Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Kimseye zorla birşey satmıyoruz arkadaşlar:) İsteyen istediği fiyatı yazar takdir edersinizki alıp almamak ilgilenenlere kalmış
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
dscf0015800x600.jpg


Çok yakışıklı :rendeer: Maşallah

( Geçmiş sayfaları okuyordum Gözüme takıldı Tekrar paylasıyım dedim.. )
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
_SpartacuS_ Güray benim motorun fotosu o :) İlk aldığım zamanki hali. Şimdi sadece koruma demirleri yok ve elcikleri orjinal halinde kullanıyorum.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Kimseye zorla birşey satmıyoruz arkadaşlar:) İsteyen istediği fiyatı yazar takdir edersinizki alıp almamak ilgilenenlere kalmış
Tabiki haklısın da vurgulamak istediğim nokta.
Aynı motosikletin kasa değiştiren 0 modeli ile 5 yıl önce ki karbüratörlü modelinin arasındaki fark bu kadar düşük olunca satmanızın zor olacağı.
Yoksa Maşallah gerçekten 0 gibi çok temiz ve yakışıklı bi motosiklet :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Koruma demiride fena olmamış bence

Sabit hocam koruma demiri güzeldi bende beğeniyordum ama koruma orjinal olmadığı için (zaten orjinali yok sanırım) var olan 5000-7000 devir arasındaki hafif titreşimi daha da arttırıyordu. Koruma demirlerini çıkarınca motor kendine geldi titreşimi azaldı :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
_SpartacuS_ Güray benim motorun fotosu o :) İlk aldığım zamanki hali. Şimdi sadece koruma demirleri yok ve elcikleri orjinal halinde kullanıyorum.

Ağabey biliyorum senin motor olduğunu :) Eski sayfaları okuyordum böle hoşuma gitti bi sevesim geldi senin motoru :D paylaşım dedim. Telif Hakkımı istiyon :p
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ağabey biliyorum senin motor olduğunu :) Eski sayfaları okuyordum böle hoşuma gitti bi sevesim geldi senin motoru :D paylaşım dedim. Telif Hakkımı istiyon :p

Ne telif hakkı canım, feda olsun tüm fotolar :) Sevesin geldiyse getireyim motoru beraber sevelim senin motorla birlikte :)

Bu arada aklımda hep sana sorucam sorucam unutuyorum. Sanırım senkron ayarını yapmışsın motoruna nasıl becerdin o işi yahu :) Bir de fark hissettin mi sonrasında?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Sabit hocam koruma demiri güzeldi bende beğeniyordum ama koruma orjinal olmadığı için (zaten orjinali yok sanırım) var olan 5000-7000 devir arasındaki hafif titreşimi daha da arttırıyordu. Koruma demirlerini çıkarınca motor kendine geldi titreşimi azaldı :)

Valla ben takılırım oyle seylere ya ses zırıltı etmeyecek motor uyuz olurum yoksa :D
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Valla ben takılırım oyle seylere ya ses zırıltı etmeyecek motor uyuz olurum yoksa :D

Aynı takıntı bende de var. Mesela navigasyon aletinin motora bağlantısı navigasyon takılı olmadığı zaman zırıl zırıl ses yapıyor. Bende mecbruren her kullanımdan sonra bağlantı aparatını da söküyorum yoksa sinir eder beni.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Al benden de o kadar bu ara zincir hışırdıyor ömrü bitti sanırım koparıp atasım geliyor valla :)
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Al benden de o kadar bu ara zincir hışırdıyor ömrü bitti sanırım koparıp atasım geliyor valla :)

zinciri yaklaşık 11.000 km'de değiştirmek zorunda kaldım. motorla gelen zincir çok dandik ve sürekli uzuyordu. neredeyse haftada bir gerdirmek zorunda kalıyordum. en sonunda baklaların kıvrılma kabiliyeti zincir bütününde homojenlik göstermediği için değiştirmek zorunda kaldım. haliyle ön ve arka dişli de değişti. hatırladığın kadarıyla did x2 ring'e 180, ön dişliye 30, arka dişliye 75 TL verdim (orj. s&t dişlileri). gerçi sökünce dişlilerin iyi durumda olduğunu gördük değişmelerine çokta gerek yoktu. yeni zincirle gerdirme ihtiyacı bir kaç bin kilometrede bire düştü.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selam arkadaşlar Pazar günü akşam sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Bahanelerinizi bir tarafa bırakın ve gelin tanışalım :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
ninja, cbr, hyosung ile 250cc kardeşliği :flower:
iyi düşünülmüş, güzel bir etkinliğe benziyor.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zinciri yaklaşık 11.000 km'de değiştirmek zorunda kaldım. motorla gelen zincir çok dandik ve sürekli uzuyordu. neredeyse haftada bir gerdirmek zorunda kalıyordum. en sonunda baklaların kıvrılma kabiliyeti zincir bütününde homojenlik göstermediği için değiştirmek zorunda kaldım. haliyle ön ve arka dişli de değişti. hatırladığın kadarıyla did x2 ring'e 180, ön dişliye 30, arka dişliye 75 TL verdim (orj. s&t dişlileri). gerçi sökünce dişlilerin iyi durumda olduğunu gördük değişmelerine çokta gerek yoktu. yeni zincirle gerdirme ihtiyacı bir kaç bin kilometrede bire düştü.

Bundan benimde ihtiyacım var işte dişli iyi durumda ama zincir bittik adam olmaz gecen full temizledim ama cok bir fonksiyonu olmadı...

Selam arkadaşlar Pazar günü akşam sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.
http://www.motojektif.com/etkinlik/6/Cbr250-Turkiye-Bulusmasi-2/
Bahanelerinizi bir tarafa bırakın ve gelin tanışalım :)

Pazar ailele olcam aksi durumda orda olmayı cok istersim çok güzel düşünülmüş bir olay tebrikler...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Ne telif hakkı canım, feda olsun tüm fotolar :) Sevesin geldiyse getireyim motoru beraber sevelim senin motorla birlikte :)

Bu arada aklımda hep sana sorucam sorucam unutuyorum. Sanırım senkron ayarını yapmışsın motoruna nasıl becerdin o işi yahu :) Bir de fark hissettin mi sonrasında?

Yaptım Ağabey kendi imkanlarım dahilinde. Şimdi motosiklet soğukken çalıştırıyordum ön ve arka egsoz çıkışlarını parmağımla tutup ısılarına bakıyordum arka daha çabuk ısınıyordu. İnternette izlediğim Senkron ayarı ile ilgili konulardan fikir üreterek ölçüm cihazı yaptım Bağladım Karburatörden senkron ayarı yaptım motosikletin sesi değişti yani daha seri çalışıyor soğukken çalıştırdığımda egsoz ısıları birbirine çok yakın ısınıyor çok az bi fark belki vardır. Ama devir aynı rolantiyle hiç oynamadım yani. Önümüzdeki hafta Gececiyim 22.00 dan sonra çalışıyorum nasılsa yeride biliyorsun buyur gel senin kine de bakalım hem görüşmüş olur hemde çay çorba içeriz :)

217879_10151134439140816_1338386659_n.jpg
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Eyvallah Güray sağolasın. İmkanım olursa gelirim elbette. Yalnız ben bu senkron ayarına biraz kafayı takmışken bir kaç usta ile görüştüm. Bir tanesi tek başına senkron ayarı yapılmaz, hava filtresi, buji felan değiştirilir, ona göre senkron ayarı yapılır felan demişti. Gerçi bana çok akla yatkın gelmedi ustanın bu dedikleri. Yani tabi değiştirilip yapılırsa daha iyi olabilir ama filtre ve buji değiştirilmeden niye yapılmasın ki.

Forumun önceki sayfalarında Engin isimli bir arkadaş senkron ayarı yapıldıktan sonra titreşimde gözle görülür bir azalma oldu demişti. Bende pimpirikliyim şu titreşim konusunda :) eğer azaltacaksa dakika durmam yaptırırım senkron ayarı denen zımbırtıyı :)

Senin motorda yakıyor bu arada, tam anlamıyla naked hani :cat:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Eyvallah ağabey saolasın :) Buji hava filteresi değiştirilip yapılsa muhakkak daha iyi olur elbette. Ama imkanlar belli. Ben denemek için yaptım. Ama titreşmde azaldı hafiften. İstersen kendin yaptırt. İstersen burda beraber buji hava filtreni değiştirip biz yapalım. Ararsın detaylı konuşuruz Telde geleceğin zaman.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Tamamdır Güray sağolasın. Gelebilirsem ararım zaten önceden. Şu güzelim Garipçe ve çevresini 3.köprü yüzünden kirletmeden doya doya gezmek lazım tekrardan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst