Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
merhaba... arkadaşlar bişey soracağım. nakit sorunsalımı hallettikten sonra bu modeli nasipse 3 ay içinde almayı düşünüyorum (tabi beğeneceğim bir makine bulursam)
forumu üşenmedim baştan aşağı okudum. evet yanlış okumadınız, baştan aşağı okudum :cherry:
yalnız kimse s&t ve hyo arasındaki farktan bahsetmemiş...
S&T'nin gösterge panelinin çabuk arıza yapabildiği, bazı parçalarının daha dandik olduğu ve depo boyasının kusurlu olduğundan bahsedilmiş. ayrıca biraz daha fazla titriyormuş ve yakıt daha azmış...
hyo da ise çok nadiren devir saçmalaması yapabiliyormuş ancak düzenli bakımla giderebilmek mümkünmüş... ikinci elde uyanık olmak gerekliymiş ve şans işiymiş:)

bunlar benim çıkarttığım sonuçlar.
1.varmı ekleme yapacak olan?
2.s&t önerir misiniz?
3.ayrıca s&t'nin parçaları pahalı deniyor. e-bay ya da bağımsız başka bir site yok mu hyo'nunki gibi?
4.alacağım makinede az çok nelere bakacağımı biliyorum. ancak yine de hatırlatmak istedikleriniz olursa memnuniyetle okurum... esirgemeyin bildiklerinizi :rendeer:

hyosungsource.com'u her açmaya kalktığımda avast trojan uyarısı veriyor... güvenilir olduğu söylenmiş ama içime kurt düştü? sürekli internet alışverişi yapan biriyim o yüzden bilgisayarımın temizliğinden eminim. sitede bi kıllık var sanırım?!!
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba... arkadaşlar bişey soracağım. nakit sorunsalımı hallettikten sonra bu modeli nasipse 3 ay içinde almayı düşünüyorum (tabi beğeneceğim bir makine bulursam)
forumu üşenmedim baştan aşağı okudum. evet yanlış okumadınız, baştan aşağı okudum :cherry:
yalnız kimse s&t ve hyo arasındaki farktan bahsetmemiş...
S&T'nin gösterge panelinin çabuk arıza yapabildiği, bazı parçalarının daha dandik olduğu ve depo boyasının kusurlu olduğundan bahsedilmiş. ayrıca biraz daha fazla titriyormuş ve yakıt daha azmış...
hyo da ise çok nadiren devir saçmalaması yapabiliyormuş ancak düzenli bakımla giderebilmek mümkünmüş... ikinci elde uyanık olmak gerekliymiş ve şans işiymiş:)

bunlar benim çıkarttığım sonuçlar.
1.varmı ekleme yapacak olan?
2.s&t önerir misiniz?
3.ayrıca s&t'nin parçaları pahalı deniyor. e-bay ya da bağımsız başka bir site yok mu hyo'nunki gibi?
4.alacağım makinede az çok nelere bakacağımı biliyorum. ancak yine de hatırlatmak istedikleriniz olursa memnuniyetle okurum... esirgemeyin bildiklerinizi :rendeer:

hyosungsource.com'u her açmaya kalktığımda avast trojan uyarısı veriyor... güvenilir olduğu söylenmiş ama içime kurt düştü? sürekli internet alışverişi yapan biriyim o yüzden bilgisayarımın temizliğinden eminim. sitede bi kıllık var sanırım?!!
usta bu duydukların gerçekle alakası olmıyan şeyler st neyse hyo o sen şimdi diyelim senin altında ybr var sen etiketini söküp özgür etiketini yapıstırdın şimdi senin özgür adlı motorunla ybr arasındaki fark kadar bunlar arasında kalite farkı var + ları stler enjeksiyonlu devir kesicili daha modern gösterge paneline sahipler 2007 filan olan hyosunglarda devir göstergesinde kibrit çöpü gibi gösterge oku var çok kaba bunlar breziyada kazanski gibi bi marka adında satılıyor ama motor bloğuna eğil bak hepsinde hyosung amblemi var daha dikkatli bakarsan nerdeyse iç aksamdaki çoğu parçada ya st yada hyosung yazıyor o kanuni sadece etiket geriside kanuni yüzünden yaklasılan ön yargılar ve bunun yarattığı hurafeler inşallah anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir :) he bu arada depo boyası kusurlu değil olay şu bu k.bakmayın şerefsiz kanuni motoru gümrükten çektikten sonra hyosung etiketlerini söküp anlaşmalı olduğu boyama şirketinemi diyim artık motorların deposunu boyattırıyor üstüne st kanuni etiketlerini yapıstırıp vernikliyor o boya pürüzleri gibi sorunlar bundan kaynaklanıyor olay bu
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
usta bu duydukların gerçekle alakası olmıyan şeyler st neyse hyo o sen şimdi diyelim senin altında ybr var sen etiketini söküp özgür etiketini yapıstırdın şimdi senin özgür adlı motorunla ybr arasındaki fark kadar bunlar arasında kalite farkı var + ları stler enjeksiyonlu devir kesicili daha modern gösterge paneline sahipler 2007 filan olan hyosunglarda devir göstergesinde kibrit çöpü gibi gösterge oku var çok kaba bunlar breziyada kazanski gibi bi marka adında satılıyor ama motor bloğuna eğil bak hepsinde hyosung amblemi var daha dikkatli bakarsan nerdeyse iç aksamdaki çoğu parçada ya st yada hyosung yazıyor o kanuni sadece etiket geriside kanuni yüzünden yaklasılan ön yargılar ve bunun yarattığı hurafeler inşallah anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir :)

ya bu söylediklerinin farkındayım ben. ama aynı parti mallar olmadıkları için ve çok rivayet olduğu için malesef insan şüpheleniyor. onu da geçtim motorun distribitörü kuralkan olunca... iş daha çok değişiyor çünkü MZ markasına neler yaptılar biliyosun...
benim asıl merak ettiğim konu s&t lerde kuralkan haricinde sağlam bi kaynak var mıdır hyosungsource.com gibi?
bildiği kadarıyla sourlarıma cevap verebilir misin? motorun hayırlı olsun bu arada :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya bu söylediklerinin farkındayım ben. ama aynı parti mallar olmadıkları için ve çok rivayet olduğu için malesef insan şüpheleniyor. onu da geçtim motorun distribitörü kuralkan olunca... iş daha çok değişiyor çünkü MZ markasına neler yaptılar biliyosun...
benim asıl merak ettiğim konu s&t lerde kuralkan haricinde sağlam bi kaynak var mıdır hyosungsource.com gibi?
bildiği kadarıyla sourlarıma cevap verebilir misin? motorun hayırlı olsun bu arada :)
http://www.hisntmotors.com/ şöle bi kaynak var ama ne kadar yardımcı olur bilmem sağ üstte ingilizce seceneği var ama sunu söliyebilirimki 2.el alıcaksanız yani cevremdede cok bu motoru kullanan arkadasım var memlun olmıyan yok ole söliyim biz resmen 10hyocu falanız 2 si hariç gerisinin hepsi s&t hiç biride motorundan şikayetçi değil birbirlerine nazaran kalite yönünden olsun veya başka yönden Felon la fialn özel msj atsanız o belki sizi biraz daha aydınlatır oda benim bahsettiğim grupta :D
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Tekrar selamlar ve iyi seneler,

Her ne kadar çok istemesem de bi mekana gittiğimde kask-mont taşımaktan bıktığım için topcase almaya karar verdim ama herkes biliyodur ki asıl problem çantayı almak değil, onu tutturcak demiri bulmak :) eski mesajlarda bi kaç tane gördüm ama tarihleri baya eski olduğundan güncel olmayabilceğini düşünüyorum.

Sahibinden.com'da bi tek yerde gördüm ama 150 tlye baya uyduruk bişey yapıyo. o kadar para verdikten sonra hyosungsource'dan orjinalini getirtirim ama amacım biraz daha uygun fiyatlı ve aşırı çirkin olmayan bişey bulmak.

Bu konu hakkında bilgisi olup yardım edebilcek olan var mı?
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
35
Arkadaşlar sıfır Ybr 125 veya cbf 150 alacaktım her ne kadar tiplerini sevmesemde sırf kaliteli marka oldukları için fakat hyosung gt 250 comet hoşuma gitti şimdi 2.el 2008-2009 model 15000 km de hyosung alsam mı diye düşünüyorum.tavsiye eder misiniz çok fazla sorun çıkartır mı herkes yedek parça felan filan diyor.Çok fazla bilgi kirliliği var ve bende bilen ve kullananlara danışmak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Tekrar selamlar ve iyi seneler,

Her ne kadar çok istemesem de bi mekana gittiğimde kask-mont taşımaktan bıktığım için topcase almaya karar verdim ama herkes biliyodur ki asıl problem çantayı almak değil, onu tutturcak demiri bulmak :) eski mesajlarda bi kaç tane gördüm ama tarihleri baya eski olduğundan güncel olmayabilceğini düşünüyorum.

Sahibinden.com'da bi tek yerde gördüm ama 150 tlye baya uyduruk bişey yapıyo. o kadar para verdikten sonra hyosungsource'dan orjinalini getirtirim ama amacım biraz daha uygun fiyatlı ve aşırı çirkin olmayan bişey bulmak.

Bu konu hakkında bilgisi olup yardım edebilcek olan var mı?

Ben de kappa k35 topcase aldım.. muhtemelen arka tutamağa bir ek yaparak topcase'i yerleştirmeyi düşünüyorum, bir kaç arama yaptım taşıma demiri için dediğin gibi gerçekten çok uyduruk ve çirkin bir görüntüye sahipler, yaptığım zaman resimli olarak örneği buraya atarım.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben de kappa k35 topcase aldım.. muhtemelen arka tutamağa bir ek yaparak topcase'i yerleştirmeyi düşünüyorum, bir kaç arama yaptım taşıma demiri için dediğin gibi gerçekten çok uyduruk ve çirkin bir görüntüye sahipler, yaptığım zaman resimli olarak örneği buraya atarım.

Çok mantıklı bir hareket. Bence de o tutamağa bişeyler ayarlasan kendin çıkarsın işin içinden. Acayip paralar istiyorlar o saçma demirlere. Üstelik kaynak felan yapıyolar şasiye bazıları, sevmiyorum... Benim RT de Allah dan hazrı metal kısım vardı, tam oturdu, mm ler ile takabildim aleti :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
süper olur. kendin mi yapıyosun o eki? yoksa bi yere mi yaptırcaksın?

tanıdık bir kaynakçı var onunla birlikte en uygun malzeme ile işlemi gerçekleştirmeyi düşünüyorum.. yaptığımız zaman kullanılan malzeme ve ölçüleri ile buraya yazarım. normal de tutamağı motorumda kullanmıyorum artçıların ona tutunup sürüşümü zorlamaması için, zaten görüntü olarak çok sevmiyorum .
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
tanıdık bir kaynakçı var onunla birlikte en uygun malzeme ile işlemi gerçekleştirmeyi düşünüyorum.. yaptığımız zaman kullanılan malzeme ve ölçüleri ile buraya yazarım. normal de tutamağı motorumda kullanmıyorum artçıların ona tutunup sürüşümü zorlamaması için, zaten görüntü olarak çok sevmiyorum .

anladım, bende o tutma yeri yok malesef. o yüzden senin yaptığın bana olmıycak galiba ama yine de bi görelim belki bi fikir verebilir.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ben de kappa k35 topcase aldım.. muhtemelen arka tutamağa bir ek yaparak topcase'i yerleştirmeyi düşünüyorum, bir kaç arama yaptım taşıma demiri için dediğin gibi gerçekten çok uyduruk ve çirkin bir görüntüye sahipler, yaptığım zaman resimli olarak örneği buraya atarım.

Sen cantayı aldın mı?
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
Arkadaşlar sıfır Ybr 125 veya cbf 150 alacaktım her ne kadar tiplerini sevmesemde sırf kaliteli marka oldukları için fakat hyosung gt 250 comet hoşuma gitti şimdi 2.el 2008-2009 model 15000 km de hyosung alsam mı diye düşünüyorum.tavsiye eder misiniz çok fazla sorun çıkartır mı herkes yedek parça felan filan diyor.Çok fazla bilgi kirliliği var ve bende bilen ve kullananlara danışmak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim...

ben 2006 20.000 km'de aldım. sadece balataları eskimişti onları değiştirdim 3 ay oldu yağmur çamur her gün kullanıyorum bi problem çıkmadı (sadece bi kere devirdiğim için biraz masraf çıktı o da motordan değil benden kaynaklı) temiz bulursan al derim.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
15
ARKADASLAR canta baglana aparatı araöaktan oldüm resmen ya cok kottu gorselli yada cok pahalı genelde ikisi beraber de oluyor Ben bulsam yan santa apratınıda beraber istiyorum nir cozüm bulan olursa bende ortak olmak isterim
http://www.fotoyukle.net/?di=7XDZ
fotgrafa bakın

---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 13:40 ----------

ARKADASLAR canta baglana aparatı araöaktan oldüm resmen ya cok kottu gorselli yada cok pahalı genelde ikisi beraber de oluyor Ben bulsam yan santa apratınıda beraber istiyorum nir cozüm bulan olursa bende ortak olmak isterim
http://www.fotoyukle.net/?di=7XDZ
fotgrafa bakın

2007Cometcarrier.jpg

GT125250650%20Carrier.png

GT250luggecarrier.jpg.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bikepics-2336570-800.jpg


şöyle bir egzost şekli özellikle cometlerde çok güzel duruyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
yok sevdim ben de ya. o işin şakası benim de çift egzoz fantazim var aslında, ama üst üste değil de çift tarafta. bu arada gösterdiğin street fighter'da var. alttaki üstteki biraz daha ilerde durunca daha güzel olmuş.

Ducati-848-Streetfighter-3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst