cometi bilmiyorum ama R modelini kullandım geçen gün belim ağrıdı :S tepe aşağı duruyor insan çok ilginç sanırım bi sezon binsem bel fıtığı fln olurum..
Amman naaptın Gucci.. Ben de başka bir konuda senin dediğini söyledim Serk21'e bana kullandığı bütün racing makineleri sıraladı![]()
Burda kimseyle dalga geçtiğim veya yalancılıkla suçlamadığım zaten belli..Anlayabilen anlar. Sadece şakasına sana takılmıştım ve kızacağını da düşünmüyordum. Ha ayrıca cahillik kelimesini de ağzına alırken öncelikle karşındakini tanımalısın. Emin ol tanısan o kelimeyi ağzına alabileceğini bile sanmıyorum benim hakkımda konuşurken![]()
100 bin yapar mı bunlar xd
http://www.sahibinden.com/temizin_temizi-13WQQaXQQ20877899WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar yukarıdaki ilanda görülen cometin modeliyle ilgili fikir beyan edecek varmı?
2007 model ve gri şase ve sahibi gayet iddialı![]()
sanki agusta satıyor ''soz bıle yetersız kalıyor'' yazmışbide foto koymuş
![]()
O motor 2006 model.Daha düşük modelde olabilir.2007 modellerin cant ve kadro rengi siyah oluyor.
O motor 2006 model.Daha düşük modelde olabilir.2007 modellerin cant ve kadro rengi siyah oluyor.
Tabi alırken dikkat etmek gerekiyor.Model konusunda faturasına bakmak en garantisi.