selam .bu siteden alışveriş yapmış biri olarak izlenimlerimi aktarayım.öncelikle kargo çok paraa yav gibi bir his uyandırıyor insanda.sonra buradaki fiyatlarla karşılaştırınca önemsiz kalıyor.
elint, ingilizcem pek iyi degil ama bu ilk linkdeki zincir de aftermarket ibaresi,sanki seri sonu yada defolu gib bir his uyandırdı bende.dişli setinide ben tek tek aldım buradan.orjinal zincir o kadar da kaliteli degil.ben entel enerjiden D.İ.D aldım,520 112 bakla x ringli 160 tl.buradan gelen parçalar orjinal parça kutularında ambalajlarında hyosung barkotları falan var.mevzuata göre 150 euro nun altındaki paketlere gümrük vergisi alınmıyormuş.benim kargo 329 tl gibiydi,emin olmak için mail attım.kargo bedelini 150 euro nun altında gösterirmisiniz dedim,merak etme sorun çıkmayacak diye geri döndüler.pazartesi sabahı siparişim onaylandı ,cuma öglen postacı paketi eve getirmişti bile.