Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
cometi bilmiyorum ama R modelini kullandım geçen gün belim ağrıdı :S tepe aşağı duruyor insan çok ilginç sanırım bi sezon binsem bel fıtığı fln olurum..
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Amman naaptın Gucci.. Ben de başka bir konuda senin dediğini söyledim Serk21'e bana kullandığı bütün racing makineleri sıraladı :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Amman naaptın Gucci.. Ben de başka bir konuda senin dediğini söyledim Serk21'e bana kullandığı bütün racing makineleri sıraladı :)

hala burda uzatıyosun sanırım birşey ianlaman için defalarca tekrarlanması gerekiyor.uslup önemli olan,konuşmayı bilmektir.sen bana bütün R modelleri aynıdır deseydin bende sana daha R modeller kullandım ama daha az rahatsız ediciydi derdim.ama sen kime tecrüben yok desen ya 1000RR ya hayabusa kullanıyor yazdın.artık seninle tartışmıyorum mevlananın da dediği gibi cahille tartışırsam caihli haklı çıkarıcam.sen bir insanı yalancılıkla suçluyorsun o insan sana gayet saygılı biçimde cevap verince neyin hırsını yapıyosun anlamadım.hayatına bu şekilde devam et ;) ilgi çekmenin bir yöntemidir buda ;)
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Burda kimseyle dalga geçtiğim veya yalancılıkla suçlamadığım zaten belli..Anlayabilen anlar. Sadece şakasına sana takılmıştım ve kızacağını da düşünmüyordum. Ha ayrıca cahillik kelimesini de ağzına alırken öncelikle karşındakini tanımalısın. Emin ol tanısan o kelimeyi ağzına alabileceğini bile sanmıyorum benim hakkımda konuşurken :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Burda kimseyle dalga geçtiğim veya yalancılıkla suçlamadığım zaten belli..Anlayabilen anlar. Sadece şakasına sana takılmıştım ve kızacağını da düşünmüyordum. Ha ayrıca cahillik kelimesini de ağzına alırken öncelikle karşındakini tanımalısın. Emin ol tanısan o kelimeyi ağzına alabileceğini bile sanmıyorum benim hakkımda konuşurken :)


unutma sende beni tanımıyorsun.ve söylediğin kelimeler yukarıda yazılı hala dalga geçmedim,yalancılıkla suçlamadım diyorsan diyecek hiçbirşeyim kalmadı.siyasetten anlamam.iyi günler dilerim..
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
2008 mdelerde ise fren ve debriyaj manetleri biraz farklı.Depo ve kuyruk yazıları da siyah renkli.Motor aksamında ise eksantrik zincir gergisi farklı.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
O motor 2006 model.Daha düşük modelde olabilir.2007 modellerin cant ve kadro rengi siyah oluyor.



biliyorum farkettim ,sahibinden.com da baktıgım motorların modelleri çoğunlukla yalan. GT250R lara bir bakın 2005 ve 2006 modeller hep 2007 yazıyor =) adama msj atarsanda ya trafiğe çıkış tarihi bu diyor yada cevap vermiyor
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Tabi alırken dikkat etmek gerekiyor.Model konusunda faturasına bakmak en garantisi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Tabi alırken dikkat etmek gerekiyor.Model konusunda faturasına bakmak en garantisi.

sanırım bu arkadaşların yanıldığı noktada burası...depoda kalan eski modelleri satarken faturaya sattığı yılın modelini yazıyor acente,trafiktede faturaya bakılarak işleniyor sanırım.Kullanıcıda 2005 model motorunu 2007 diye alıyor ve satarkende bu tip sıkıntılar yaşanıyor:cat:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Peki bu motorda hangi modelini almak daha mantıklı olur? Uzun zamandır inceliyorum ve param Comet 250 ye yetiyor ve hoşuma da gitti açıkçası. 2007 model 11000 km de bir modelin ederi ne kadar olur sahibi 5000 lira istiyor daha hiç konuşmadım, pazarlık yapılır mı bilmiyorum fakat temiz bir model ise 5000 lira eder mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst