Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
öncelikle bu şekilde,fiyatta anlaşılamaz ise senin dediğin gibi aksesuarsızda verebilirim.

duruma göre özelden ulaşırım:cat:

öncelikle geçmiş olsun...acaba top case'i aparatı ile satmaya düşünürmüsünüz yakında uzun bir yola çıkacam ve top case şart görünüyor bana...
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
27
Arkadaşlar Selam,

Motorumu 1 hafta önce aldım. Far ve gösterge ışıklarıı yetersiz. Kartal'da bir Hyosung / Kanuni S&T yetkili servisi varmış tam adresini bilen var mı?

Teşekkürler, kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar Selam,

Motorumu 1 hafta önce aldım. Far ve gösterge ışıklarıı yetersiz. Kartal'da bir Hyosung / Kanuni S&T yetkili servisi varmış tam adresini bilen var mı?

Teşekkürler, kazasız belasız sürüşler...

yeşilyurt motor

topselvi caddesi üzerinde

internetten tam mekanı öğrenebilirsiniz
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkdaşlar http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/chain-and-sprockets-set-gt250aftermarket bunu almayı düşünüyorum ama dogal olarak tereddütlerim var bir başka konu ise size linkini attgıgım zincir dişli seti toplamda 88 tl ama şu zincir http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/520-112-drive-chain tek başına 76 tl.

Açıkcası ilk linkini attıgım set halinde olan zincir dişli takımının kalitesi konusunda tereddütlerim oldu. İki zincir içinde "gt 250" yazıyor ama nerdeyse birisi digerinin iki katı??

Gelelim sorulara:)
-Daha önce bu siteden parça olan oldumu?
-Linkini verdigim zincir dişli seti hakkındaki düşünceleriniz nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
<Alışveriş yapanlar vardı ordan yardımcı olurlar sanırım, ben pek yardımcı olamcıam ama senin yerinde olsam o zincirleri almazdım dişli setini al sadece, D.İ.D zincir neden kullanmıyorsun x-ring veya x2-ring, ben henuz 800km redeyim 4000bin bakımında did le değişicem.

Ojınal zinciri 15binde kopanlar var ayrıcı orjınal zincir uzun mesafeli sürüşlerde ısıdan uzama yapıyormuş x2 sanırım 50bin falan gider iyi bakarsak :D
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Arkdaşlar http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/chain-and-sprockets-set-gt250aftermarket bunu almayı düşünüyorum ama dogal olarak tereddütlerim var bir başka konu ise size linkini attgıgım zincir dişli seti toplamda 88 tl ama şu zincir http://www.hyosungsource.com/parts/gt250r/520-112-drive-chain tek başına 76 tl.

Açıkcası ilk linkini attıgım set halinde olan zincir dişli takımının kalitesi konusunda tereddütlerim oldu. İki zincir içinde "gt 250" yazıyor ama nerdeyse birisi digerinin iki katı??

Gelelim sorulara:)
-Daha önce bu siteden parça olan oldumu?
-Linkini verdigim zincir dişli seti hakkındaki düşünceleriniz nedir?

selam .bu siteden alışveriş yapmış biri olarak izlenimlerimi aktarayım.öncelikle kargo çok paraa yav gibi bir his uyandırıyor insanda.sonra buradaki fiyatlarla karşılaştırınca önemsiz kalıyor.
elint, ingilizcem pek iyi degil ama bu ilk linkdeki zincir de aftermarket ibaresi,sanki seri sonu yada defolu gib bir his uyandırdı bende.dişli setinide ben tek tek aldım buradan.orjinal zincir o kadar da kaliteli degil.ben entel enerjiden D.İ.D aldım,520 112 bakla x ringli 160 tl.buradan gelen parçalar orjinal parça kutularında ambalajlarında hyosung barkotları falan var.mevzuata göre 150 euro nun altındaki paketlere gümrük vergisi alınmıyormuş.benim kargo 329 tl gibiydi,emin olmak için mail attım.kargo bedelini 150 euro nun altında gösterirmisiniz dedim,merak etme sorun çıkmayacak diye geri döndüler.pazartesi sabahı siparişim onaylandı ,cuma öglen postacı paketi eve getirmişti bile.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Az önce aynalara baktım adamlar çiftini 50 TL'ye satıyor kuralkan da tanesi 70 TL almaya kalksan 160 TL bu site de kargo dahil 90 TL tutuyor...yazık başka birşey diyemiyorum.....
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
19
merhabalar.yeni ikinci el 2006 model gt 250 comet aldım alalı 2 ay oldu.motorsikletteki tek sorunum ışıkta veya rolantide beklerken devir ve çalışma istikrarsızlığı oluyor stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda ya bazen marş basmıyor yada marş basıyor çalışmıyor.illa ki kontağı açıp kapatmam gerekiyor.tabii herzaman değil,manifoltu karbüratörü bobin ve kablosunu kontrol ettik sorun görülmedi.yolda giderken sorun yok sade durarken ve devir düşükken.servistede sorun çözülmedi.anlıyacağınız şu aralar canımı bayağı sıktı.bilgi ve önerilerinizi bekliyorum.benim düşüncem beyin arızası mıdır.ve bide bir site buldum linkini atıyorum cdi ünitesi çok cazip fiyatı kargosuyla 150 tl yi buluyor nedersiniz? http://www.hyosungsource.com/parts/gv250/cdi-ignition
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
merhabalar.yeni ikinci el 2006 model gt 250 comet aldım alalı 2 ay oldu.motorsikletteki tek sorunum ışıkta veya rolantide beklerken devir ve çalışma istikrarsızlığı oluyor stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda ya bazen marş basmıyor yada marş basıyor çalışmıyor.illa ki kontağı açıp kapatmam gerekiyor.tabii herzaman değil,manifoltu karbüratörü bobin ve kablosunu kontrol ettik sorun görülmedi.yolda giderken sorun yok sade durarken ve devir düşükken.servistede sorun çözülmedi.anlıyacağınız şu aralar canımı bayağı sıktı.bilgi ve önerilerinizi bekliyorum.benim düşüncem beyin arızası mıdır.ve bide bir site buldum linkini atıyorum cdi ünitesi çok cazip fiyatı kargosuyla 150 tl yi buluyor nedersiniz? http://www.hyosungsource.com/parts/gv250/cdi-ignition

bu hiç cometlerde ki CDI benzemiyor..zaten açıklamada GV250 yazıyor yanılmıyorsam
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
19
Doğru CDI bu sanırım: http://www.hyosungsource.com/parts/gt250/cdi-unit-gt250-gt250r

Bu arada ben de pek bilmiyorum ama jigleyle alakalı veya bujilerle alakalı bir sorun olabilir mi onları kontrol ettiniz mi?

Rolanti ayarında da bir sorun olabilir belki?

evet rolanti bujiler kontrol edildi.yakıt sisteminden kaynaklandığını sanmıyorum çünkü stop ettiği zaman boşa aldığımda ışık yanıyor marş basmıyor bassada çalışmıyor.illa kontağı kapatıp açmak lazım.insanın aklına kontak anahtarı geliyor.dururken stop edecekmiş gibi oluyor bazen hareket ederken stop ediyor.servisede bu konuda sıkıntılarımı anlattım fakat aksi gibi o anda sorun çıkarmıyor.
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Yan ayaktaki müşürü iptal edip deneseniz bir de? sanki bir yerde temassızlık varmış gibime geldi...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
selam .bu siteden alışveriş yapmış biri olarak izlenimlerimi aktarayım.öncelikle kargo çok paraa yav gibi bir his uyandırıyor insanda.sonra buradaki fiyatlarla karşılaştırınca önemsiz kalıyor.
elint, ingilizcem pek iyi degil ama bu ilk linkdeki zincir de aftermarket ibaresi,sanki seri sonu yada defolu gib bir his uyandırdı bende.dişli setinide ben tek tek aldım buradan.orjinal zincir o kadar da kaliteli degil.ben entel enerjiden D.İ.D aldım,520 112 bakla x ringli 160 tl.buradan gelen parçalar orjinal parça kutularında ambalajlarında hyosung barkotları falan var.mevzuata göre 150 euro nun altındaki paketlere gümrük vergisi alınmıyormuş.benim kargo 329 tl gibiydi,emin olmak için mail attım.kargo bedelini 150 euro nun altında gösterirmisiniz dedim,merak etme sorun çıkmayacak diye geri döndüler.pazartesi sabahı siparişim onaylandı ,cuma öglen postacı paketi eve getirmişti bile.

Bilgilendirme için sagol zonta.Bende hyosung'un orjinal zincirinin kalitesi konusunda olumsuz görüşler duymuştum.Aslında zinciri did alıp dişlileri burdan almayı planlıyordum.

Peki siteden kredi kartı ile alış veriş yapabiliyormuyuz yoksa paybal vb. birşeyle ugraşmak gerekiyor mu?
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Bilgilendirme için sagol zonta.Bende hyosung'un orjinal zincirinin kalitesi konusunda olumsuz görüşler duymuştum.Aslında zinciri did alıp dişlileri burdan almayı planlıyordum.

Peki siteden kredi kartı ile alış veriş yapabiliyormuyuz yoksa paybal vb. birşeyle ugraşmak gerekiyor mu?

ödemeyi paypal la kabul ediyor.paypal daha kolay yav.:queen: bir kere kayıt oldunmu tamam emailini hemen tanıyor.sadece şifreyi yazmak kalıyor.sanal kart kullandıgım halde ben yurt içi alışverişlerimde önce pc de bir yarım saat virüs keyloger arıyorum:queen:
birde dikkat edilecek konu:2008 ve üstü enjeksiyonlu hyolar EFİ diye geçiyor.2008 altı olan karburatörlu olanlar standart model.genelde uyumlu parçalar fakat motor aksamında yada elektrik aksamında farklılıklar var.parçayı birde kuralkanın sitesinden çek edin.oradaki parça numaraları ile aynımı diye.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar dün Babaçi Coşkun biraderimin Hyo cometiyle çok sağlam hızlara ulaştım...motorun bir garip huyu 5000-5500-6000 devirde aşırı vibrasyona girmesiydi...o devirlere hiç girmemekte fayda var...motordan soğutuyor...ama ivmelenmesi mükemmel...250 sınıfında liderliği hakediyor....çift silindirin hakkını veriyor...cbf 150 ci diğer arkadaşın yanından 11.000 devirde 160 la geçtim...güzel bir duygu...:pAllah motorlarına kaza bela vermesin...zira çok ağır makina...düşük hızlarda devrilme olduğunda kendini alttan kurtarmaya bakmalı...ön arka süspansiyon inanılmaz yumuşak...çok rahat makina...

1 ay önce Kartepede sürdüğüm ST Kanunı comet 250 ile arasında çok fark vardı...hyo çok rahatken st çok rahatsızdı...bariz farkvardı özellikle vibrasyonda...stde ful titreşim varken hyoda belli devir aralığında...muhtemelen beyin kaynaklı bir sorun...

Babaçinin makinasını mükerrem ve tıgermbzde kullandı...bizden onay aldı hyo...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
5000-5700 devir aralığındaki titreşim ilk zaman çok kafama takıldı,birkaç kullanıcıda aynı durumdan bahsedince önemsememeye başladım.

6000 devirde karburatör 2. kelebeği açınca titreşim kalmıyor:wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
1 ay önce Kartepede sürdüğüm ST Kanunı comet 250 ile arasında çok fark vardı...hyo çok rahatken st çok rahatsızdı...bariz farkvardı özellikle vibrasyonda...stde ful titreşim varken hyoda belli devir aralığında...muhtemelen beyin kaynaklı bir sorun...

Babaçinin makinasını mükerrem ve tıgermbzde kullandı...bizden onay aldı hyo...

ne gibi farklar var anlatabilirmisin mete abi.. durum beni rahatsız etti açıkçası yeni bir ustaya götürücem yoksa motoru...
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
27
Selamlar,

Pendik'te S&T Kanuni/Hyosung bakımı yapan bir yer varmış.

Yerini tam olarak bilen varsa adres tarifi veya www.maps.google.com dan yer işaretleyip link atabilir mi?

Teşekkür ederim.

Güvenli Sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst