grenajın saseye baglandıgı vıdalar abı .. cok acıl ıhtıyacım var abıcım.. arkadaslar elınde orjınal grenaj vıdası olan bana yollayabılır mı acaba=?
@ otopsici
galiba bende hortumu keserek yapıcam.bilgiler için teşekkürler.
@ alidgn
bende çok aradım onları bir zamanlar.motosiklet için özel yapılmış olanlar set halinde 30-40 doları buluyor.zaten hyo için böyle birsetde yoktu ebayda.otopsici nin dedigi gibi bende hırdavatçıları gezdim.bu vidanın adı bombe baş imbus civata diye geciyor.fakat bunların kafa çapı bizimkilerden küçük.sipariş üzerine özel yapıyorlar ama oda fiyatı baya tutuyor.bende şunu buldumve motorun bütün granaj vidalarinı degiştirdim.adı: bombebaş pullu imbus civata paslanmaz üründür. buda adresi
http://www.anadolcivata.com/paslanmaz-allen-anahtarli-civatalar.html en alt sırada ortada.bulundugun şehirde bundan arayabilirsin. kolay gelsin.
unutmadan birde bunlar var arka kuyrukdaki klipsler yalama oldugunda bunlarla degistirmiştim. http://www.anadolcivata.com/klips-cesitleri.html
Bugun izmir'de s/t kanuni bayilerine gittim (3 une birden) biri mobilyacidan olma digeri ladadan cherry den bozma hic biri motor ile alakasi olmayan yerler. Showroom yok 3-5 tane dandik cup motor disinda motor bile yok birak gtr i , dedim motor ? Dediler ki siz alirsaniz 4 gune getirtiriz. Yuh ben gormeden bilmeden 10.750 tl verip motor alacagim . Sordum servis ?
Dedilerki sanayide her yerde kanunici var ...
Kusura bakmasin kimse tanam belki bmw almiyorum ama plakasiyla 11000 tl den bahsediyorsunuz ben bunu sonra mobiletciden olma bisikletciden bozma yerlerde mi baktiracagim. Izmir disinda daha duzgun ve kurumsal oldugunu varsaysam da kanuni denen garabet bu yaklasimla hep kanuni kalmaya devam edecektir. Olan koreden gelen guzelim motorlara olacaktir. Git honda da yamaha da kawasaki de showroom larda renk renk motor dolu adamlar kurumsal, ciddi . Sadece bugun yasadiklarim bile beni hyosung dan caydirmaya yetti. Keske kymco gibi direk kendi girseymis turk piyasasina bu mopetci kanuniden ayri olsaymis
http://www.hizliresimyukle.com/Mxa
slm arkadaşlar az önce 70km lik yoldan gelirken son 5 km de motor birden çekişten düştü hiç bir anlam veremedim silindirin teki çalışmıyordu sanki eve geldim tam içeri geçerken bu görüntüyle karşılaştım bu normal mi veya yaşadığım problem hakkında bişey söyleyebilecek kimse var mı?
bu hafta ankara karabuk arası 225 km mesafeyi gidip geldim . ve ortalama 110-140 arası hızla 10 lt benzin ile 2 kişi 185 km gidebildik .motorum normalde 5 lt yi geçmiyordu bu artışın sebebini anlayamadık açıkcası
Bir şekilde ateşleme kesilmiş silindirlerin birinde. Ve yakılamayan benzin egzozu bu hale getirmişhttp://www.hizliresimyukle.com/Mxa
slm arkadaşlar az önce 70km lik yoldan gelirken son 5 km de motor birden çekişten düştü hiç bir anlam veremedim silindirin teki çalışmıyordu sanki eve geldim tam içeri geçerken bu görüntüyle karşılaştım bu normal mi veya yaşadığım problem hakkında bişey söyleyebilecek kimse var mı?
eger tek sılındır calısıyorsa hızın 90km gecmez ıvmelenme yapamaz egzozun da delık olamazda sanırım cunku sıfır motor senınkısıdee
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
kardeşi,m senın makına zengın karışım yapıyor karburotorlu mu yoksa makına yada hava fılıtresı yerınden mı cıktıı?
karburatorlü .hava fıltresı cıkmıs olsa uzun yolda cekıs problemı olurdu
o zaman karburotorde sorun cunku zengın karışım oldugunda fazla yakıyorr
motor enjeksiyonlu 2012 zaten daha 2200 kmde bir ateşleme sorunundan dolayı servise bırakmıştım parça siparişi verildi 3 gün önce değiştiler olmadı meğerse koltuğun altında bir kablo çıkmış :S ben de bujidendir diye düşünüyorum ama ne alaka bu kmde buji o yüzden sordum görüşlerinizi yarın bir kontrol yapayım o zaman inş bujidendir diyeyim görüşleriniz için teşekkürler
valla yanlış hesap yüzünden 2-3 saat mahsur kaldık yolda . insanlar iyice vijdansız olmuş özelliklede batı bölgelerde saatlerce otostop cekdık 1 allahın kulu durmadı ,halbukı motorda yanımızda belliki yolda kalmışız bi aksilik var . özellikle batı karadeniz bölgesinde insanların biraz duyarsız oluşuna birkaç kez şahitlik ettim malesef.ankaranın istediğiniz yerinde yolda kalın yada otostop çekin geçen 5 kişiden biri durur hatta siz istemeden bile dururlar yapabileceğimiz birşey varmı diye
gecmıs olsun kardeşim ne dıyeyım o tecrubeyı bende tattım malesef yanlıs hesapla yolda kaldım.ne var yanı şu benzın ıstasyonlarıda paket servıs tarzı bırsey yapsaa![]()