Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar, karbüratörlülerdeki 5000-6000 devir arasındaki titreme enjeksiyonlu makinelerde de mevcut mu?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@syanur

usta o senin baktığın kırmızı sincandaki motor vardıya gözümün önünde düştü adam kartala çarptı yandan polis felan geldi epey canı yanmıştı ama kalktı ayağa genel durumu iyiydi kartalın yandan kapısını marşpiyelini göçertmişti şok oldum

Bu saatten sonra hiç mi hiç satamaz. Zaten normal hali bile çok temiz durmuyordu... Geçmiş olsun artık napalım

bir rivayete göre enjeksiyonlular da biraz daha titreme var diyorlar.

O rivayeti bende duymuştum. 2 motoru da süren bir kişi söylemişti. "daha fazla gibi geldi, emin değilim" gibi bişeyler yazmıştı... Varsın azcık daha olsun titreşimi o devirlerde, ben enjeksiyonludan yanayım. Ötekine de karşı değilim ama:p

Buarada senden resimleri bekliyoruz, hafta sonu oturuyosun ve bitiriyosun motorunun farlarını. Ödevini yapmadan dışarı çıkıp top oynamak felan yok ona göre!!)p
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
selam

6331.jpg


Buda Benim Gt 250

Yorumlarınızı bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
3
cumartesi günü aldım gt 250 comet kadro siyah ve boyasız ama satan arkadaşa bende 2007 den ler ve sonrası siyah dediğimde yok benim motorum 2006 dedi.. bilginize :D
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
@Chronix

Eline sağlık, bence daha güzel olmuşlar orjinal haline göre

Teşekkürler Syanur

Bak söz dinledik hafta sonu yemedik içmedik bu işe giriştik :p farlarından sıkılanlar için itina ile far çalışmaları yapılır:bounce:




Keşke motoru yıkasaydık :D

bu hafta sonu güzel bir temizlik yapalım derim. En son Çanakkale dönüşünde şu bedava diye benzincide yıkamıştık .
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
farın yuvarlak olmasından bence kat kat iyidir ama hocam yeni far dizaynı, ufak detaylar onlar bu yeni şekli ile honda 600 hornet gibi oluyor :) çok benzemese de
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
bütün havası kaçmış motorun. Çin malı motorlara döndurmüşler. Bence beş para etmez Linkteki yenı comet
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
far değiştiren arkadaşlar yeni farlı gt lerde yakında geliyor galiba kanuni bişiler yazmaya başlamış
link:
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Club/Haber.aspx?Id=69&d=GT250

Yakında gelmez o, geliş fiyatını düşürebilmek için bekleyecekler ondan sonra gelecek. Gelince de "yeni geldi" diye pahalıdan satacaklar, karlarını katlamak için. Buarada ben resimdeki 6 farkı buldum(1-sol ayna, 2-sol ön sinyal, 3-depodaki marka ismi, 4-artçı sağ tutacağı, 5-sağ arka sinyal, 6- 'GT' yazısı...) 7.yi bulabilen var mı?
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
120
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakında gelmez o, geliş fiyatını düşürebilmek için bekleyecekler ondan sonra gelecek. Gelince de "yeni geldi" diye pahalıdan satacaklar, karlarını katlamak için. Buarada ben resimdeki 6 farkı buldum(1-sol ayna, 2-sol ön sinyal, 3-depodaki marka ismi, 4-artçı sağ tutacağı, 5-sağ arka sinyal, 6- 'GT' yazısı...) 7.yi bulabilen var mı?

7. sağdakinin gölgesi arka tekere kadar uzanmıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst