Daha büyük egsoz yokmuydu :silent: CBR egsozuna benzettim biraz ama bilmiyom yanlışta olabilirim.. Stoplarda yok olmuş ama sinyaller var. Ben ne anladım bu işten. Arkadaşım hadi gereksiz göre bilirsin belki stopları sinyallleri v.s. Ülkemizde hala motosiklet kültürü tam yaygınlaşmadığı için stopların olsada adam seni farketmiyor heralde bu haldeyken üstünden geçer yinede durmaz...