Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Harbi ya possie ne oldu? sesi cıkmıyor :D Alper balatanı falan değiş olum yagını suyunu arpasını ver :D

banldılar garibanı sitede bir tek ninja kullanıcısı oydu artık ninja motor kullanan kalmadı :D
alper bak istersen parada yollayalım lastikleride değiş işin ucunda rezil olmak var
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
banldılar garibanı sitede bir tek ninja kullanıcısı oydu artık ninja motor kullanan kalmadı :D
alper bak istersen parada yollayalım lastikleride değiş işin ucunda rezil olmak var

La yazık olmuş sayesinde Haysung konularının tümü gündeme geldi :D başlık aktif duruyordu Savaşların halkları kenetlemesi gibi Possie de Hyo cuları birlşetiriyordu :D
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
arkadaşlar şuan yorumları okumaktan son derece zevk alıyorum inşallah bu yaz türkiye turuna çıkabilirsem çoğunuzla tanışmak isterim :) lastikleri değişemez veya herhangi bişeyi, orjinal haliyle kıyaslamaya katılması lazım şuan beyaz hyomuz maça hazırlanan boksör ve hepimiz koç gibiyiz eğlenci bir durum :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
alper garajdamısın hala:) bırak çok kurcalama sakınan göze çöp batar.diğerlerinden iyi olduğu görmek için hergünkü haliyle götürmen bile yeterli.:thumleft:
possi,yi bi kaçkere şikayet ettim şutlandı.elime sağlık:)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
alperin motoru iyi işte satıyor sana yakışır motor. yok kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun diyosan illa. benimkini vereyim:) satılık değil ama şeytan dürtüp duruyor sat bunu al vstromu diye:pl:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
alperin motoru iyi işte satıyor sana yakışır motor. yok kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun diyosan illa. benimkini vereyim:) satılık değil ama şeytan dürtüp duruyor sat bunu al vstromu diye:pl:
abi sana saygım var buradaki cogu insan abi gözüyle bakıyor sana
bende öyle.. ben benim motoru satıcam üste 4 daha filan koyarum 6.5 civarı bütcem..
temizini bulurmuyum bulamazmıyım merakım bu..
kesenin agzını biraz daha zorlarsam yaza olur ancak..
alperin motordan haberim yok link filan varsa bakayım..
eger satmazsan sen abi. yaza hazirana kadar ben biraz daha para toplarım..
o zaman tam oturur konuşuruz..
bir gt 250 vardı cocuk komple motorun krankını filan dagıtmış tekrar toplatmış motorum orjinal diyor..
forumdan @hisvarlar saolsun söyledi motor patlak diye vazgeçtim..
böyle şeyler istemiyorum abi şerefsiz kitapsız cok bu memlekette
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
SLM ARKADAŞLAR BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM DİKKAT ÇEKMEK İÇİN;

Az önce facebooktan altın elbiseli adamın paylaşımını gördüm tüm 250lik motorların karşılaştırmasını yapacaklarmış, bilindiği üzere hyosungun tek çekiminde talihsiz bir motor yüzünden tam olarak kendini gösteremedi gt250r bu yüzden müsait olan ve motorunda sorun olmayan biri gidebilirse süper olur. Saygılar. facedeki paylaşım şöyle

Uzun süredir vatandaşın 250cc karşılaştırma sorularına cevap vermek için bir karşılaştırma çekeceğiz.

Inazuma 250, CBR 250, 250 Ninja, Daelim Roadwin 250'yi bulduk.

Motosikletinizi çekime getirmeyi düşünüyorsanız, renklerinin ve hemen her tarafının orijinal ve en az 2011 model olmasıdır.

İhtiyacımız olanlar:

KTM Duke 200,

Hyosung GTR 250,

Bumoto Calibre 250 (bunun için mesaj yağıyor),

Megelli 250,

Sym Wolf 250,

Çekim günü hava durumuna göre ya 23 (Cumartesi) veya 24 Şubat (Pazar) olacak.

Çekim sabahın erken saatlerinden akşama kadar sürebilir.

Eğer haftasonu programınız varsa uymayacaktır.

İletişim için
Facebook'taki Altın Elbiseli Adam sayfasından mesaj atınız.

Hemen, "filanca motoru da ekleyin" nidaları yükselmeden uyaralım, sadece bu motorları çekeceğiz.
slmlr;
Brkn

ben iletişime geçmiştim barkın abiyle bu geçtiğimiz yaz ama daha sonra onun da programı uymadı ben de motoru satmak üzere olduğum ve sattığım için çekim yapamadık... biz sadece eski ve yeni hyosung olarak karşılaştırma yapacaktık ama şimdiyse fikri geliştirmiş sanırım tüm 250 likleri karşılaştıracak böylesi daha güzel olur :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
eywallah sağol. alperin ilan linki bikaç sayfa geride var. valla kardeşim yalan yok 6buçuğa yeni kasa temiz motor bulamassın kimse vermez. verenin motorunda mutlaka birşey vardır demiyorum ama yakında çıkacağını kesin biliyordur. tamir ettirmeye bin lira vereceğime binlira ucuza vereyim kurtulayım alan naparsa yapsın benden çıksında kime girerse girsin mantığı var malesef.benim motor satılık değil ama şeytana uyup satmaya kalkışırsam eğer, yerine alacağım motor gene vtwin motoru olan dl650 vstromdur.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
eywallah sağol. alperin ilan linki bikaç sayfa geride var. valla kardeşim yalan yok 6buçuğa yeni kasa temiz motor bulamassın kimse vermez. verenin motorunda mutlaka birşey vardır demiyorum ama yakında çıkacağını kesin biliyordur. tamir ettirmeye bin lira vereceğime binlira ucuza vereyim kurtulayım alan naparsa yapsın benden çıksında kime girerse girsin mantığı var malesef.benim motor satılık değil ama şeytana uyup satmaya kalkışırsam eğer, yerine alacağım motor gene vtwin motoru olan dl650 vstromdur.
ne yapayım abi? bir formul var mı ?
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
satmıyorum yusuf merak etme gezicez elbette az kaldı:)

tusubasa.senin yapacağın tek şey var para biriktir:) vericem sana motoru.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst