Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
grenajın saseye baglandıgı vıdalar abı .. cok acıl ıhtıyacım var abıcım.. arkadaslar elınde orjınal grenaj vıdası olan bana yollayabılır mı acaba=?
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
grenajın saseye baglandıgı vıdalar abı .. cok acıl ıhtıyacım var abıcım.. arkadaslar elınde orjınal grenaj vıdası olan bana yollayabılır mı acaba=?

bütün hırdavatçılarda vardır bitanesini sök yanında götür
her sanayi sitesinde mutlaka civatacı bulunur
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
@ otopsici
galiba bende hortumu keserek yapıcam.bilgiler için teşekkürler.

@ alidgn

bende çok aradım onları bir zamanlar.motosiklet için özel yapılmış olanlar set halinde 30-40 doları buluyor.zaten hyo için böyle birsetde yoktu ebayda.otopsici nin dedigi gibi bende hırdavatçıları gezdim.bu vidanın adı bombe baş imbus civata diye geciyor.fakat bunların kafa çapı bizimkilerden küçük.sipariş üzerine özel yapıyorlar ama oda fiyatı baya tutuyor.bende şunu buldumve motorun bütün granaj vidalarinı degiştirdim.adı: bombebaş pullu imbus civata paslanmaz üründür. buda adresi
http://www.anadolcivata.com/paslanmaz-allen-anahtarli-civatalar.html en alt sırada ortada.bulundugun şehirde bundan arayabilirsin. kolay gelsin.

unutmadan birde bunlar var arka kuyrukdaki klipsler yalama oldugunda bunlarla degistirmiştim. http://www.anadolcivata.com/klips-cesitleri.html
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Bugun izmir'de s/t kanuni bayilerine gittim (3 une birden) biri mobilyacidan olma digeri ladadan cherry den bozma hic biri motor ile alakasi olmayan yerler. Showroom yok 3-5 tane dandik cup motor disinda motor bile yok birak gtr i , dedim motor ? Dediler ki siz alirsaniz 4 gune getirtiriz. Yuh ben gormeden bilmeden 10.750 tl verip motor alacagim . Sordum servis ?
Dedilerki sanayide her yerde kanunici var ...
Kusura bakmasin kimse tanam belki bmw almiyorum ama plakasiyla 11000 tl den bahsediyorsunuz ben bunu sonra mobiletciden olma bisikletciden bozma yerlerde mi baktiracagim. Izmir disinda daha duzgun ve kurumsal oldugunu varsaysam da kanuni denen garabet bu yaklasimla hep kanuni kalmaya devam edecektir. Olan koreden gelen guzelim motorlara olacaktir. Git honda da yamaha da kawasaki de showroom larda renk renk motor dolu adamlar kurumsal, ciddi . Sadece bugun yasadiklarim bile beni hyosung dan caydirmaya yetti. Keske kymco gibi direk kendi girseymis turk piyasasina bu mopetci kanuniden ayri olsaymis
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
@ otopsici
galiba bende hortumu keserek yapıcam.bilgiler için teşekkürler.

@ alidgn

bende çok aradım onları bir zamanlar.motosiklet için özel yapılmış olanlar set halinde 30-40 doları buluyor.zaten hyo için böyle birsetde yoktu ebayda.otopsici nin dedigi gibi bende hırdavatçıları gezdim.bu vidanın adı bombe baş imbus civata diye geciyor.fakat bunların kafa çapı bizimkilerden küçük.sipariş üzerine özel yapıyorlar ama oda fiyatı baya tutuyor.bende şunu buldumve motorun bütün granaj vidalarinı degiştirdim.adı: bombebaş pullu imbus civata paslanmaz üründür. buda adresi
http://www.anadolcivata.com/paslanmaz-allen-anahtarli-civatalar.html en alt sırada ortada.bulundugun şehirde bundan arayabilirsin. kolay gelsin.

unutmadan birde bunlar var arka kuyrukdaki klipsler yalama oldugunda bunlarla degistirmiştim. http://www.anadolcivata.com/klips-cesitleri.html

tesekkur ederım guzel paylasımın ıcın :)
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Bugun izmir'de s/t kanuni bayilerine gittim (3 une birden) biri mobilyacidan olma digeri ladadan cherry den bozma hic biri motor ile alakasi olmayan yerler. Showroom yok 3-5 tane dandik cup motor disinda motor bile yok birak gtr i , dedim motor ? Dediler ki siz alirsaniz 4 gune getirtiriz. Yuh ben gormeden bilmeden 10.750 tl verip motor alacagim . Sordum servis ?
Dedilerki sanayide her yerde kanunici var ...
Kusura bakmasin kimse tanam belki bmw almiyorum ama plakasiyla 11000 tl den bahsediyorsunuz ben bunu sonra mobiletciden olma bisikletciden bozma yerlerde mi baktiracagim. Izmir disinda daha duzgun ve kurumsal oldugunu varsaysam da kanuni denen garabet bu yaklasimla hep kanuni kalmaya devam edecektir. Olan koreden gelen guzelim motorlara olacaktir. Git honda da yamaha da kawasaki de showroom larda renk renk motor dolu adamlar kurumsal, ciddi . Sadece bugun yasadiklarim bile beni hyosung dan caydirmaya yetti. Keske kymco gibi direk kendi girseymis turk piyasasina bu mopetci kanuniden ayri olsaymis

ne olacak kanuni dediğin yeşil sermayenin adamları mutlaka bi faydası dokunmuştur ülkemiz yöneticilerinin distribütörlük konusunda
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
http://www.hizliresimyukle.com/Mxa

slm arkadaşlar az önce 70km lik yoldan gelirken son 5 km de motor birden çekişten düştü hiç bir anlam veremedim silindirin teki çalışmıyordu sanki eve geldim tam içeri geçerken bu görüntüyle karşılaştım bu normal mi veya yaşadığım problem hakkında bişey söyleyebilecek kimse var mı?
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
bu hafta ankara karabuk arası 225 km mesafeyi gidip geldim . ve ortalama 110-140 arası hızla 10 lt benzin ile 2 kişi 185 km gidebildik .motorum normalde 5 lt yi geçmiyordu bu artışın sebebini anlayamadık açıkcası
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Fatih Kılıçlı' nın methini çok okumuştumda bu kadarını beklemiyodum. Aylardır fiyatı 375 tl olan ve çoğu kişinin 300-350 tl ye satın aldığı bu egzosun fiyatını 460 liraya çıkarmış. Tiger Egzos firması ile görüştüm, bu modelin üretimini bitirmişler. Sanırım eldeki son egzoslarıda güzel fiyattan iteleyecekler millete. Buna bu parayı vermektense forumdan bir arkadaş two brothers satıyordu, onu almak çok daha mantıklı.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-hyosung-egsoz-gt-250r-eksoz-tiger-marka-bayisinden-ra-900-model-114860910/detay

@sekohtc

Egzosun kızarmasının nedeni buji sıkıntısına işarettir. Bujilerinizi kontrol edin derim. Özellikle deponun altında kalanı.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
http://www.hizliresimyukle.com/Mxa

slm arkadaşlar az önce 70km lik yoldan gelirken son 5 km de motor birden çekişten düştü hiç bir anlam veremedim silindirin teki çalışmıyordu sanki eve geldim tam içeri geçerken bu görüntüyle karşılaştım bu normal mi veya yaşadığım problem hakkında bişey söyleyebilecek kimse var mı?

eger tek sılındır calısıyorsa hızın 90km gecmez ıvmelenme yapamaz egzozun da delık olamazda sanırım cunku sıfır motor senınkısıdee

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------

bu hafta ankara karabuk arası 225 km mesafeyi gidip geldim . ve ortalama 110-140 arası hızla 10 lt benzin ile 2 kişi 185 km gidebildik .motorum normalde 5 lt yi geçmiyordu bu artışın sebebini anlayamadık açıkcası

kardeşi,m senın makına zengın karışım yapıyor karburotorlu mu yoksa makına yada hava fılıtresı yerınden mı cıktıı?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
http://www.hizliresimyukle.com/Mxa

slm arkadaşlar az önce 70km lik yoldan gelirken son 5 km de motor birden çekişten düştü hiç bir anlam veremedim silindirin teki çalışmıyordu sanki eve geldim tam içeri geçerken bu görüntüyle karşılaştım bu normal mi veya yaşadığım problem hakkında bişey söyleyebilecek kimse var mı?
Bir şekilde ateşleme kesilmiş silindirlerin birinde. Ve yakılamayan benzin egzozu bu hale getirmiş
AZ km yapmış motor için ilk şüpheli buji

50bin üzeri motorda buji den sonra ilk şüpheli ateşleme bobini
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
eger tek sılındır calısıyorsa hızın 90km gecmez ıvmelenme yapamaz egzozun da delık olamazda sanırım cunku sıfır motor senınkısıdee

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------



kardeşi,m senın makına zengın karışım yapıyor karburotorlu mu yoksa makına yada hava fılıtresı yerınden mı cıktıı?


karburatorlü .hava fıltresı cıkmıs olsa uzun yolda cekıs problemı olurdu
 
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
651
o zaman karburotorde sorun cunku zengın karışım oldugunda fazla yakıyorr

valla yanlış hesap yüzünden 2-3 saat mahsur kaldık yolda . insanlar iyice vijdansız olmuş özelliklede batı bölgelerde saatlerce otostop cekdık 1 allahın kulu durmadı ,halbukı motorda yanımızda belliki yolda kalmışız bi aksilik var . özellikle batı karadeniz bölgesinde insanların biraz duyarsız oluşuna birkaç kez şahitlik ettim malesef.ankaranın istediğiniz yerinde yolda kalın yada otostop çekin geçen 5 kişiden biri durur hatta siz istemeden bile dururlar yapabileceğimiz birşey varmı diye
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
motor enjeksiyonlu 2012 zaten daha 2200 kmde bir ateşleme sorunundan dolayı servise bırakmıştım parça siparişi verildi 3 gün önce değiştiler olmadı meğerse koltuğun altında bir kablo çıkmış :S ben de bujidendir diye düşünüyorum ama ne alaka bu kmde buji o yüzden sordum görüşlerinizi yarın bir kontrol yapayım o zaman inş bujidendir diyeyim görüşleriniz için teşekkürler
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
pipolarıda kontrol et şapkalar tam oturmassa ateşleme kesebiliyor.özellikle ön silindir az bi suya girsen bile şapka yerine oturmamışsa elektriği keser.kuruyunca düzelir
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
motor enjeksiyonlu 2012 zaten daha 2200 kmde bir ateşleme sorunundan dolayı servise bırakmıştım parça siparişi verildi 3 gün önce değiştiler olmadı meğerse koltuğun altında bir kablo çıkmış :S ben de bujidendir diye düşünüyorum ama ne alaka bu kmde buji o yüzden sordum görüşlerinizi yarın bir kontrol yapayım o zaman inş bujidendir diyeyim görüşleriniz için teşekkürler

bak şimdi herhangi bir silindir ateşleme yapmazsa onda yanmayan benzin egzost borusuna dolar
egzostunun yanması o yüzden
çözüm herzaman en basit olandır
bujiler ve buji kablolarını kontrol et
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
valla yanlış hesap yüzünden 2-3 saat mahsur kaldık yolda . insanlar iyice vijdansız olmuş özelliklede batı bölgelerde saatlerce otostop cekdık 1 allahın kulu durmadı ,halbukı motorda yanımızda belliki yolda kalmışız bi aksilik var . özellikle batı karadeniz bölgesinde insanların biraz duyarsız oluşuna birkaç kez şahitlik ettim malesef.ankaranın istediğiniz yerinde yolda kalın yada otostop çekin geçen 5 kişiden biri durur hatta siz istemeden bile dururlar yapabileceğimiz birşey varmı diye

gecmıs olsun kardeşim ne dıyeyım o tecrubeyı bende tattım malesef yanlıs hesapla yolda kaldım.ne var yanı şu benzın ıstasyonlarıda paket servıs tarzı bırsey yapsaa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst