoshopda ugrasıp girişmek lazım bu işe :cat:
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
öncelikle senin göz zevkine uyguns sorun yok diyorum ama sorduğun için yorum yapmadan edemeyeceğim... bu kadar yorum için stop lambasını soran 1 kişi olmuş. önce güvenlik sona görüntü gelmeli bence.. belki frene basında sinyallerin flasör şeklinde yanıyordu kimbilir... ama sinyaller ve plaka herşeyi dahada kötü gösterio ayrıda egsozun okadar çıkması hem kötü göstermiş hemde senin yada başka birinin dalgın anında bir yerinin yanmasına neden olabilir diye aklıma gelmedi deil... sele altı egsoz yerine diğer taraf egsoz eglemek nası bir fikir.. değelendirilebilir gibi geliyor bana... umarım bunca kişinin fikri senin kafanda bazı şeylerin şekillenmesine yardımcı olmuştur... kazasız ve keyifli sürüşler dilerim...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
biraz daha ufak ve kibar olsa daha yi olurmuş görsellik 0 yani :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst