Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
zaten ducatiden esinlenerek bu şekilde bir tasarım düşündüm.ya arkadaş şu fotoğrafı niye koydun sen :pr: arkadaşlarıma bile izin vermiyorum streetfighter dan bahsetmeyeceksiniz.diye.. beni egzost araştırayım ..
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ahah kolay gelsin :) bu arada naptın çanta işini? ben sahibindende bugün bi tane buldum aldım yarın gelicek takıcam. yani takabilirim diye ümit ediyorum en azından
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
vakit bulamadım. arada arkadaş kazığıda yedim durdum. bkz Undocab. bu arada ne aldın nerden aldın kaça aldın.?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
çok para be hacı, 200 300 zaten topcase için harcıyoruz bi de şu demir parçasına 80 100 TL istiyorlar.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
bence de öyle ama daha ucuza da gidip koşuşturmak gerekiyo. verdim rahatladım anlıycağın :)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
selam arkadaşlar,
Yeni motor almayı planlıyorum kısa zamanda. Sıfır TVS Apache felan düşünüyordum. Şimdi de Hyosung GT250 Naked ler hoşuma gitmeye başladı.
TVS den de kaliteli olduğunu düşünüyorum.
Konuyu baştan sona okuyamadım malesef. Bir kaç sorum olucak.

Konfor nasıl? Uzun yol yorar mı? Artçı için nasıl? Kalite olarak hiç bilgim olmayan bir marka kalitesi nasıl? Bu arada 2.El düşünüyorum.
Örneğin bu motor KM MODEL ve FİYAT olarak iyi gibi. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...10-model-temiz-sorunsuz-gt-250-70852576/detay
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.

2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin

3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.

4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.

5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.

2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin

3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.

4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.

5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.

1-çok ince bir rölanti ayarı yaptırırsan sorun çözülür. çünkü haddinden fazla rölantiyi yükseltirsen bu sefer motor boş ta 3000 devirler de çalışıyor..bende de aynı sorun var ama alıştığım için çok dert etmiyorum..

2.subap vurması değil, egzantrik zinciri vuruyordur. bu da genelde motorun yağsız kalmasından kaynaklı oluyor.ya gergi ile zinciri gerdireceksin (genelde gergi ile düzelmiyor) yine de şansını dene. ya da zincir ve gergi değişecek.. (200 tl masrafı var)

3.ne takılı bilmiyorum ama dediğin gibi ise bir an önce o egzosttan kurtul..

4.en son mesajlarda geçmiş, satın alacağın demir ile yaptıracağın demir maliyetinde çok fark yok ama zaman kaybı var. yani vereceğin 20 30 tl fazla para ile zaman satın almış oluyorsun.. internetten araştırıp bulursan onlardan almanı öneririm.

5.bu çok zor bir soru. hep tavsiye üzerine gittiğim yerlerden hüsranla ayrıldım..yapılan hizmete karşılık istenilen ücrette pazarlık yapsanda aynı .. al paranı ver hakkını desen de aynı..şimdi şansımı C&C motor ile deneyeceğim tabi hala duruyorsa. o da hüsran yaratırsa daha ne diyeyim abi..

orjinal egzosun çok ağırlığı ve boyutu nedeniyle çift egzos yap ama orjinal egzos kullanma derim.Ağırlık dengesini bozabilir ve çok kaba duracağını düşünüyorum onun yerine performans egzos olarak satılan içi boş metal borulardandaha kısa (10cm) olsa daha iyi durur bence.

hocam, şimdi o şekilde yapıpta nasıl sonuçlar alırım bilmiyorum açıkçası yakıtta zarar ettirecek birşey yapmak istemiyorum.. zaten çift egzost yaparsam ağızlarını 2-3 mm kadar kapatmayı düşünüyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

Yardımlarınız için teşekkürler.
Bu arada motosikletim 2006 model.

Ne taraftasın bilmiyorum ama Emirgan boyacıköy'de Süleyman abi (ilbantekin) var. dükkanın ismi scooterist. vespa, gilera vs. servisi ama bunlar aldatmasın. ben arkadaş tavsiyesiyle gittim. bölgede tanınan saygı duyulan bi motorcudur (sadece usta değil yani). ben al abi eti senin kemiği benim dedim, bana çok daha lezzetli bi şekilde geri verdi :) fiyat konusunda başka yere gitmediğim için yorum yapamam ama işinin ehli olduğu kesin.
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
40
Arkadaşlar GT 250 naked kullananlar motoru tavsiye ederlermi? ne gibi kötü yanları iyi yanları var? yakıt tüketimi nasıl? düşüncem 2012 cbr 125r almayı düşünüyordum gelen zamdan sonra 7000 tl motora veremiceğim için sahibinden.com da denk geldi motor gözüme çok güzel göründü. 5000 tl birikmiş param var. izmirde hoşuma giden gt 250 nakedler oldu fiyatlarıda gayet makul. mart ayı gibi hava ısındığında almak için gidicem tabiki aklıma yatarsa bu konuda sizin fikirlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba @sinanaydogan

Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.

2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.

Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
40
Merhaba @sinanaydogan

Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.

2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.

Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.

evet bende onu düşündüğümden havalar ısınmadan almayı düşünüyorum. benim yüksek modelli olması önemli değil 1.5 senelik kullanıcam başlangıç motoru olarak ondan sonra fz6,er6n yada cb600f gibi birşey alasım var. bi tane antalyada buldum motorun kmsi 26000 de depoda bi çöküklük var o önemli değil düzeltilip boyatılabilir başkada birşeyi yok motor 2006 model güzel gibi görünüyor. fiyatıda 3500 tl yazmış. daha aşa alınır mı bilmem ama 1, 1.5 senelik kullanacağım için 5000 tl gibi fiyatlar vermek istemiyorum.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar Selam

Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.

* Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
* Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
*Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?

Saygılar Teşekkürler
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Arkadaşlar Selam

Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.

* Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
* Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
*Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?

Saygılar Teşekkürler
1-2008 yılının ilk yarı gelen modelleri karbüratörlü 2yarı gelen modelleri enjeksiyonlu yani 2008 yılında 2türlüsüde var 2008in 2yarısından bugune kadar olanlar enjeksiyonlu öncesi karbüratörlü anlıycanız 2-işte o bahsettiniz 2008üretimlerinde analog olanlar karbüratörlü dijital olanlar enjeksiyonlu olması gerekir 3-kasinski brezilyada satılan ismi yani ülkemizda stkanuni var brezilyanın stkanuni side kazanski :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Teşekkür ederim ancak şöyle birşey var 2010 model olup anagol göstergeye sahip olan motorlarda var ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst