Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
arkadaşlar 3500,3600 civarında 2007 model bulma şansım var mı istanbulda acaba? satmak isteyen var mı :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Merhaba,

2. ilandaki motorsiklet ile ilgili kısa bir bilgi vermem sanırım sizin için yararlı olacaktır. Motor yanlış hatırlamıyorsam geçen yıllarda çalınmış ve çalındıktan yaklaşık 1 yıl sonra bulunmuş. Bu durumu düşünerek kararınızı vermenizi tavsiye ederim.

Nic



Bilgi için tesekkur ederım ustad...:rendeer:

halen bı karar vermıs deyılım butce race modelıne el vermıyor bu gıdısle naket alcaz heralde :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

arkadaşlar 3500,3600 civarında 2007 model bulma şansım var mı istanbulda acaba? satmak isteyen var mı :)



Arkadasa katılıyorum eger varsa bende musterıyım :)sahibinden sitesını takıp edyorum kımse ordan arastırın yazmasın lutfen 3 aydır hergun sahıbınde hyosung modellerıne fıyatlarına bakıyorum:) fiyat konusunda temız makınaların sız kullanlar bılırler yada etrafında satma ısteyenler vardır pm atarsanız sevinirim
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
Comet kullanıcıları forumlarına sahip çıkmıyor galiba :p

Yine de bir umut bende bir soru sorucam. gt250nin seleleri çok rahatsız görünüyor. aslı var mıdır? uzun yolda filan yorar mı ki? Bir yerlerimiz ağrımasın sonra :p
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Comet kullanıcıları forumlarına sahip çıkmıyor galiba :p

Yine de bir umut bende bir soru sorucam. gt250nin seleleri çok rahatsız görünüyor. aslı var mıdır? uzun yolda filan yorar mı ki? Bir yerlerimiz ağrımasın sonra :p

Eğitimde 2 gün boyunca 2 şer saat üzerinde kaldım motorun ve sele bakımından en ufak bir rahatsızlık hissetmedim. Bir gün buluşma ayarlayabilirsek denersin olmadı sen de :cat:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Dün öğlende bir istanbul sakarya yolculuğu yaptım öyle çok abartılacak bir ağrım sızım olmadı tabi dönüşte yakalandığım yağmuru saymazsam o da tabi yakalandığım hava koşullarından..bir de yollarımız düzgün olsa o zaman tadından geçilmez...
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
26
Eğitimde 2 gün boyunca 2 şer saat üzerinde kaldım motorun ve sele bakımından en ufak bir rahatsızlık hissetmedim. Bir gün buluşma ayarlayabilirsek denersin olmadı sen de :cat:

ben daha önce aralıksız 500 km yaptım dahada fazla yapanlar var bence koltuk son derece rahat. bu arada bende satmaya çalışanlardanım ilanım ilgilenenler için aşağıda

http://www.sahibinden.com/10_000_km_gt_250_comet-59WQQaXQQ14334191WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
ben daha önce aralıksız 500 km yaptım dahada fazla yapanlar var bence koltuk son derece rahat. bu arada bende satmaya çalışanlardanım ilanım ilgilenenler için aşağıda

http://www.sahibinden.com/10_000_km_gt_250_comet-59WQQaXQQ14334191WQQpXQQdisplayitem

Daha ben o kadar kullanamadım maalesef.:queen: Temizmiş sizin motorunuz da, benimkiyle aynı renk hatta aynı tank pad var :). Ankara'da olsanız arayanlar almak isteyenler vardı. Onlara haber vermeye çalışayım ben yine de :cat::cat:
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
slmlar bi ilan dikkatimi çekti de adam comet 250 için 200 km hız yapıyor diyo. aslı var mıdır acaba?
http://www.sahibinden.com/bukadar_temizi_herzaman_denk_gelmez_-58WQQaXQQ22105554WQQpXQQdisplayitem

HIZ KONUSUNDA HİÇ BİŞEY DEMEYİM BEN HİÇ BUKADAR HIZLI BİR 250CC GÖRMEDİM.

200KM HIZ YAPIYOR.

ŞİMDİ BAZI ARKADAŞLAR DİYCEK ONUN KADRANI 180,EVET ÖYLE AMA GÖSTERGENIN ALTINDA HYOSUNG YAZISI VAR,ORDAKİ ^G^YE KADAR İNİYOR KADRAN. :cherry::cherry:

şaşırmış :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
HIZ KONUSUNDA HİÇ BİŞEY DEMEYİM BEN HİÇ BUKADAR HIZLI BİR 250CC GÖRMEDİM.

200KM HIZ YAPIYOR.

ŞİMDİ BAZI ARKADAŞLAR DİYCEK ONUN KADRANI 180,EVET ÖYLE AMA GÖSTERGENIN ALTINDA HYOSUNG YAZISI VAR,ORDAKİ ^G^YE KADAR İNİYOR KADRAN. :cherry::cherry:

şaşırmış :)

177 km/s biliyorumda üstüne şahit olmadım ilk kez duyuyorum:silent:
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Comet'e uygun beyaz ampul bilen, gören, takan var mı? Bi yardımcı olan çıkar mı cometciler nerede :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar 250 cometle en uzun kaç km yaptınız. Örnegin 40.000-50.000 km de olanınız var mı?
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
gt 250 comet ön dişli (16lık) nerden bulurum

arkadaşlar slm hyosung gt250 comet ön dişliyi büyütücem örjinali 14 ben 16lık bi dişli arıyorum yaptıran veya duyan bilen birisi varsa allah rızası için yardım cı olsun çok aradım bulamadım pulvo47 arkadaşım bu işi yapmış ona ulaşamıyorum tanıyan varsa bi haber etse pulvo47 ye nerden bulmuş dişliyi şimdi den teşekkürler
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
arkadaşlar slm hyosung gt250 comet ön dişliyi büyütücem örjinali 14 ben 16lık bi dişli arıyorum yaptıran veya duyan bilen birisi varsa allah rızası için yardım cı olsun çok aradım bulamadım pulvo47 arkadaşım bu işi yapmış ona ulaşamıyorum tanıyan varsa bi haber etse pulvo47 ye nerden bulmuş dişliyi şimdi den teşekkürler

O yaptı sen yapma.

Sende 16 dişli yaptırırsan sanada kimse ulaşamayacak.

İyi düşün.

Gel sen vazgeç bu sevdadan 14 lü yeterde artar bile:queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

Arkadaşlar 250 cometle en uzun kaç km yaptınız. Örnegin 40.000-50.000 km de olanınız var mı?

Az kaldı 32.000 deyim Henüz yaşadığım bir problem yok. yaptıgım tek şey zamanında bakım yapmak o kadar. Ha birde performansa dayalı değişiklikler yapmadım.
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
harbiturk maksadımaslında hız değil motora artı bir vites vede yakıt ekonomisi hızı gayet iyi motorun184 yaptım hafif meyilli biyolda ama düşük devirlerde eniyi torku almak ve artı bir vites etkisi ve yakıt benim için önemli olan budur:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
100 km/h süratte yaklaşık 7.000 devirde oluyor motor 100 km/h senın için idealse 16 dişli ile 6.000 devire düştüğünü varsayıyorum yakıtta bi farkı olmayacaktır daha cok senın kullanımınla alakalı sıkışık trafikte sert kullanırsan yakıtın artar yumuşak kullanırsan yakıtın düşer açık yolda da sıkıştrımadan sabit hızda seyredersen yıne yakıtın dusuk olacaktır.

İşe gidip gelirken hergun yaklaşık 100 km yol yapıyorum benden ıyı kımse bılemez :))
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
3500 tl civarında comet arıyorum satmayı düşünen varsa pm atabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst