- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,823
arkadaşlar, karbüratörlülerdeki 5000-6000 devir arasındaki titreme enjeksiyonlu makinelerde de mevcut mu?
arkadaşlar, karbüratörlülerdeki 5000-6000 devir arasındaki titreme enjeksiyonlu makinelerde de mevcut mu?
@syanur
usta o senin baktığın kırmızı sincandaki motor vardıya gözümün önünde düştü adam kartala çarptı yandan polis felan geldi epey canı yanmıştı ama kalktı ayağa genel durumu iyiydi kartalın yandan kapısını marşpiyelini göçertmişti şok oldum
bir rivayete göre enjeksiyonlular da biraz daha titreme var diyorlar.
@Chronix
Eline sağlık, bence daha güzel olmuşlar orjinal haline göre
Keşke motoru yıkasaydık![]()
Teşekkürler Syanur
Bak söz dinledik hafta sonu yemedik içmedik bu işe giriştikfarlarından sıkılanlar için itina ile far çalışmaları yapılır:bounce:
far değiştiren arkadaşlar yeni farlı gt lerde yakında geliyor galiba kanuni bişiler yazmaya başlamış
link:
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Club/Haber.aspx?Id=69&d=GT250
far değiştiren arkadaşlar yeni farlı gt lerde yakında geliyor galiba kanuni bişiler yazmaya başlamış
link:
http://www.kanuni.com.tr/Pages/Club/Haber.aspx?Id=69&d=GT250
Yakında gelmez o, geliş fiyatını düşürebilmek için bekleyecekler ondan sonra gelecek. Gelince de "yeni geldi" diye pahalıdan satacaklar, karlarını katlamak için. Buarada ben resimdeki 6 farkı buldum(1-sol ayna, 2-sol ön sinyal, 3-depodaki marka ismi, 4-artçı sağ tutacağı, 5-sağ arka sinyal, 6- 'GT' yazısı...) 7.yi bulabilen var mı?
7. sağdakinin gölgesi arka tekere kadar uzanmıyor![]()
7. sağdakinin gölgesi arka tekere kadar uzanmıyor![]()