Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ya mete ben de şüphe duymaya başladım şimdi senden.
kardeşim pembe kravatla yakalanmak demek ne demek.
bugün benim neden hiçbir fotoğrafımda kravatımın rengi pembe görünmüyor, çünkü asla bu renk bi kravat takmam.
gerçi ben hiç kravat takmam ama bu önemsiz bir ayrıntı :queen:
bundan sonra aramıza mesafe koyalım, aha sen bu çizgiden oyana geçme
___________________

::pokey::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi seni açmış pempe::pala::

aslında viraz morumsu bi kravatdı..pempe işin espirisi valla bak...:p

ya mete ben de şüphe duymaya başladım şimdi senden.
kardeşim pembe kravatla yakalanmak demek ne demek.
bugün benim neden hiçbir fotoğrafımda kravatımın rengi pembe görünmüyor, çünkü asla bu renk bi kravat takmam.
gerçi ben hiç kravat takmam ama bu önemsiz bir ayrıntı :queen:
bundan sonra aramıza mesafe koyalım, aha sen bu çizgiden oyana geçme
___________________

::pokey::

bir kravatla hayatından beni çıkarıyonmu lenn...:salut: demek bağlarımız sağlam değilmiş...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kıldiken abi bomba fotoyu koy istersen...artık bütün site bilsin herşeyi...ama sen tırsarsın...açıklayamazsın...gerçekler acıdır...acıtır...:mrgreen:

sen istedin... :)

arkadaşlar;
meto handurosuyla anlaştık, cebefresini satıp, benim zongiyi alıyor.
kapora verem dedi, hade len dedim. senden kapora mı alacam...

hayırlı olsun.:rendeer:

motörümüz budur...

p1020578ub1.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah yazdıysa bozsun...tövbeeee...:cyclopsan


Bugün senin oralara geldim kaptanım...Alkent 2000 e tabi...merkeze değil...Hadımköy diyelim...kulaklarını çınlattım...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bir kravatla hayatından beni çıkarıyonmu lenn...:salut: demek bağlarımız sağlam değilmiş...:p
yok be kardeşim.
ama sen nezaman kitletecen topiği, daha maaşını alamadınmı :queen:
bak ben bile kafa bulmaya başladım senle. kum torbasına döndün, millet stresini senle atıyor.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
oncelikle hayirlisi olsun mete_han abi.
ben baska bi konuya degincem.simdi kildiken abi ve saz arkadaslari mete_han sisman,motoru tasimiyo falan derken ben herhalde hepsi zayif zannediyodum.Ama kildiken abinin fotosunu gorunce ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove :: abi o ne kilo oyle yaww :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arasaydın ya.
hay bu 25 karakterin__________________

babiş niye rahatsız edeyim ya...işin yokda benlemi uğraşcan...:)

yok be kardeşim.
ama sen nezaman kitletecen topiği, daha maaşını alamadınmı :queen:
bak ben bile kafa bulmaya başladım senle. kum torbasına döndün, millet stresini senle atıyor.

maaşlar gecikti ondan sesim çıkmıyo....bende stresimi sizle atıyom...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oncelikle hayirlisi olsun mete_han abi.
ben baska bi konuya degincem.simdi kildiken abi ve saz arkadaslari mete_han sisman,motoru tasimiyo falan derken ben herhalde hepsi zayif zannediyodum.Ama kildiken abinin fotosunu gorunce ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove ::lolabove :: abi o ne kilo oyle yaww :p

bravo kanka...doğru bir yere temas ettin...ben pandaysam artık diken abin ne oluyür...hemde gözlerine hasta oldum...bu gözleri ben biyerden anımsarım...bizim köydede var böyle güzel gözlü olanlar...:queen:


aman dikkat kıldiken abin çok hassasdır...her an bize uçabilir...:cherry:


sen çirkinn ben sendende çirkin...gönüller güzel olsun derler yalandır inanma...sen bu saate kadar bekar kaldın ya boşa değil...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
kuzu kurdun, yol fordun. mal meydanda.
acı patlıcanı kırağı çalmıyor işte naaparsın.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
gültekin kardeşim fürek'imizi pembe kravat ile yakalamış helal olsun olduğu şeyin tüm gerekli hareketlerini yapıyor yalnız yanaklarında kırmızı kırmızı allık varmı bana öyle mi geliyor yoksa ::winkwink ::winkwink ::winkwink
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
gültekin kardeşim fürek'imizi pembe kravat ile yakalamış helal olsun olduğu şeyin tüm gerekli hareketlerini yapıyor yalnız yanaklarında kırmızı kırmızı allık varmı bana öyle mi geliyor yoksa ::winkwink ::winkwink ::winkwink

kravatın renginin yasımasıdır fürek öyle şeyler yapmaz:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kuzu kurdun, yol fordun. mal meydanda.
acı patlıcanı kırağı çalmıyor işte naaparsın.



taam senide böyle kabul ediyoruz...medeni halini hiç beğenmiyorum ama ...:cherry:güzel espirik oldu...şimdi çıktı fırından...:p

gültekin kardeşim fürek'imizi pembe kravat ile yakalamış helal olsun olduğu şeyin tüm gerekli hareketlerini yapıyor yalnız yanaklarında kırmızı kırmızı allık varmı bana öyle mi geliyor yoksa ::winkwink ::winkwink ::winkwink


kanka yüreğim siyah...kravatım pempe olsa ne yazar....:pale:

kravatın renginin yasımasıdır fürek öyle şeyler yapmaz:p

gelen vurdu giden vurdu...en çokda erol abi üzdü...:p


neeee vurdumuuu...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Len hala duruyomu bu topic...Maaşını almadın mı daha....Taaa uzaklarrdan güzel gözlü bir yaratığın sesi gbeliyor ama........

Yönetime bi tekirdağ köfte ısmarla da kitlet kanka....:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Len hala duruyomu bu topic...Maaşını almadın mı daha....Taaa uzaklarrdan güzel gözlü bir yaratığın sesi gbeliyor ama........

Yönetime bi tekirdağ köfte ısmarla da kitlet kanka....:queen:

kanka bu topik ilelebet kalacakmış...bana duyum geldi...kendim kaşınmışım...:cherry:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
taam senide böyle kabul ediyoruz...medeni halini hiç beğenmiyorum ama ...:cherry:güzel espirik oldu...şimdi çıktı fırından...:p




kanka yüreğim siyah...kravatım pempe olsa ne yazar....:pale:



gelen vurdu giden vurdu...en çokda erol abi üzdü...:p


neeee vurdumuuu...:queen:

Tribünlere oynama konuyu dağıtmaya çalışma yemeyiz ; neyse bugün yeni bir aşk'a yelken açtım keyfim yerinde o yüzden senle fazla uğraşmıyacağım:rendeer:

bu arada bizim tayfa toplanmış eksiksiz:queen:

Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
bbaday, alp_tunay, Gültekin, mete_han, SmirnouF
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tribünlere oynama konuyu dağıtmaya çalışma yemeyiz ; neyse bugün yeni bir aşk'a yelken açtım keyfim yerinde o yüzden senle fazla uğraşmıyacağım:rendeer:

OOOooo hayırlı olsun kankü...hayırlı olsun...ama senin karizman sadece sarhoş gavur kızlarına yeterdi..şaşırdım yani...heheh...son dakka golünü yine ben attım...nasılım ama...:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst