Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
He he güzel bir kemik tayfa oluşuyor desenize artık yollarda bir birimizi tanır olduk :D Cete mi olsak :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

*Slm. arkadaşlar epeydir uğramıyordum :) Arka amortisör sorunu olanlar yan sanayi isterlerse ümraniye de mert motora ulaşsınlar.Günlük kullanmama rağmen benimki halen sağlam :
*Arka fren diskim bitti buna başka markaların ki oluyormu var mı deniyen? Sanayide zaman harcamayalım veya farklı bir çözüm olmazsa merkezmotora talim mecburen
*Halen bir orta sehpa uyduramadım :(
*Motor kullanıma bağlı harita gibi oldu boya istiyor.Depo kılıfı temin edebileceğim bir yer lütfen.
url=http://bit.ly/c25MCx]http://c1209.hizliresim.com/11/5/cpx0s.jpg[/url]

Konak sen ön camı nerde yaptırdın? bende düşüne bilirim
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
76
Piyale paşada pleksicide yaptırdım.Ama görüntü var boyu ve eni kullanım açısından iyi değil.Orjinal camından gene de iyi teselliyi ordan buluyorum :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hafta sonu bakıma girdim ve 12500 km oldu benim motorum Serviste Petronasın tam sentetik 10w50 yağını koydular Motoparka gittim motor cok güzel sakin calışıyor sizin yorumlarınız nedir bu yağ için? Yağ özelikleri



Tüm modern yüksek performanslı 4 zamanlı motorlarda maksimum performans sunan tam sentetik motor yağıdır.

ÖZELLİKLER
Büyük hacimli ve yüksek güçlü motosikletler için uygundur. En yeni teknolojisi zorlu koşullarda (yüksek çalışma sıcaklıkları, yarış, vs.) kullanılmasını uygun kılarken gelişmiş aşınma önleme formülü, tüm mekanik parçalar için maksimum koruma sunar.

Teknik Özellikler
JASO MA-MA2
API SM

http://www.pli-petronas.eu/tr/Browse.aspx?sezione=78
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Merhaba arkadaşlar, motorumu almadan önce 3-5 motor araştrmıştım, en son 2 motorda karar vermiştim, birini almıştım, diğeri 2ay üstüne bugün mesaj atmış :) tekrar düşünürsen fiyatı düşürdüm vs.
bende burada paylaşayım dedim, çünkü temiz ve aksesuarlı bir motor. 6500den 5850ye düşmüş, 5600-5700 civarı bırakır, bakanlar düşünsün derim :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-motor-isteyene-90816926/detay/


edit : özcan bey siz burayadamı üyeydiniz :king:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Merhaba arkadaşlar, motorumu almadan önce 3-5 motor araştrmıştım, en son 2 motorda karar vermiştim, birini almıştım, diğeri 2ay üstüne bugün mesaj atmış :) tekrar düşünürsen fiyatı düşürdüm vs.
bende burada paylaşayım dedim, çünkü temiz ve aksesuarlı bir motor. 6500den 5850ye düşmüş, 5600-5700 civarı bırakır, bakanlar düşünsün derim :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-motor-isteyene-90816926/detay/

edit : özcan bey siz burayadamı üyeydiniz :king:

2007den bu yana üyeyim ama son zamanlarda pek aktif değildim siz söyleyince Motosiklet.nette yayınlayayım ilanınızı diye aklıma geldi burda yayınlamak. Açıkcası ilanı ilk koyduğum zamanlar sıkışık bir durumum yoktu o yüzden aklıma gelmedi belkide burda yayınlamak. Tekrar hayırlı olsun motosikletiniz:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
2007den bu yana üyeyim ama son zamanlarda pek aktif değildim siz söyleyince Motosiklet.nette yayınlayayım ilanınızı diye aklıma geldi burda yayınlamak. Açıkcası ilanı ilk koyduğum zamanlar sıkışık bir durumum yoktu o yüzden aklıma gelmedi belkide burda yayınlamak. Tekrar hayırlı olsun motosikletiniz:cat:

Umarın yakın cevrendeki motor arayanlar icin faydalı olur resimlerden oldukca tmeiz gözüküyor.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
2007den bu yana üyeyim ama son zamanlarda pek aktif değildim siz söyleyince Motosiklet.nette yayınlayayım ilanınızı diye aklıma geldi burda yayınlamak. Açıkcası ilanı ilk koyduğum zamanlar sıkışık bir durumum yoktu o yüzden aklıma gelmedi belkide burda yayınlamak. Tekrar hayırlı olsun motosikletiniz:cat:
Gerçekten çok temiz bi motosiklet. Karbüratörlü olmasa arkadaşa alabilirdim bunu. Enjeksiyonlu ve dijital göstergeli olanlarından bakıyoruz
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Gerçekten çok temiz bi motosiklet. Karbüratörlü olmasa arkadaşa alabilirdim bunu. Enjeksiyonlu ve dijital göstergeli olanlarından bakıyoruz

Umarım bulursunuz istediğiniz gibi bir motosiklet. Ancak karbüratörlüden çekinceniz neden onu anlayamadım? Yakıtı daha fazla diyemi? Şöyle söyliyeyim kısa bir süre önce ölçüm yapmıştım. Yola çıkarken depoyu fulleyip tam 101-102 km sonra tekrar fulledim ve 3.6 lt yakıt aldı ve yolculuk esnasında hızımda 70-80 değil 110-120 civarıydı. Yani yakıttan dolayı çekiniyosanız diye bu kadar açıklama yaptım:) İyi günler
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
benim comet de karburatorlu, 4-5 bin deviri gecmeden kullandigim zaman (arasira gazi aciyoruz tabiki) 3.25 gibi bir degeri yakaliyorum. Sehiricinde de yetiyor bu devirler.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim gözümde satılık olan hyonun fiyatı abartılmış.. piyasası belli o motorların.. ama her malın bir alıcısı vardır muhakkkak....
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar küçük bir iki aksilikten dolayı bir süredir aktif olamıyorum. en kısa zaman zarfında yanınıza katılacağım saygılar hepinize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst