Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
13.10.2012 Tarihli izinlerimiz onaylandı Chronix , UNdocab ve RuzgarSA birlikte bir aladağlar sonrasında da Ege ve akdeniz Gezisi yapaca yol üzeri arkadaşlarla kısmet olursa birer cay iceriz belki Güzelgah daha kesin degil ama Adana ya yolumuz düşerse Bora abi seni rahatsız ederiz ;)
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
13
hyosung?

iyi geceler beyler. kısmetse 2 3 aya ehliyetim elimde olucak ehliyeti aldıktan sonra gt 250r almayı düşünüyorum. tabi başlangıç olucak. ama hyosunga hondaya güvendiğim gibi güvenemiyorum. başka sitelerde de araştırma yaptım ama emin olmak istiyorum. motorun kontrolü kalkışı yedek parçaları max. hızı nasıldır? yedek parçadan çok benim için kontrolü önemli frenleri vs.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
iyi geceler beyler. kısmetse 2 3 aya ehliyetim elimde olucak ehliyeti aldıktan sonra gt 250r almayı düşünüyorum. tabi başlangıç olucak. ama hyosunga hondaya güvendiğim gibi güvenemiyorum. başka sitelerde de araştırma yaptım ama emin olmak istiyorum. motorun kontrolü kalkışı yedek parçaları max. hızı nasıldır? yedek parçadan çok benim için kontrolü önemli frenleri vs.

Başlangıç için yanlış bir tercih olur. Sebebi ise oturuş pozisyonu. Bence ilk etapta daha rahat edeceğiniz motosikletlere yönelmeniz daha mantıklı olacaktır. Örneğin cbr 125, cbf 150 gibi. Gerisi gelir zaten. :)
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
motor kullanmak adamına göre değişir bende başlangıç olarak gt250r ile başlamıştım ama pek zorlanmadım sürüşlerde
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
202
iyi geceler... :)

emsallerine göre sıra dışı bir araç. tavsiye asla ve asla edilmeyen , sıkıntılıdır. Kullananlar daha iyi bilir. Performans olarak güçlü ve freni olmayan bir makina :) kafası dönmek isteyince kuyruğu izin vermeyen ve her şekilde ileri ama hiç dur'u olamayn bir araç.. İlk motorun olucaksa gir bir bak derim dilersen... http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107613-baslanbic-moturu-olarak-ve-kalite-icin-neden-cbr250r-iste-cevabi-sizlerle.html:thumleft::thumleft::thumleft:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
271
gt250r tek başına ön frene asılırsanız kolay durmaz o yüzden arka frenle birlikte dengeli kullanmak gerek
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
Bence CC yükseltmekte acele etme.. İlk motor kullanmayı Honda Cbr125de öğrendim Snra kendime Skygo SG125 almıştım (Allah düşmanımın basına vermesin o motordan:) ) Sonra Mondial 150 zat, Derbi Gpr 125 derken bu aralar kuzenimde olan 600 rr 'ı kullanıyorum fakat kendimi bu büyük makineye tam olarak hazır hissetmiyorum. O yüzdende hala Gt250 almayı düşünüyorum..
Velhasılkelam demem şu ki: Cüssesini kaldırabileceğin, yedek parça yönünden(hem ekonomik hem bulunabilen) sıkıntı cekmiyeceğin bi motor almalısın kendine.. Racing seviyosan ve kendine güvenebiliyorsan GT250 görünüş ve performans yönünden bence cok iyi.. He frenlemeyi felanda zamanla öğrenirsin die düşnüyorum. Cünkü ABS olmayan bi motorda kızaklama olayı cok yüksek :wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Sirf Hyosung donmuyor diyenler icin bir video cekicem bidaha motosikleti kullanmadan ezberden kimse konusmasin diye. Frende tutmuyor arka tekere ayagimizin tabanini surtuyoruz.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar.

* 2.'nci el,
* temiz,
* renk olarak Sarı veya Siyah;
* km'si 20.000'den aşağı olan

Hyosung GT-250 Naked(Comet) arıyorum.


Bilgilenenler ilgilenirlerse, memnun olurum. :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu ara o koşullarda Comet bulmak zor yinede sansın acık olsun umarım istedigin gibi bulurusun ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

bizim motor olmasada fikir verir isteyenlere belki ;)

[YT]PsTUx_XZJlE&feature[/YT]
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
7
Vallahi bakıyoruz artık.

Ankara'dan MotoAnkara ve Redline Motor'u duyan var mı? Ya bu şirketler ile alışveriş yapan?

Bu ara o koşullarda Comet bulmak zor yinede sansın acık olsun umarım istedigin gibi bulurusun ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

bizim motor olmasada fikir verir isteyenlere belki ;)

[YT]PsTUx_XZJlE&feature[/YT]
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Spn ölcümümde 3,76 lt /100 km de yaktı şimdide hava filtresini değiştim bakalım yakıtı nasil etkiliycek son hızda bir degişiklik olmadı ama iki kişi biraz gaz verdim cok takmadı :D tek demek lazım.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Spn ölcümümde 3,76 lt /100 km de yaktı şimdide hava filtresini değiştim bakalım yakıtı nasil etkiliycek son hızda bir degişiklik olmadı ama iki kişi biraz gaz verdim cok takmadı :D tek demek lazım.
Tek ihtimal veriyorum.
Lütfen aşağıdaki yorumları evde tekbaşınıza denemeyin :))

Teory denemesi 1)

İvme Nedir : Birim zamandaki hız değişimine ivme denir.Sabit hızda ivme 0 dır. Yani sabit 150 ile giderseniz size uygulanan ivme =0.Çünkü 1dk önce hız 150 1dk sonra 150. değişim = 0

Cisimlerin en çok yerçekimine, giderken durmaya karşı gelmesi gibi dururken de hareketlenmeye karşı kuvvet uygular.Bizim duruyorken aniden hızlanan motosiklette yaşadığımız his ivmedir. halbuki sabit 120 ile giderken hiçbirşey hissetmeyiz. Sebebi ivme yok.

Teori geliştirme :
Gaz kolunu sabitleyip o şekilde gitmiyorsun. Gazı açıp belirli hıza geldiğinde yavaştan kapatıyor sonra çok yavaşlayınca tekrar gazı veriyorsun.
Bu kullanım şekli bütün motorlu araçlara çok yaktırır. Çünkü kütle olarak sürücü ve motosiklet verilen gaz tepkisine karşılık gitmeye karşı koyar motosiklet bu 2 yükü tabir yerindeyse sürükleyerek taşır.

Bu sebeplerden ötürü şehir içinde çok yakılır, şehirler arasında az yakılır(devir sabit tutulacağı varsayılır)
Sürücü sürekli gaz kolu ile oynarsa maksimum yakıtı yakar.

Saygılarımla,
Cevat Çokbilmiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst