- Katılım
- 8 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,471
http://www.motoliz.com/Renthal-Renkli-Gidon-Universal_21162.html#0
Bu linkledigimle aynı gidon mu chronix'in tavsiye ettigi sizce? Aynıysa sayet hem ucuz hemde sarı ve siyah rengi var gorunuyor.
hocam birebir aynı gibi eğer o kadar ucuz ise 2 tane filan alayım ben ondan .

