- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
He he güzel bir kemik tayfa oluşuyor desenize artık yollarda bir birimizi tanır olduk
Cete mi olsak 
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
Konak sen ön camı nerde yaptırdın? bende düşüne bilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------
*Slm. arkadaşlar epeydir uğramıyordumArka amortisör sorunu olanlar yan sanayi isterlerse ümraniye de mert motora ulaşsınlar.Günlük kullanmama rağmen benimki halen sağlam :
*Arka fren diskim bitti buna başka markaların ki oluyormu var mı deniyen? Sanayide zaman harcamayalım veya farklı bir çözüm olmazsa merkezmotora talim mecburen
*Halen bir orta sehpa uyduramadım
*Motor kullanıma bağlı harita gibi oldu boya istiyor.Depo kılıfı temin edebileceğim bir yer lütfen.
url=http://bit.ly/c25MCx]http://c1209.hizliresim.com/11/5/cpx0s.jpg[/url]
Konak sen ön camı nerde yaptırdın? bende düşüne bilirim