- Katılım
- 14 Kas 2011
- Mesajlar
- 185
http://p1.bikepics.com/2011/09/13/bikepics-2271601-full.jpg
sen üstte gtr'nin yanındakini mi bu hale getirdin?
http://p1.bikepics.com/2011/09/13/bikepics-2271601-full.jpg
sen üstte gtr'nin yanındakini mi bu hale getirdin?
http://p1.bikepics.com/2011/09/13/bikepics-2271601-full.jpg
sen üstte gtr'nin yanındakini mi bu hale getirdin?
evet hacı , far mondial 150 mct nin farı
Koyu olduğu için öyle gelmiş sana motor bloğunda herhangi birşey yok.zevk meselesi tabi de, yazık etmişsin benceözellikle o mat siyah hali çok güzel duruyo. bi de motor kapağını da boyadın galiba di mi? söktün mü onu boyamak için?
1- Aranızda yeni tipini kullanan oldu mu? Farkları neler?
**2011 gt250r kullanan arkadaşlara sorabilirsin.o far ile kimsenin kolay kolay o modeli alacağını sanmıyorum onu alacağıma R modelini alır granajlarını söker satar yerine daha hoş duran far takarım hemde ön frenlerim çift disk olmuş olur.
hocam bu bir zevk meselesi sonuçta ben beğeniyorum ama herkes beğenir diye bir iddaam yok. sen nasıl böyle bir genelleme yapıyosun sadece sen beğenmedin diye kimse almayacak mı? sizin vaktiniz ve paranız biraz fazla galiba 2 motor arasında 1000 lira fark var neredeyse(st kanuni 0 fiyatlarını baz alıyorum) neden racing motor alıp nakeda çevirelim grenajları sök satmaya çalış yeni far al onu monte et gidonu yükselt fren hortumları kısa geldi yenisini al gaz teli yetmedi gaz teli al. bunlar ciddi anlamda vakit alacak şeyler 2ciside satarken motorun direk kazalı muamelesi görecek grenajlara noldu acaba die herkesin aklında soru işareti kalacak...vs niçin böle bişey yapmak mantıklı geldi size anlamadım?
yok forumu takip ediyorum okuyorum beğenenlerin olduğunuda biliyorum ama onları alıntı yapıp buraya yazmaya üşeniyorum. senin yaptığın farda gayet başarılıydı buda başarılı bence satılacaktırda. neyse para konusunda zarar etmeyebilirsin doğru ama ben ilk etapta verilecek olan nakit için söylemiştim diğer kısımlarda vakit gerektirecek uğraştıracak işler. Sonuçta bu iş zevk işi sana kalmış bişey ben sadece kimse almaz dediğin için söylemiştimöncelikle ben kendi fikrimi söyledim, ayrıca bu değişik far modelinin haberi çıktığı andan itibaren olan sayfaları okursan güzel demiş bir insan göremezsin.hem demişsin ki 1000 tl fark var nerdeyse. ee granajları komple satsan 1500 tl far tek başına 400 tl yapar sana 2000 tl ,hadi far gidon ve kablolar sıkıntı yapar diyorsun ki yapmıyor onların maliyesi sana max 300 tl , hatırlatmak isterim cometlerin ön freni tek disk çift disk yaptırmaya kalksan ortalama 1000 tl o tutar . neden yaptırayım deme benim imkanım olsa şimdi yaptırırm git bir çift diskli gtr'ın fren tutuşunu gör bir de cometin..ve kanunin hyosungu aldığı günden beri bir çok insan bilmediği şeyi söyleyeyim. depolarınız orjinal fabrika da yapılmış boya ile kaplı değil.. üzerlerinde hyosung yazdığı için kanuni kendine yakın bir boyacıda anlaşıp depoları tekrar boyatıyor ve sen motoru satmaya niyetlendiğinde depon boyanmış muamelesi görüceksin bilmem anlatabildim mi ? nerden biliyorsun deme hem bunu kendi bayii söylüyor hem de bir kere satmaya niyetlendiğimde depon boyamış dediler ki ilk kullanıcısıyım ve depom filan da boyanmadı. bu yüzden bu şekilde bir mantık kurabiliyorum.. son kez tekrar edeyim zevk meselesi tabi...
ammmaaa bi yanlışın var;
o da kimsenin bilmediği şu şey bilmiyoruz çünkü öle bişey yokbir kere hyosungu kanuni almadı
2007 yılında hyosung'u s&t motor satın aldı ama hyosung adı ile devam etti çünkü hyosung köklü bi markaydı. ama ülkelere göre bazılarında hyosung bazılarında s&t motor brezilyada da kasinski adı ile satılmakta türkiyede de global motorla sıkıntı olunca distribütorlüğü kanuni aldı ama global motor hyosung adının telifini satın altığı için stkanuni oldu bunlar bilinen kısımdı zaten
bilinmeyen kısım ise bu motorlar türkiyeye gönderilirken senin söylediğin gibi hyosung adı ile gönderilmiyor. http://www.hisntmotors.com/ s&t motorun resmi sitesidir. burdaki fotolara bakarsanız ülkemize gelen motorların üzerindeki yazan s&t ile birebir aynı olduğunu açık bi şekilde görürsünüz yani bu motorlar ülkemize s&t olarak gönderiliyor hyosung değil burada kanuni st yazısının altına kendi ismini yapıştırıp koruyucu vernik atıyor üstüne o kadar. (site kore dilindedir ingilizceye çevirirseniz hyosung america sitesine döner hyosung olarak görürsünüz explorerla daha verimli çalışıyor.) ammmaaaaa kesinlikle seni yalanlamak istemiyorum...(bu ülkede ford tan 0 araba alıp boyalı çıkanlar oldu) senin başına gelen durum içinde düşündüğüm şu motorun kaç model bilmiyorum fakat bu kanuni distribütorlüğü ilk satın aldığı yıllarda global motordaki ve bayilerdeki motorları toplayıp st kanuniye çevirmiş olabilir bu da benim tahminim. ama şu anda durum böyle değil
saygılar
MERHABA COMET KULLANICILARI, SİZE Bİ SORUM OLACAK.arkadaşlar belki önceden bu soruma çoğu kez cevap vermişsinizdir, ama bakamadım. sorum şu ; 2008 model hyosung'ların enjeksiyonlu ve enjeksiyonsuz olanları mevcut.peki biz motorun enjeksiyonsuz olup olmadığını nasıl anlarız.dıştan görünümde herhangi bir değişiklik varmıdır.cevaplarınız için teşekkürler...
benim motorum 2010 enjeksiyonlu modeli hadi benim ki öyle oldu , peki daha 2011 model efi enjeksiyonlu modelinde de aynı şeyin yaşanmasıda bir raslantımıdır ? ki motoru alacağımız gün daha yeni gelmişti bu motorlar ve 2 adet beyaz vardı ve arkadaşa dediğim şu oldu, olm bak bu iki motorunda depoların renk tonu granajlarınkinden daha farklı..şimdi diyeceksin ki plastik parça ile metal parça üzerinde ki renk farklı olur , o zaman arkadaşımda aynı şeyi söyledi ve talihsiz bir kazadan sonra motoru boyatmak istediğinde deponun kanuni tarafından tekrar boyatıldığını öğrendik. bununda mantıklı bir açıklaması vardır herhalde değil mi ?
ama ben 2008'in sonuna doğru üretilen hyosung'ların bazılarının enjeksiyonlu olduğunu duydum.bildiğim kadarıyla 2008 s&t yok.bilmem ne kadar doğru...(belki gördüklerim s&t kanuni yazısını söküp hyosung yazdırmışlardır.zira dijital göstergeli hyosung'a çok rastladım)Benim bildiğim üzerinde Hyosung yazan ve anolog göstergeli olan modeller karbüratörlü. Enjeksiyonlu modeller S&T adı altında geldi ve dijital göstergeye sahip diye biliyorum. Hyosung yazıp anolog göstergeli enjeksiyonlu bir tür yok yani benim hatırladığım kadarıyla. O yüzden ayırması çok kolay...
ilk resimdeki motoru yakından gördüm motor 100.000km değil 150-170bin km arası reflektiye olmus ordaki servis ustası bu motoru gösterip iyi bakarsanız çok rahat sizde bu kmleri görebilrsiniz diyordu kurye motoru kendileriaslında ayırt edemediğimolay şu 2 motorun ikisininde enjeksiyonlu olup olmama ihtimali :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-2-el-gt250-naked-enjeksiyonlu-65714545/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-250-lik-hyosung-57776336/detay
üst linkteki yazmış enjeksiyonlu ama 100000km'de mübarek :cyclopsan![]()
yok hayır 2008 modellerde enjeksiyon var fakat farklı bi enjeksiyon dağa basit galiba 2009 - 2010 modellerde gösterge beyaz 2011 lerdede beyaz ama ayriyeten devir göstergesinin içine efı yazmışlargöstergede efı lambası varsa enjeksiyonludur. bir de sanırım enjeksiyonlularda devir göstergesi beyaz zeminli.
benim motorum 2010 enjeksiyonlu modeli hadi benim ki öyle oldu , peki daha 2011 model efi enjeksiyonlu modelinde de aynı şeyin yaşanmasıda bir raslantımıdır ? ki motoru alacağımız gün daha yeni gelmişti bu motorlar ve 2 adet beyaz vardı ve arkadaşa dediğim şu oldu, olm bak bu iki motorunda depoların renk tonu granajlarınkinden daha farklı..şimdi diyeceksin ki plastik parça ile metal parça üzerinde ki renk farklı olur , o zaman arkadaşımda aynı şeyi söyledi ve talihsiz bir kazadan sonra motoru boyatmak istediğinde deponun kanuni tarafından tekrar boyatıldığını öğrendik. bununda mantıklı bir açıklaması vardır herhalde değil mi ?
yani bu adamlar milyarlık anlaşmalar yapıyorlar distributörlük alıyorlar ama türkiye'ye gönderilecek modellerin stickersız gönderilmesini istemiyorlar böylemi oluyo sizce bu anlaşmalar ? bu kadar basitmi kanuninin müdürü "boşver benim eniştenin tanıdık boyacısı var orda yaptırırız " mı diyoYani kaç senedir bunu kimse farketmedi mi böyle birşey yapmak kolay mı bu kadar bu ahlaksızlıktan öte suçtur 0 diye satılan üründe boya olamaz siz bu kadar eminseniz gidin tüketici mahkemesine başvurun hatta bütün st kanuni kullananlar başvursun varsa böyle bişey motorlarınızı geri almak zorundalar parasını ya da yenisini vermek zorundalar. Sizce yıllardır bu işin içinde olan bi firma böyle salakça bi hata yapar mı?Kusura bakmayın bu da bana mantıklı gelmiyor.
Peki bu konuyu st kanuniyi arayıp sorundan bahsedince aldığınız bayimizle görüşün, diyorum ki bayi iflas etti kapatmış. ve bana verilen cevap malesef üzgünüz bu konuda yardımcı olamayacağız. şu kafanda büyüttüğün koca kuralkanın yaptığı koca bir sorumsuzluğu değil de nedir ? ayrıca şunada bir yorum getirmeni rica ediyorum bu motorların genelinde depo stickerlarının üzerine cila ile kaplanması normal mi yani sticker yapıştırılıp depo komple cilanıyor ? st motorun böyle uygulama yapıp motoru o şekilde kuralkana gönderme ihtimali nedir.bence sıfır neden mi ? çünkü 2011 efi modelleri geldiğinde kağıthane de bulunan st bayisine soruyoruz, ne çabuk getirttiniz bu modelleri . yetkili cevaplıyor bu motorlar normalde almanya stoklarına hazırlanıp gönderilmiş ama stoklarında fazla olduğu için kuralkan st motors almanya distribütörlüğünden getirtiyor ve depolarında st kanuni stickerları var ..ne yani bu motorlar almanya ya st kanuni etiketi ile mi gitti ? st kanuni etiketi ile gitmediyse bu cila işlemi nerde yapıldı arkadaş ?.