Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hiç olmadı bu, böyle bir şey kullananı görürsem park ettiği yere kadar takip eder, kimselerin olmadığı bir saatte kafama çorap geçirilmiş vaziyette bu rüzgarlığı söker sonra o rüzgarlığı kimsenin bir daha bulamayacağı bir yere gömerim.

Abi öyle bakma olaya atalara saygı kuşağında bak :mrgreen: Siperliğin doğuşundan günümüze tek eskimeyen tasarım bu. Nasıl ki comete yuvarlak fardan başkası yalansa, cafe siperlikte bazı motosikletlerde öyle bişey :cherry:



Şu aşagıdaki modellerde çok aerodinamik duruyor Sabit, sürate ve yakıta bile artısı kesin olur, muhtemelen ellerin aldığı rüzgar bile minimuma iner :cat: Ama dayı bir fiyat çekmiş :santa:

 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Abi öyle bakma olaya atalara saygı kuşağında bak :mrgreen: Siperliğin doğuşundan günümüze tek eskimeyen tasarım bu. Nasıl ki comete yuvarlak fardan başkası yalansa, cafe siperlikte bazı motosikletlerde öyle bişey :cherry:

[url]http://b1211.hizliresim.com/13/8/fr58h.jpg[/url]

Şu aşagıdaki modellerde çok aerodinamik duruyor Sabit, sürate ve yakıta bile artısı kesin olur, muhtemelen ellerin aldığı rüzgar bile minimuma iner :cat: Ama dayı bir fiyat çekmiş :santa:

[url]http://a1211.hizliresim.com/13/8/fr5d9.jpg[/url]

Oha bu ilanı veren anasını sevmiyor galiba bu ne fiyat be birde ben yanı plastik olnaları cok sevmiyorum heleki motor rengi olanı hic sevmiyorum ama işlevselik olarak kesin cok işe yarar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

hocam birebir aynı gibi eğer o kadar ucuz ise 2 tane filan alayım ben ondan .

Bi,rini bana mi hediye edeceksin Chronix :D

cometlere sibop kapağı :D

1.0x0.jpg


Buna ne dersiniz?
http://www.feyizoglu.com/A-660-on-Cam-Siperlik-Universal_47367.html#0

A-660-on-Cam-Siperlik-Universal_47367_1.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
14
Herkese merhaba
Ön tekeri 110 70 17 yerine 110 80 17 takarsam sorun olur mu, ellerinde 110 70 17 yokmuş. Satıcı herhangi bir sorunla karşılaşmayacağımı söyledi.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Herkese merhaba
Ön tekeri 110 70 17 yerine 110 80 17 takarsam sorun olur mu, ellerinde 110 70 17 yokmuş. Satıcı herhangi bir sorunla karşılaşmayacağımı söyledi.

kalın yanaklı lastik, çukurlara karşı konforu artırsa da aslında yol tutuşuna ve viraja negatif etki yapar çünkü lastik yük altındayken olması gereken pozisyondan kolayca (bükülme sonucu) başka yere doğru esneyecektir. yani motoru yatırdığında lastik aksi yöne esneyecek ve lastiğin değmesi gereken yerden farklı bir yer yere temas edecek ya da ani manevrada lastiğin yola verdiği tepki süresi uzayacaktır.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
55
Herkese merhaba
Ön tekeri 110 70 17 yerine 110 80 17 takarsam sorun olur mu, ellerinde 110 70 17 yokmuş. Satıcı herhangi bir sorunla karşılaşmayacağımı söyledi.
Lastiklerinin yanakları 5mm daha artacak yani lastik yerden 1cm daha yüksek olacak. Arka lastiğin de yanağını 80 yapmayacaksan denge ve manevrasını bozar. Çamurluğa da uymayabilir. Ben kendi motosikletime 120/70-17 taktım, o bile sınırda diyebilirim. 110/70-17 lastikler
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
55
Peki ön lastiği 110/70 bıraksak arkayı 160/70 olarak büyütsek neler farkeder ?
Ön tekerin yatma sınırına geldiğinde arka tekerlek daha sınıra gelmemiş olur. Yani arka tekerlekte kullanamayacağın (yanaklara yakın olan yerde) bir bölge oluşur. Yine bir dengesizlik olur. Arkayı 160 yapacaksan önüde 120 yapman gerekir. Orantıyı kaybetmemek için.
Ben kendi motosikletimde ön 120/70-17 arka 160/70-17 kullanıyorum. Çamurluğa taş girdiğinde, bazen kırılacakmış gibi ses yapıyor. Birde son hızda düşüş var, tabi yakıtı da bir miktar etkiliyordur. Ama shinko lastik kullanmaktan çok daha iyi.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Alıntı ARCHANGEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
13/11/2012 Salı günü,saat 19:30' da incirli bahçe büfede buluşuyoruz.Islak hamburger ve goralısı meşhurdur,ordan da o cadde üzerinde bol miktarda ki cafelerden birine çökeriz.Başka teklifi olan varsa o da değerlendirilir.Katılımcı olmak isteyen herkesi bekleriz.

gt250r sahini arkadaşın böyle bir teklifi var gelen var mı?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Dün güzel oldu katılımcılara taşkürler ıslak hamburger icimde kaldı ama birdahakine artık :D Ben mallık ettim foto cekmedim diğer Arkadaşlar ( Pulsar, ARCHANGEL,Unforgiven ve onursakin) çekmiştir insallah :D Bu sefer Cometlerin ezici üstünlüğü vardı :D 3 Comet 1 gt250r ve bir Pailo vardı :D
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
109
bende bu motordan istiyorum ya :) çok hoşuma gidiyor . Tvs apachemi satılığa çıkarıcam satarsam üstüne biraz daha para ile 250 Comet in enjeksiyonlu modelini almak isterim 2008 den sonrasımıydı arkadşlar ? Enjeksiyonlu modeli ? birde ben çok gezen biriyim 2.el almıştım TVS apacheyi 3600Km de agustos 2 (2012) kasım 2 e kadar 5800Km yaptım . Sanırım 250CClik ile bunu 1.5 katına çıkarabilirim :D
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bende bu motordan istiyorum ya :) çok hoşuma gidiyor . Tvs apachemi satılığa çıkarıcam satarsam üstüne biraz daha para ile 250 Comet in enjeksiyonlu modelini almak isterim 2008 den sonrasımıydı arkadşlar ? Enjeksiyonlu modeli ? birde ben çok gezen biriyim 2.el almıştım TVS apacheyi 3600Km de agustos 2 (2012) kasım 2 e kadar 5800Km yaptım . Sanırım 250CClik ile bunu 1.5 katına çıkarabilirim :D

İnsallah gönlüne göre birsey bulabilirsin aramızda görmekten mutlu oluruz sormak istedigin birsey olursa her zaman sorabilirsin ;)
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
109
İnsallah gönlüne göre birsey bulabilirsin aramızda görmekten mutlu oluruz sormak istedigin birsey olursa her zaman sorabilirsin ;

Teşekkürler zenon . 2008 model buldum bir tane bu güzel vahşi kore atında titreşim mevcutmu acaba bilirsin TVS apache RTR 150 de titreşim var yada duymuşsundur artçı arkada resmen yağlarını eritiyor titreşim ile :) Birde bu motor kaç yapar diye saçma bir soru sormayacağım çünkü bilinçli bir motorsiklet kullanan hız limitini bilir :) kaç yaparsa yapsın sıkınıt yok ama yeterki NAKED olsun aşığım ya naked a :) Parça teğmini gördüğüm kadarıyla sıkıntı yaşatmıyor getirilebiiyor. Amacım Siz kullanıcıların + ve - yönleri ile motor ile bir bütün nasıl olduğunz hakkında bilgi edinmektir teşekkürler saygılar :) (2008 model 28binde 4800 Tl istiyor sanırım çok uçuk fiyat değil? )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst