Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
bende bu motordan istiyorum ya :) çok hoşuma gidiyor . Tvs apachemi satılığa çıkarıcam satarsam üstüne biraz daha para ile 250 Comet in enjeksiyonlu modelini almak isterim 2008 den sonrasımıydı arkadşlar ? Enjeksiyonlu modeli ? birde ben çok gezen biriyim 2.el almıştım TVS apacheyi 3600Km de agustos 2 (2012) kasım 2 e kadar 5800Km yaptım . Sanırım 250CClik ile bunu 1.5 katına çıkarabilirim :D

Görkem en kısa zamanda seni comet tepesinde görürüz umarım. Cometler kötü kullanıldığında kendini gösteren sorunlar belli, vaktin varsa başlığı baştan sona oku, temiz motor al. Hali hazırda kullandığına göre genel şeyleri biliyorsundur zaten. Haydi hayırlısı :) ben motor sürmeye başlamamın ilk senesi olmasına rağmen bugün 12.000 km devirdim, bi sorunla da karşılaşmadım. Bol bol gezersin. Verdiğin paranın karşılığında fazlasıyla eğlenceli. Senelerdir süren ve uzun yol yapan arkadaşlar var sayfada onlar da tavsiyede bulunur.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Görkem en kısa zamanda seni comet tepesinde görürüz umarım. Cometler kötü kullanıldığında kendini gösteren sorunlar belli, vaktin varsa başlığı baştan sona oku, temiz motor al. Hali hazırda kullandığına göre genel şeyleri biliyorsundur zaten. Haydi hayırlısı :) ben motor sürmeye başlamamın ilk senesi olmasına rağmen bugün 12.000 km devirdim, bi sorunla da karşılaşmadım. Bol bol gezersin. Verdiğin paranın karşılığında fazlasıyla eğlenceli. Senelerdir süren ve uzun yol yapan arkadaşlar var sayfada onlar da tavsiyede bulunur.

dikkatimi çekti, aynı sürede aynı kmye gelmişiz :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
dikkatimi çekti, aynı sürede aynı kmye gelmişiz :)
Benim de dikkati mi cekti 5 ayda 10.000 km yapmışım ben bokunu cıkarıyorum galiba :S bağımlılık mı yaptı ne :) sadece hafta sonu biniyorum birde neredeyse :pr:

@gorkem0707 valla cometlerin beli başlı sorunları vardır bence 1 Lastik, 2 arka Süspansiyon cabuk gidiyor benim kullanımdan kaynaklı olabilir. Lastikse önceki sahibi değişmediyse senin değişmende fayda var. Onun dışında çok birsey olmaz. Soğutması yağ ,hava sogutma oldugundan yağın ömrü cabuk bitiyor neredeyse hava sogutmalardan iki katı hızlı bitiyor. Şöyle söyliyim tam net acıklama olmasada aynı zamanda yag değişimi yaptıgında normalde motor yağı altın sarısı gibi birsey yağ seviyesine baktıgın tıptadan bakınca 1000 km sonra bizim yaş zift gibi oluyor cbr250r da hala sarımsı şekilde duruyor.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
hocam bizim motorlar iyi yağlıyomuş ondanmış o :) bi de egzantrik gergisini unumayalım zil takmış dansöz gibi şıkırdamasın :) gerçi benm aldığımdan beri şıkırdamakta, 2 usta (biri mert), 1 servis bişey olmaz dedi, olmadı da hakkaten :)
bu arada yağ demişken, benim değişim zamanım geldi ama askere gidicem, değiştirip mi gitsem? kirli yağdaki asitler vs. zarar verir mi motora acaba hazirana kadar?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
hocam bizim motorlar iyi yağlıyomuş ondanmış o :) bi de egzantrik gergisini unumayalım zil takmış dansöz gibi şıkırdamasın :) gerçi benm aldığımdan beri şıkırdamakta, 2 usta (biri mert), 1 servis bişey olmaz dedi, olmadı da hakkaten :)
bu arada yağ demişken, benim değişim zamanım geldi ama askere gidicem, değiştirip mi gitsem? kirli yağdaki asitler vs. zarar verir mi motora acaba hazirana kadar?

uzun süre motor kullanılmayacağı zaman ilk 2 tavsiye içindeki yağı boşaltıp aküyü çıkarın olur...aküyü anlarım da yağ neden boşaltılır onu bilmiyorum..
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
şimdi aklıma geldi, ben de 12 sayfalık bi kışın saklama rehberi vardı, nerden bulmuştum hatırlamıyorum. mail'lerinizi yollarsanız bana dağıtayım.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bu gece bağdat caddesi kurbanlarından biri de ben oldum. egzoz yüzünden motoru bağlıycaktı. bi şekilde ikna ettim, ceza yazdı, 1 hafta izin verdi orjinaliyle değiştirmem için. şimdi orjinal egzoz arıyorum. satmayı düşünen veya satan tanıdığı olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

şimdi aklıma geldi, ben de 12 sayfalık bi kışın saklama rehberi vardı, nerden bulmuştum hatırlamıyorum. mail'lerinizi yollarsanız bana dağıtayım.
bu arada askerdeyken (çanakkale) bi arkadaş motorunu da götürmüştü, çarşı günleri oraya buraya gidiyodu. çok fena imreniyodum. usta birliğinde yakın bi yere düşersen götür derim. güzel havalarda moral depolarsın. şimdiden hayırlı tezkereler =)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bu gece bağdat caddesi kurbanlarından biri de ben oldum. egzoz yüzünden motoru bağlıycaktı. bi şekilde ikna ettim, ceza yazdı, 1 hafta izin verdi orjinaliyle değiştirmem için. şimdi orjinal egzoz arıyorum. satmayı düşünen veya satan tanıdığı olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------


bu arada askerdeyken (çanakkale) bi arkadaş motorunu da götürmüştü, çarşı günleri oraya buraya gidiyodu. çok fena imreniyodum. usta birliğinde yakın bi yere düşersen götür derim. güzel havalarda moral depolarsın. şimdiden hayırlı tezkereler =)

Askere arac kullanmak yasak biliyorsunuz degil mi oldu kaza yaptın oldun ailene para cezası bile verirler valla :D
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
bu gece bağdat caddesi kurbanlarından biri de ben oldum. egzoz yüzünden motoru bağlıycaktı. bi şekilde ikna ettim, ceza yazdı, 1 hafta izin verdi orjinaliyle değiştirmem için. şimdi orjinal egzoz arıyorum. satmayı düşünen veya satan tanıdığı olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------


bu arada askerdeyken (çanakkale) bi arkadaş motorunu da götürmüştü, çarşı günleri oraya buraya gidiyodu. çok fena imreniyodum. usta birliğinde yakın bi yere düşersen götür derim. güzel havalarda moral depolarsın. şimdiden hayırlı tezkereler =)

Aha geçen de bana yazdılar, hatta bağladılar da motoru. Gerçi benim egzoz tamamen boş değil, fazla ses yok sadece biraz daha tok ses çıkarır, muayenede de egzozdan takılmamıştı ama yok efendim orijinal değil tadilattan yazıcaz da falan da filan... Yalnız arkamda polisle otoparka gittim, çekici çağırmadı :) Çok iyi aslına bakarsan taksici önüne kırınca yanında polis taşıyor olmak :) Bi de hazır yemişken dibine kadar bağırttırdım otoparka gidene kadar, adam ne dese beğenirsin... Senin ki 250lik değil mi iyi gidiyomuş ben de bakıyorum bunlara dedi... =S Bi de otoparka gidince şakayla karışık giderlendim, benimkinin dışında en ufak CBR600 sonra FZ8'den başlıyodu, hayabusaya kadar yolu vardı... Hepsi de akrapovic... Bunları hallettin benm 5bin TLlik motora mı kaldın dedim :) Şaşkınbakkala yaklaşırken arka sokağa sapın arkadaşlar, ışıklardan geçmeyin. McDonald'stan bi önceki sokaktan sola sapıp az ilerden çıkaiblirsiniz yine.

Onur, sen orijinal egzozlu başka bi motorla aynı yerde fotoğraf çek, güneş ışığı falan aynı olsun yani, sonra photoshopla yapıştır o egzozu kendininkine, bastır götür. Motor evde çıkamadım yağmurdan falan de. Ben değiştirdim egzozu, öyle çekip götürdüm ama bakmadılar bile. Zaten seneye takıcam yeniden, trafiği rahatsız ettiğini düşünmüyorum, ama ben E5'te TEM'de sivri sinek gibi giderken otomobil sürücüleri orda olduğumu farketmiyor malesef... Üstelik bizim motorun çıkardığı sese gelene kadar ne magirusler, otokarlar var kafa patlatan. Onlarla uğraşsınlar.

Buradaki mantık arızası şurda; kanun egzozun çıkardığı sese ya da katalitik konvektörü çıkarıp çıkarılmamasının yanında, orijinal olmamasına da bakıyor... Kanunen polisin hakkı var yani ceza yazmaya, hatta ve hatta mantıken, diyelim ki 1000cc bir motorun var ve sesinden rahatsızsın, sen daha sessiz ve daha çevreci bi egzoz taksan bile adam yapıştırabilir cezayı... Hat minibüsleri de o egzozla trafik belgesi aldığı için sorun yok. Hatta polis bana bizzat "egzoz uygulaması yapıyoruz bak amirimiz oturuyor az geride" dedi.

Her ne kadar şehir efsanesi olduğunu düşünsem de sene sonu kotası muhabbetine inanmaya başladım yavaştan.. Dakka başı çevirmeden geçiyorum bu ara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Askere arac kullanmak yasak biliyorsunuz degil mi oldu kaza yaptın oldun ailene para cezası bile verirler valla :D

abi allah aşkına ailemi ne karıştırıyolar yahu... kavgada söylenmez :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Aha geçen de bana yazdılar, hatta bağladılar da motoru. Gerçi benim egzoz tamamen boş değil, fazla ses yok sadece biraz daha tok ses çıkarır, muayenede de egzozdan takılmamıştı ama yok efendim orijinal değil tadilattan yazıcaz da falan da filan... Yalnız arkamda polisle otoparka gittim, çekici çağırmadı :) Çok iyi aslına bakarsan taksici önüne kırınca yanında polis taşıyor olmak :) Bi de hazır yemişken dibine kadar bağırttırdım otoparka gidene kadar, adam ne dese beğenirsin... Senin ki 250lik değil mi iyi gidiyomuş ben de bakıyorum bunlara dedi... =S Bi de otoparka gidince şakayla karışık giderlendim, benimkinin dışında en ufak CBR600 sonra FZ8'den başlıyodu, hayabusaya kadar yolu vardı... Hepsi de akrapovic... Bunları hallettin benm 5bin TLlik motora mı kaldın dedim :) Şaşkınbakkala yaklaşırken arka sokağa sapın arkadaşlar, ışıklardan geçmeyin. McDonald'stan bi önceki sokaktan sola sapıp az ilerden çıkaiblirsiniz yine.

Onur, sen orijinal egzozlu başka bi motorla aynı yerde fotoğraf çek, güneş ışığı falan aynı olsun yani, sonra photoshopla yapıştır o egzozu kendininkine, bastır götür. Motor evde çıkamadım yağmurdan falan de. Ben değiştirdim egzozu, öyle çekip götürdüm ama bakmadılar bile. Zaten seneye takıcam yeniden, trafiği rahatsız ettiğini düşünmüyorum, ama ben E5'te TEM'de sivri sinek gibi giderken otomobil sürücüleri orda olduğumu farketmiyor malesef... Üstelik bizim motorun çıkardığı sese gelene kadar ne magirusler, otokarlar var kafa patlatan. Onlarla uğraşsınlar.

Buradaki mantık arızası şurda; kanun egzozun çıkardığı sese ya da katalitik konvektörü çıkarıp çıkarılmamasının yanında, orijinal olmamasına da bakıyor... Kanunen polisin hakkı var yani ceza yazmaya, hatta ve hatta mantıken, diyelim ki 1000cc bir motorun var ve sesinden rahatsızsın, sen daha sessiz ve daha çevreci bi egzoz taksan bile adam yapıştırabilir cezayı... Hat minibüsleri de o egzozla trafik belgesi aldığı için sorun yok. Hatta polis bana bizzat "egzoz uygulaması yapıyoruz bak amirimiz oturuyor az geride" dedi.

Her ne kadar şehir efsanesi olduğunu düşünsem de sene sonu kotası muhabbetine inanmaya başladım yavaştan.. Dakka başı çevirmeden geçiyorum bu ara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------



abi allah aşkına ailemi ne karıştırıyolar yahu... kavgada söylenmez :)

ya o dediğini yaptım da ekipler çoğalmış galiba. tam divanın önündeki çevirdi. ilerde bi tane daha vardı ckm'nin hizasında. 1 ay önce de başka biri çevirip sesi dinledi sonra git dedi. ben de sorun olmaz diye düşündüm. Kafalarına göre takılıyolar yani. ben de ne kadar istemesem de kafam rahat olsun diye orjinali takıcam.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
var, sorun olmadan gönderiyolar. yine de çok ağır ve hacimli parçalar almamakta fayda var.
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
zenon ve onur teşekkür ederim. yalnız buradan kredi kartı ile alışveriş yapılıyor yanılmıyorsam değil mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst