merhaba... arkadaşlar bişey soracağım. nakit sorunsalımı hallettikten sonra bu modeli nasipse 3 ay içinde almayı düşünüyorum (tabi beğeneceğim bir makine bulursam)
forumu üşenmedim baştan aşağı okudum. evet yanlış okumadınız, baştan aşağı okudum :cherry:
yalnız kimse s&t ve hyo arasındaki farktan bahsetmemiş...
S&T'nin gösterge panelinin çabuk arıza yapabildiği, bazı parçalarının daha dandik olduğu ve depo boyasının kusurlu olduğundan bahsedilmiş. ayrıca biraz daha fazla titriyormuş ve yakıt daha azmış...
hyo da ise çok nadiren devir saçmalaması yapabiliyormuş ancak düzenli bakımla giderebilmek mümkünmüş... ikinci elde uyanık olmak gerekliymiş ve şans işiymiş
bunlar benim çıkarttığım sonuçlar.
1.varmı ekleme yapacak olan?
2.s&t önerir misiniz?
3.ayrıca s&t'nin parçaları pahalı deniyor. e-bay ya da bağımsız başka bir site yok mu hyo'nunki gibi?
4.alacağım makinede az çok nelere bakacağımı biliyorum. ancak yine de hatırlatmak istedikleriniz olursa memnuniyetle okurum... esirgemeyin bildiklerinizi :rendeer:
hyosungsource.com'u her açmaya kalktığımda avast trojan uyarısı veriyor... güvenilir olduğu söylenmiş ama içime kurt düştü? sürekli internet alışverişi yapan biriyim o yüzden bilgisayarımın temizliğinden eminim. sitede bi kıllık var sanırım?!!